پارس ناز پورتال

اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز اسنوا

اسنوا از جمله برندهای معروف ایرانی است که در ارائه امکانات پیشگام بوده است. اجاق گاز اسنوا یکی از محصولات باکیفیت اسنوا است که در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه شده است.

 

اجاق گازهای اسنوا با داشتن امکاناتی همچون لعاب فر، فن انتقال حرارت، پوشش نانوکلین وغیره در صدر بهترین اجاق گازهای بازار قرار گرفته است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های اغلب اجاق گازهای اسنوا می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

طراحی منحصر به فرد

 

وجود یک اجاق گاز زیبا می‌تواند فضای آشپزخانه شما را دلنشین‌‌تر کند. همچنین هماهنگ بودن اجاق گاز با دکوراسیون آشپزخانه نیز بر جذابیت آن می‌افزاید. طراحان این محصول تلاش کرده‌‌‌‌اند، با سلیقه و دانش طراحی منحصربه‌فردی داشته باشند تا در زمره شرکت‌های رده بالا قرار گیرند. جنس شیشه این اجاق گاز سفید بوده به همین دلیل زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد.

 

سیستم سوخت رسانی ساباف

اجاق گاز اسنوا می‌تواند حرارت لازم برای پخت غذا را فراهم آورد. توجه داشته باشید که گرچه این سیستم سبب رساندن حرارت می‌شود اما در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کند.

 

لعاب فر

درون فر از یک لعاب پاک شونده تشکیل شده است. این لعاب آبی براق بوده و به‌راحتی پاک می‌شود. برای استفاده از این ویژگی لازم است تا پس از اتمام آشپزی درون محفظه فر یک ظرف آب بگذارید. در این حالت با کمک حرارت و بخار آب تولیدی ذرات موادغذایی باقی مانده روی دیواره‌ها از بین می‌روند. همچنین حرارت آن باعث ضدعفونی محفظه داخلی فر می‌شود.

 

فن انتقال حرارت

اگر اجاق گازهای قدیمی را بررسی کنید خواهید دید که حرارت فر از دیواره به غذا انتقال می‌یابد. در مدل‌های جدید اجاق گاز اسنوا فن‌های انتقال حرارت وجود دارند این فن‌ها دو ویژگی مهم دارند:

 

* پخش یکنواخت حرارت در بین طبقات

* جلوگیری از تلف شدن انرژی

 

پوشش نانوکلین

در اغلب اجاق گازهای اسنوا پوشش نانوکلین وجود دارد. با وجود این پوشش به‌راحتی می‌توانید اجاق گاز منزلتان را تمیز کنید. در واقع این نانوکلین باعث می‌شود تا چربی‌ها به اجاق گاز نچسبند بلکه به شکل گلوله‌هایی در بیایند تا به‌راحتی با پارچه تمیز شوند.

 

ولوم باکالیت

ولوم قسمتی از اجاق گاز است که وجود یا عدم وجود آن بسیار اهمیت دارد. در واقع چنانچه این ولوم از بین رود ظاهر اجاق گاز خراب می‌شود. اسنوا در طراحی بعضی از سری‌های خود از ولوم باکالیت استفاده می‌کند. باکالیت نوعی از پلاستیک بوده که در برابر حرارت مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

 

ترموکوپل
ترموکوپل صفر ثانیه قسمتی از اجاق گازهای اسنوا است که در واقع امنیت اجاق گاز را تامین می‌کند.‌‌ ترموکوپل باعث می‌شود تا در زمان قطع شدن شعله، گاز شهری را قطع شود. با قطع شدن گاز شهری نشت گاز و آتش سوزی اتفاق نمی‌افتد.

اجاق گاز اسنوا

صفحه یک تکه

در بعضی از اجاق گازهای قدیمی‌دیده می‌شود که صفحه از جوش خوردن چند تکه ساخته شده است اما در مدل‌های جدید اسنوا صفحه به صورت یک تکه و یک پارچه است. این ویژگی نقش بسزایی در زیبایی اجاق گاز دارد.

 

قفل کودک

یکی از ویژگی‌های خوب اجاق گازهای اسنوا قفل کودک است. با وجود این قفل دیگر نگران روشن شدن شعله یا باز ماندن گاز توسط کودکتان نخواهید بود.

 

جوجه گردان

در بیش‌‌تر اجاق گازهای اسنوا سیستم جوجه گردان تعبیه شده است. به کمک این جوجه گردان می‌توانید به‌راحتی در خانه جوجه‌های خوشمزه حاضر کنید.

 

دماسنج‌‌‌ اندازه‌گیری دمای دقیق فر

 

یکی از بحث‌های مهم در آشپزی میزان حرارت و دما است. اینکه دمای داخل فر مناسب باشد کمک می‌کند تا غذا به بهترین شکل طبخ شود. در اغلب اجاق گازهای اسنوا دماسنج‌‌‌‌اندازه گیری دقیق دمای فر قرار داده شده است تا خیال شما را راحت کند. با وجود این ویژگی می‌توانید زمان قرار دادن غذا یا کیک به درون فر را مشخص کنید. در این صورت غذای شما نمی‌سوزد بلکه به‌‌‌‌اندازه پخته می‌شود.

 

شیشه کشویی درب فر

 

یکی دیگر از ویژگی‌های بیشتر اجاق گازهای اسنوا وجود شیشه کشویی درب فر است. با این ویژگی هر زمانی شیشه فر کثیف شود به‌راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید. در واقع این شیشه به‌آسانی جدا و نصب می‌شود.

 

شعله زمان دار

 

با وجود شعله‌های زمان دار، غذای شما نمی‌سوزد. بسیاری از افراد به علت دغدغه‌های فکری و کاری فراموش می‌کنند که غذای خود را روی شعله گذاشته‌‌‌‌اند. وجود شعله زمان‌دار سبب می‌شود که آشپزی بدون استرس و لذت بخش‌‌تر باشد؛ چراکه در این صورت می‌توانید به‌راحتی به کارهای منزل برسید و پس از اتمام تایم مشخص شده به سراغ غذایتان بروید.

اجاق گاز اسنوا

سخن پایانی

امروزه اجاق گازهای جذاب و کاربردی زیادی در بازار عرضه می‌شوند اما لوازم خانگی اسنوا حرف اول را از لحاظ کیفیت، زیبایی و کارایی می‌زنند. این اجاق گازها ظاهری مدرن داشته و با وجود امکاناتی چون‌ ترموکوپل صفر ثانیه، قفل کودک، شعله زمان دار، دماسنج دقیق دمای فر، پوشش نانوکلین وغیره یک محصول کامل به شما هدیه می‌کند تا با وجود آن حس بهتری در زمان آشپزی داشته باشید. همچنین این اجاق گازها به‌راحتی تمیز می‌شوند.

 

فن انتقال حرارت در این محصولات سبب می‌شود تا حرارت یکنواختی به غذا برسد. در این صورت غذای شما نمی‌سوزد و پخت عالی خواهد داشت. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در خصوص اجاق گاز اسنوا کسب کرده باشید. از همراهی شما صمیمانه متشکریم. در صورتی که قصد خرید انواع مدل‌های اجاق گاز اسنوا را دارید می‌توانید از طریق سایت فروشگاهی برندچی اقدام کنید.