پارس ناز پورتال

آرون افشار: خواننده ای که تلاش و استعداد سبب محبوبیت اهنگ هایش شد

آرون افشار: خواننده ای که تلاش و استعداد سبب محبوبیت اهنگ هایش شد

در این نوشتار به تشریحی مختصر از بیوگرافی آرون افشار با نام اصلی «وحید» با عکس و فیلم از زمان خوانندگی در عروسی تا کنسرت با علایق و ازدواج و همسرش خواهیم پرداخت:

 

تولد و شروع کار آرون افشار

آرون افشار متولد 1 تیر 1377 در مشهد ، خواننده پاپ و آهنگساز است. وی در خانواده هنری رشد یافت و حالا در عرصه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن دارد، بیشتر شهرت او از آهنگ «جانم باش» شروع شد و حالا عضو شرکت آوای فروهر است. آرون افشار به عنوان یکی از موفق ترین و بی حاشیه ترین و البته محبوب ترین خواننده های ایرانی شناخته می شود.

آرون افشار: خواننده ای که تلاش و استعداد سبب محبوبیت اهنگ هایش شد

خانواده و اصالت ارون افشار خواننده موفق کشورمان

وحید افشار با نام هنری «آرون افشار» بعنوان فرزند بزرگ خانواده در شهر شاندیز مشهد به دنیا آمد ، پدرش حبیب افشار خواننده بوده و تنها یک برادر متولد 1390 دارد. گفتنی است که وی از همان دوران کودکی استعداد شگرفی در موسیقی داشته است. شاید به همین دلیل است که هنوز هم که هنوز است آهنگ آرون افشار همیشه محبوب باقی می ماند.

 

شروع کار آرون افشار با نوازندگی

از سال 1384 وقتی تنها 7 سال داشت همزمان با ورود به مدرسه ، موسیقی را با تشویق های پدر نوازنده و خواننده اش شروع کرد. خودش می گوید؛ پدرم به شدت سخت گیر بوده و همین سخت گیری به نفعم تمام شد. شاید به همین دلیل است که می بینیم وی در تمامی اهنگ ها به خوبی قواعد خوانندگی را رعایت میکند.

 

مراسم ها و یادگیری

 وحید (آرون) به همراه پدرش از همان دوران کودکی در عروسی و مراسمات مختلف تجربه خوانندگی را کسب کرد تا اینکه به سمت یادگیری ساز گیتار رفت. او همچنان بعنوان خواننده مراسمات تا نوجوانی به شدت فعال بود. از همان ابتدا بسیار پشتکار داشت و اصلا به راحتی ناامید نمی شد.

آرون افشار: خواننده ای که تلاش و استعداد سبب محبوبیت اهنگ هایش شد

کشف استعداد

از سال 95 – 94 آهنگای مختلف ساخت اما هیچ کدام تاثیرگذاری چندانی نداشت تا اینکه توسط معین راهبر (آهنگساز) کشف و به شرکت آوای فروهر برده شد.

 

ابتدا نام هنری آرون را برایش انتخاب کردند تا اینکه از سال 96 که 19 ساله بود با انتشار آهنگ «جانم باش» به آهنگسازی آقای راهبر به شدت مورد توجه قرار گرفت. این اهنگ جدید ارون افشار هنوز هم که هنوز است به شدت بسیار زیادی طرفداران فراوانی دارد.امیدواریم که روز به روز شاهد درخشش بیشتر این خواننده محبوب و هنرمند ایرانی باشیم.