پارس ناز پورتال

آشنایی با انواع دفتر فانتزی

آشنایی با انواع دفتر فانتزی

آشنایی با انواع دفتر فانتزی

دفترهای فانتزی بسیار زیبا و با تنوع بالا در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجودند. این روزها که بازار خرید لوازم تحریر بسیار گرم شده خرید دفترهای فانتزی به ویژه از طرف دختران دانش آموز بسیار رونق دارد.
این دفترها با طرح های زیبا و معمولاً دخترانه از طرف دختران دانش آموز بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

 

انواع مختلف دفترهای فانتزی در رنگ ها و طرح های متنوع و جذاب برای انواع کاربردها در بازار موجود است و شما می توانید بسته به نوع نیاز و علاقه خود یک یا چند نمونه از این دفترهای فانتزی را خریداری کنید.

آشنایی با انواع دفتر فانتزی

دفتر یادداشت فانتزی

خرید دفترهای یادداشت برای نوشتن مطالب و یادآوری های مهم برای دانش آموز بسیار ضروری و لازم است و چه بهتر این دفتر یادداشت یک دفتر فانتزی با طراحی جلد زیبا و رنگارنگ باشد.

 

دفتر مشق فانتزی

دفتر مشق یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دفترهای دانش آموزان است. بهتر است با خرید یک دفتر فانتزی زیبا و جذاب برای دانش آموزمان کار نوشتن تکالیف را برایش جذاب تر کنیم. دفترهای فانتزی مخصوص مشق با طراحی های جذاب و فانتزی با تصاویر انیمیشنی زیبا در بازار به تعداد زیادی موجود است.

 

دفترهای فانتزی برای همه

حتی در عصر دیجیتال، ثبت افکار و ایده های خود به شکل آنالوگ می تواند یک تغییر شاداب کننده باشد و حتی به شما کمک می کند شفاف تر و آزادتر فکر کنید.به ویژه در زمان استرس و اضطراب زیاد نوشتن به شما کمک می کند آرامش خود را به دست بیاورید. باتوجه به آنچه گفته شد، دفتر فانتزی می تواند منبع خوبی برای ایده های تازه و تکمیل کارهای شما باشند.

 

وقتی به دنبال دفتری برای نوشتن ایده های خود هستید، به صحافی و وزن کاغذ توجه کنید. از نظر سبک، بیشتر دفترهای فانتزی دارای ورق های مشبک، خط دار، خال خالی یا ساده هستند.

 

دفتر فانتزی برای ساماندهی و برنامه ریزی

اگر شغل شما به قرارها و جلسات زیادی نیاز دارد، داشتن یک دفترچه اختصاصی برای سازماندهی یادداشت ها و اهداف به شما کمک می کند تا نکات اصلی و مهم خود را یادداشت کنید تا آنها را از خاطر نبرید.

 

دفترهای فانتزی بادوام

دفترهای فانتزی علاوه بر صفحه بندی های زیبا و کیفیت کاغذ عالی، محکم و بادوام تر از دفترهای معمولی هستند.دفتر فانتزی معمولاً به شکلی طراحی می شود که به اندازه کافی بادوام باشد تا شما بتوانید در تمام ایده های تصادفی و یادداشت های جلسه در محل کار و یا هر جای دیگری از آن استفاده کنید.

 

این دفترها دارای یک جلد کاغذی ضخیم و با طراحی زیبا و فانتزی هستند که به راحتی خم نمی شود و می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد.در بعضی از مدل های دفتر فانتزی هر صفحه دارای بخش هایی است که تعداد و تاریخ یادداشت های شما را نشان می دهد تا بتوانید تاریخ یادداشت های خود را در این بخش بنویسید.یک دفتر فانتزی باکیفیت بیشتر عمر می کند و به افزایش خلاقیت و روحیه نویسندگی شما کمک می کند.

آشنایی با انواع دفتر فانتزی

خلاقیت با دفتر فانتزی

وقتی می خواهید خاطرات یا ایده هایتان را یادداشت کنید، ممکن است استفاده از یک دفتر فانتزی بتواند به خاطر حس زیبایی و خاص بودنش به شما در خلاقیت و نوشتن ایده هایتان کمک کند.در حال حاضر برخی از بهترین دفترچه یادداشت های کاغذی در صنعت لوازم التحریر در بازار وجود دارد که موردعلاقه بسیاری از هنرمندان و نویسندگان است. بسیاری از آنها برای یادداشت و نوشتن احساسات خود از دفتر فانتزی استفاده می کنند.

