پارس ناز پورتال

آقایان با این زنان قرار ملاقات نگذارید

آقایان با این زنان قرار ملاقات نگذارید

آقایان با این زنان قرار ملاقات نگذارید 

در رابطه ها معمولا خانم ها در رابطه ناز دارند و برای قبول یا رد یک مرد تصمیم میگیرند اما باید بدانید که مردان هم از برخی خانم ها خوششان نخواهد آمد. آقایان اغلب جذب خانم هایی می‌شوند که به چشم می‌آیند و تاثیری ماندگار می‌گذارند.

 

با این حال بعد از شناختن یک خانم، به آسانی می‌توان تشخیص داد آیا او شخصیتی قوی دارد یا نه، که این می‌تواند منجر به مشکلات آینده شود. وقتی صحبت از یافتن بهترین همسر است، باید به هر قیمتی از این ۷ نوع خانم حذر کنید.

 

۱. خانم‌هایی که خیلی وابسته هستند.

خانم‌هایی که برنامه‌ی زمانی‌شان را پیرامون برنامه‌ی شما تنظیم می‌کنند، یا ناراحت می‌شوند اگر تمام آخر هفته را با او سپری نکنید، وابسته محسوب می‌شوند و ممکن است نهایتا در رابطه بیش از حد کنترل‌کننده شوند.

 

۲. خانم‌های داستان‌سرا

خانم‌هایی که هنگام یک دعوا در مکان عمومی داستان درست می‌کنند یا در جزییات اغراق می‌کنند، می‌توانند هم به رابطه و هم به وضعیت عاطفی‌تان آسیب بزنند.

 

۳. خانم‌هایی که بیش از حد عاطفی هستند

در ابتدای یک رابطه، این‌که خانمی در طول یک فیلم گریه کند یا وقتی احساسات‌اش را برای شما ابراز می‌کند، بغض کند، می‌تواند معنی زیادی داشته‌باشد. البته به مرور زمان، اگر همیشه در آستانه‌ی برانگیختگی باشد تکیه بر ثبات عاطفی او می‌تواند دشوار باشد.

 

۴. خانم‌های حسود

اگر دوست ندارید نامزدتان در گوشی‌تان سرک بکشد یا شما را با سوالاتی درباره‌ی دوست‌های سابق‌تان کلافه کند، پس بهتر است از خانم‌های حسود که همیشه منتظر خیانت شما هستند حذر کنید.

 

۵. خانم‌های گستاخ

اخیرا پژوهشی نشان داده‌است خانم‌های گستاخ، به علت رفتاری که ممکن است با همسر یا دیگر آدم‌های زندگی‌شان داشته‌باشند، برای آقایان مطلوبیت کم‌تری دارند. بهتر است از خانم‌های گستاخی که احتمالا باعث می‌شوند شما احساس بی‌اهمیتی بکنید، حذر کنید.

 

۶. خانم‌های پول‌دوست

وقتی شما به دنبال عشق هستید، معمولا هیچ توجیهی ندارد با کسی قرار آشنایی بگذارید که بیش‌تر نگران اندازه‌ی کیف پول‌تان است تا شخصیت‌تان به عنوان یک فرد. از خانم‌های پول‌دوست حذر کنید. این خانم‌ها فقط نگران چیزهایی هستند که شما می‌توانید برایشان فراهم کنید.

 

۷. خانم‌هایی که همیشه در یک رابطه هستند

خانم‌هایی که به نظر می‌رسد هرگز چند ماه یا چند سال مجرد نبوده‌اند، اغلب مشکلات عمیق‌تری دارند که سبب می‌شود از نظر عاطفی به آقایان وابسته باشند. بهتر است برای آشنایی فردی را پیدا کنید که مجرد بودن به او اعتماد به‌نفس می‌دهد و برای چیزهایی که در مردان جست‌وجو می‌کند استانداردهایی دارد.