پارس ناز پورتال

آیا پنل پیامکی رایگان برای ارسال اس ام اس مناسب است؟

آیا پنل پیامکی رایگان برای ارسال اس ام اس مناسب است؟

چکیده : حفظ ارتباط و جذب مشتریان جدید یکی از دغدغه های اصلی صاحبین کسب و کارها است. امروزه به واسطه ارسال اس ام اس حفظ ارتباط با مشتریان به صورت دائمی برای تمامی مشاغل، حتی کسب و کارهایی که به صورت انلاین فعالیت می کنند فراهم شده است. 

 

حفظ ارتباط و جذب مشتریان جدید یکی از دغدغه های اصلی صاحبین کسب و کارها است. امروزه به واسطه ارسال اس ام اس حفظ ارتباط با مشتریان به صورت دائمی برای تمامی مشاغل، حتی کسب و کارهایی که به صورت انلاین فعالیت می کنند فراهم شده است. 

 

پیامک در مقایسه با سایر روش های ارتباطی و تبلیغات، ارزان، سریع و هدفمند است و همین دلایل باعث محبوبیت آن در بین کسب و کارها شده است. امروزه بسیاری از شرکت و سازمان های مهم جهان و کشور تنها از این ابزار برای تعامل پیوسته با مشتریان خود استفاده می کنند. 

 

اگر برای کسب و کار و تعامل با مشتریان خود هنوز از پیامک استفاده نمی کنید با ما در این مقاله همراه باشید. در این مقاله به نحوه انتخاب پنل اس ام اس و همچنین دلایل استفاده از این ابزار قدرتمند می پردازیم. 

 

ویژگی های ارسال پیامک 

 

پیامک تنها برای ارتباط دائمی با مشتریان نیست و از آن برای تبلیغات نیز استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این ابزار برای تبلیغات و همچنین بازاریابی، بازخورد سریع و نرخ باز شدن بالای پیامک ها است. از دیگر مزایای بازاریابی پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 

مقرون به صرفه 

بر خلاف سایر روش های تبلیغات مانند تبلیغات بیلبوردی یا اینفلونسر مارکتینگ، هزینه ارسال پیامک به مخاطبان شما تنها چند ریال است و باتوجه به نرخ تبدیل بالای آن بازگشت سرمایه به راحتی صورت می گیرد. 

 

کاربرد متفاوت

کسب و کارها از پیامک می توانند بنا بر نیاز خود استفاده های مختلفی کنند. جدا از تبلیغات که راهکار فوق العاده ای برای هدف قرار دادن دقیق بازار هدف کسب و کار شما است از پیامک می توان برای اطلاع رسانی، نظرسنجی، نوبت دهی، ارسال اطلاعات و ساعت کاری کسب و کار شما و… استفاده کرد. پیام های ارسالی شما در کسری از ثانیه توسط مخاطب دریافت و باز می شوند در نتیجه پیامک بهترین راهکار برای ارسال پیام ها در لحظه به مخاطبین شماست.

 

دریافت گزارش و ردیابی 

یکی دیگر از ویژگی های بازاریابی پیامکی امکان دریافت گزارش و ردیابی مخاطبینی است که به دریافت پیام شما واکنش مثبت نشان داده اند. 

 

دسترسی به مخاطبین 

تمامی افراد در سرتاسر کشور حداقل یک تلفن همراه ساده که قابلیت دریافت پیامک را داشته باشند دارند در نتیجه تعداد افرادی که می توانید برای کسب و کار خود هدف قرار دهید کم نیست. 

 

تبلیغات انبوه 

تبلیغات پیامکی یا به اصطلاح ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی همانطور که عنوان شد یک راهکار عالی برای هدف قرار دادن مخاطبان دقیق کسب و کار شما است با قابلیت تفکیک مخاطبان بر اساس شغل، سن، جنسیت، کدپستی و… می توانید تبلیغات شخصی سازی شده به مخاطبین خود ارسال کنید و بر آن ها تاثیر بگذارید. 

 

ارسال پیامک با پنل اس ام اس

 

ارسال پیامک از خطوط شخصی برای کسب و کارها ممنوع است و مشاغل برای ارسال پیامک نیازمند ابزار حرفه ای تری هستند تا به مشتریان بی شمار خود به صورت خودکار و در زمان کوتاه پیامک ارسال کنند.پنل اس ام اس ابزاری حرفه ای برای ارسال پیامک است که امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را فراهم می کند.

 

برخی از افراد به دلایل مختلف امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی را به روی تلفن همراه خود مسدود کرده اند با استفاده از خط خدماتی می توانید اطلاعیه های مهم و اخبار کسب و کار خود را به مشتریان خود اطلاع دهید و از این بلک لیست عبور کنید.

 

 بازاریابی پیامکی برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

 

اس ام اس مارکتینگ یا به اصطلاح بازاریابی پیامکی مناسب هر کسب و کاری است که تمایل دارند به صورت دائمی با مشتریان یا طیف گسترده ای از افراد در ارتباط باشند. هر کسب و کار بنا بر فعالیت و حوزه ی کاری خود می تواند از اس ام اس استفاده کند و به وسیله آن ارتباط خود را با مخاطبین یا مشتریان کسب و کار خود حفظ کند. 

آیا پنل پیامکی رایگان برای ارسال اس ام اس مناسب است؟

نحوه انتخاب پنل پیامکی

 

سامانه های مختلفی در کشور وجود دارند که خدمات پیامکی ارائه می دهند این سامانه ها از نظر خدمات و ویژگی ها با هم متفاوت هستند. بسیاری از این سامانه ها پنل پیامکی خود را به صورت رایگان عرضه می کنند و مشتریان برای بررسی کیفیت پنل پیامکی رایگان باید به موارد زیر اشاره کنند. 

 

پوشش دهی تمامی اپراتورها 

یک سامانه پیامکی حرفه ای با تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خطوط و سر شماره های مختلف همکاری می کند.

 

سادگی محیط کاربری 

کار کردن با پنل اس ام اس باید راحت باشد و تمامی افراد با هر سطح از دانش به راحتی پیامک های کسب و کار خود را ارسال کنند. 

 

پشتیبانی 

دریافت پشتیبانی به صورت 24 ساعته می تواند خیال تمامی افراد را از بازاریابی پیامکی راحت کند و آن ها را در زمان بروز خطا تنها نگذارند.

 

بانک شماره جامع 

اگر از پنل پیامک برای تبلیغات استفاده می کنید باید دسترسی به بانک شماره جامع و به روز داشته باشید تا به واسطه ی آن کیفیت تبلیغات خود را افزایش دهید. 

 

سامانه پیامکی مدیانا 

 

آیا پنل پیامکی رایگان برای ارسال اس ام اس مناسب است؟

مدیانا یکی از سامانه های پیامکی حرفه ای و با سابقه است که سال هاست که در حوزه ی پیامک فعالیت می کند. این سامانه با ارائه پنل پیامکی به صورت رایگان با امکاناتی مانند پشتیبانی 24 ساعته فنی، بانک جامع و به روز 1401، همکاری با تمامی اپراتورها و….

 

از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا است که امکان اجرای بازاریابی پیامکی، اتصال سایت به پنل اس ام اس و… را فراهم می کند.اگر هنوز ارسال پیامک به مشتریان خود را آغاز نکرده اید به سایت mediana.com مراجعه کنید و پنل اس ام اس خود را رایگان دریافت کنید.