پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندن

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندن

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندن

بازیگر معروف هالیوود آنجلینا جولی و فرزندانش دو ماه است که در انگلستان زندگی می کنند و از زندگی در این شهر لذت می برند. تصاویری که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد آنجلینا جولی در روز برفی را با همراه فرزندانش می باشد.

 

به گزارش پارس ناز این بازیگر سوپراستار 40 ساله روز سه شنبه با بردن دو دخترش ویوین 7 ساله و شایلو 9 ساله به بهترین فروشگاه اسباب بازی لندن به نام “Hamley’s” و صرف ناهار در یکی از رستوران های خوب، آن روز را تبدیل به یک گردش دخترانه کرد.

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندنآنجلینا جولی و دخترانش و همراهان در روز برفی

 

این دو خواهر در غیاب خواهر برادرهای دیگرشان یعنی مدوکس 14ساله، زهرا 12 ساله و ناکس 7 ساله در حالی که به ناگهان برف سبکی شروع به بارش کرد هیجان زده شده و توجه مادرشان را نیز به خود جلب کردند.

 

گفته می شود آنجلینا جولی قرار است در مجموعه دیگری از فیلم دیزنی زیبای خفته شرور (ملفیسنت) که در سال 2014 بازی کرده بود،

 

دوباره در سال 2017 ظاهر شود و این موضوع تا حدی تعجب برانگیز است، چرا که پیش از این آنجلینا اصرار داشت که نیازی به ساخت مجموعه دیگری از این فیلم نیست و خودش کامل است.

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندنآنجلینا جولی و همراهانش از شروع بارش برف سبک غافلگیر شدند

 

در حال حاضر آنجلینا جولی و برد پیت، فرزندانشان را برای کار به لندن آورده اند و از اواخر فوریه در این شهر ساکن هستند و از مناطق دیدنی این شهر دیدن می کنند.

 

برطبق گزارش ها آنها یک خانه هشت خوابه را به مدت شش ماه ، ماهی 21000 دلار اجاره کرده اند، در این شش ماه برد پیت مشغول فیلم برداری مجموعه دیگری از فیلم های “جنگ جهانی زد” در این کشور است.

 

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندنواضح است که ارتباط خواهرانه خوبی بین شایلو و ویوین برقرار است

 

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندنآنجلینا جولی در سال 2017 دوباره در مجموعه جدید دیگری از فیلم زیبای خفته دیزنی بازی خواهد کرد

 

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندنبرد پیت و آنجلینا جولی مدتی است که در شهر لندن، انگلستان ساکن شده اند

آنجلینا جولی در یک روز برفی در لندن