طراحی زیبا

طراحی جلد در دفتر فانتزی شامل طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های مختلف است که آنها را برای استفاده هر شخص با هر سلیقه ای مناسب ساخته است.رنگ بندی در دفترهای فانتزی به گونه ای است که انتخاب برای افراد در هر سن و سالی را ممکن می کند طیف گسترده رنگ های این دفترها این امکان را به شما می دهد که با، دستی باز انتخاب کنید.

 

جلد سفت و محکم مقوایی نیز یک ویژگی مفید است، زیرا نوشتن در زمانی که پشت میز کار نیستید بسیار دشوار است و این جلد محکم، حکم وسیله ای در زیر کاغذ شما را دارد.

 

دفترهای فانتزی چینی

در حال حاضر بسیاری از مارک های لوازم التحریر در بازار ایران اختصاص به لوازم التحریر چینی دارد. این اقلام از قبیل قلم ها، دفترهای معمولی، انواع نوشت افزار، دفتر فانتزی و… هستند که به خاطر طراحی زیبا رنگارنگ از استقبال خوب خریداران برخوردار هستند.

 

ویژگی های یک دفتر فانتزی خوب

یک دفتر فانتزی باکیفیت دارای کاغذ صاف و خطوط ضخیم برای یادداشت برداری راحت است. سیم های نگهدارنده کاغذها هم پیچیده و انعطاف پذیر هستند.برای داشتن یک دفترچه کار باکیفیت و خوب که به شما کمک می کند تا بازدهی خود را حفظ کنید، بهتر است دفترچه ای بادوام انتخاب و استفاده کنید که دارای فهرست بندی باشد.بهترین انتخاب برای مدیریت روز کاری، یادداشت های روزانه است. برچسب ها و انتخاب جلد رنگارنگ یک امتیاز اضافی برای دفترهای فانتزی هستند.

 

سبک مناسب شما کدام است

سبک مناسب بستگی به نیازهای شما دارد، چه شما فهرست ساز باشید، چه نکات یادداشتی داشته باشید یا اینکه یک هنرمندی اشید سبک های مخصوص به خود را می توانید از میان مدل های مختلف دفتر فانتزی پیدا کنید.
مشبک باشد که شبیه کاغذ گراف برای کسانی که دوست دارند برخی اوقات طراحی کنند ایدئال است.

 

دفتر فانتزی با جلدهای صورتی و طرح های رؤیایی برای نوشتن مطالب به سبک رؤیایی و دخترانه مناسب است.
نقطه چین، یک سبک محبوب برای افرادی است که یادداشت های روزانه دارند، برای ایجاد چک لیست ها، تقویم ها و حتی سرصفحه ها عالی است و ورق های خالی و سفید برای کسانی است که هیچ محدودیتی را نمی خواهند.

 

سبک صحافی دفتر فانتزی

نوع صحافی دفتر فانتزی می تواند بر دوام آن تأثیر بگذارد و اینکه صفحات محکم سر جای خود باقی می مانند یا به راحتی پاره و جدا می شوند.دو نوع اصلی صحافی دفتر فانتزی وجود دارد، از جمله صحافی دوخته شده و یا چسب دار، و همچنین صحافی سیمی که معمولاً طول عمر دوخته شده بیشتر از سبک سیمی است.

 

صحافی دوخته شده دارای لبه های صاف است که باعث می شود دفتر فانتزی زیباتر به نظر برسد.دفتر فانتزی مارپیچ، سبک دیگری است که بازکردن دفترچه یادداشت و تمرکز بر روی یک صفحه را در هر زمان آسان می کند.بهترین دفتر فانتزی دارای مارپیچ دو حلقه ای است زیرا احتمال کمتری دارد که در کیفتان به چیزهای دیگر گیر کند یا خم و جدا شود.

آشنایی با انواع دفتر فانتزی

نتیجه گیری

با استفاده از دفتر فانتزی می توانید یادداشت های خود را آزادانه سازماندهی کرده و جدا کنید. این دفترچه های زیبا و مینیمالیستی که برای راحتی کار شما طراحی شده اند، اشتیاق افراد را برای نوشتن دوچندان می کند.امروزه می توانید برای خرید دفتر و انواع لوازم التحریر مختلف به فروشگاه های لوازم التحریر آنلاین مراجعه کرده و جنس موردنظر خود را تهیه و درب منزل تحویل بگیرید.