پارس ناز پورتال

آیا به دنبال جذب توجه مشتری به محصولاتتان هستید؟

آیا به دنبال جذب توجه مشتری به محصولاتتان هستید؟

انتخاب یک لیبل زیبا و جذاب در افزایش نظر مشتری به محصولات تاثیر بسزایی دارد لیبل زیبا و با کیفیت که در طولانی مدت از روی محصول جدا نشده و باقی بماند مانند لیبل شیشه‌ای لیبل متالایز و چاپ استیکر که در ادامه به معرفی این برچسب ها که توجه بازار فروش را به خود جلب کرده اند می‌پردازیم.

 

برچسب متالایز

 

لیبل متالایز از کاربردی ترین برچسب های صنعتی میباشد که معمولا به صورت نقره ای به شکل ورق آلمینیومی عرضه میگردد که امکان چاپ تک رنگ و چند رنگه بر روی آن وجود دارد.

 

متلایز دارای چسبندگی بالا برو فلز پلاستیک شیشه وسایر اجسام صنعتی میباشد هم به شکل فیلم و هم به شکل کاغذ عرضه میگردد.نوع فیلم متالایز در مقابل پارگی مقاوم بوده ولی نوع کاغذی آن این گونه نیست و پاره میشود.

 

چرا لیبل متالایز؟

 

متالایز در برابر حرارت بادوام بوده.

انعطاف پذیر است و در برابر پارگی و خش مقاومت نشان میدهد.

مقاوم در برابر آب و در نهایت قابل شست و شو میباشد.

 

کاربرد برچسب متالایز

 

با توجه به ویژگی های ذکر شده کاربرد گسترده ای برای این محصول وجود دارد مثل صنعت غذایی (برچسب روی نوشابه دلستر) لوازم خانگی کار های فانتزی و …

آیا به دنبال جذب توجه مشتری به محصولاتتان هستید؟

چاپ استیکر

 

از جمله لیبل هایی که ممکن است خیلی با آن مواجه شده باشید و یا حتی خود آن را تهیه کرده و استفاده کنید همین چاپ استیکر است که جنس آن از پی وی سی پشت چسب دار بوده و نصب راحتی دارد. چاپ استیکر را هم جهت تبلیغات و هم جهت زیبایی بر روی خودرو ها موتور سیکلت ها و ماشین های سنگین دیوار فروشگاه ها و دیوار اتاق کودک نصب میکنند.

 

چرا چاپ استیکر را انتخاب کنیم ؟

 

چاپ استیکر با جنس خاص و منحصر به فرد خود کارایی و کیفیت بالایی دارد و از آن در همه سطوح مانند شیشه پلاستیک چوب و هر سطح صاف و صیقلی قابل استفاده است .همچنین چاپ استیکر با نصب آسان خود این قابلیت را به مشتری میدهد که کار نصب را خود با امکانات اولیه انجام داده و هزینه ای جهت نصب صرف نکند.

 

همچنین این چاپ مقاومت و طول عمر بالایی دارد.

استیکر انعطاف پذیری بالایی در برابر خط و خش و پارگی دارد.

 

استیکر را همچنین میتوان برای دکور منازل استفاده کرد به علت جنس مرغوبی که دارد هر نوع چاپ روی آن انجام میشود و شما میتوانید طرح دلخواه با رنگ دلخواه برای دیوار اتاق خواب رو ی کابینت منزل استفاده کرد.

 

استیکر علاوه بر اینکه نصب آسانی دارد خیلی راحت هم جدا میشود بدون این که ذره ای اثر روی سطح شما بجا گذاشته و سطح را خراب کند.

 

کافیست جهت جدا کردن استیکر مقدار آن را خیس کرده و روی آن سشوار بگیرید که خیلی راحت کنده شود.

آیا به دنبال جذب توجه مشتری به محصولاتتان هستید؟

لیبل شیشه‌ای

 

بر خلاف اسم این لیبل که ممکن است گول زننده باشد جنس لیبل شیشه ای از شیشه نیست اما چون همانند شیشه قابلیت دیدن زیر لیبل را دارد به این نام نام گذاری شده است.

 

جنس لیبل شیشه ای از پی وی سی میباشد که بی رنگ است که به لیبل ترانسپرنت یا لیبل شفاف هم مشهور است شاید به اسم شیشه ای را نشناسید ولی حتما آن را دیده اید برای مثال برچسب معاینه خودرو که به شیشه جلو خودرو میچسبانند از این نوع لیبل میباشد.

 

کاربرد لیبل شیشه ای

 

برچسب شیشه ای در صنایع بسته بندی غذایی دارویی خودروسازی نساجی و … کاربرد دارد.لیبل pvc شفاف یا همان برچسب شیشه‌ای همانند لیبل های پی وی سی ضد آب قابل شستشو طول عمر بالا و نسبت به لیبل های کاغذی از دوام بالاتری بالاتری برخوردارند

 

نکته ای که در چاپ این لیبل ها باید به آن توجه شود این است که در انتخاب رنگ لیبل با توجه به زمینه ای که قرار است برچسب به ان چسبیده شود دقت کنید چون این لیبل ها شفاف بوده و زیر آن ها کاملا مشخص است.

 

چرا برای کسب و کارم لیبل شیشه ای را انتخاب کنم؟

 

با توجه به جنس منحصر بفرد لیبل شیشه ای در مقابل آب مقاوم بوده قابل شستشو میباشد.

چسبندگی بالایی دارد و مدت طولانی بر روی محصول باقی میماند.

مقاوم در برابر نور گرما و دیگر عوامل محیطی

مقاوم در مقابل پارگی و ضخیم بوده و طول عمر بالایی دارد

قابلیت دید دو طرفه

سفارشی سازی در تعداد بالا بصورت شیت با طرح و رنگ دلخواه

 

معایب لیبل شیشه ای

به علت جنس و چاپ خاص برچسب شیشه ای ایرادی به آن وارد نمیشود تنها مشکل این لیبل ها قیمت نسبتا بالای آن هاست و شاید کسب و کار های نو پا در پرداخت هزینه های آن به مشکل بخورند.

 

شرکت سروش با آخرین و به روزترین تکنولوژی چاپ لیبل های دلخواه شما را درست همان گونه که میخواهید انجام میدهد جهت اطلاع از قیمت و سفارشی سازی لیبل های دلخواه کافی است که با شماره تماس شرکت سروش که در انتهای مقاله قید شده تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.