پارس ناز پورتال

اجرای کناف در تهران

اجرای کناف در تهران

از آنجا که امروزه در تهران ساخت و ساز های فراوانی صورت می گیرد و ساختمان های قدیمی باز سازی می شوند، کناف در تهران بسیار پر کاربرد شده و متقاضیان زیادی دارد. تهران یکی از مناطق زلزله خیز است و همین باعث شده که استفاده از کناف در این استان گسترش یابد زیرا سبک سازی ساختمان ها باعث کاهش خطرات احتمالی زلزله می شود.

 

کناف چیست

کناف یکی از فناوری های صنعت جدید است. در طراحی و دکوراسیون داخلی و اجرای سقف کاذب کناف استفاده می شود؛ به عبارتی کناف، یکی از انواع سقف کاذب است. کناف از صفحه های گچی که دارای روکش کاغذی هستند تشکیل شده است.

 

برای استفاده از کناف در ساخت و سازها نیازی به آب نداریم برای همین می گویند که کناف یکی از مصالح ساختمانی است که خشک است که از آن برای طراحی روی دیوار و سقف های کاذب استفاده می کنند.

 

کناف کاری در تهران

 

کناف کاری باید توسط یک تیم حرفه ای صورت گیرد و اصلا کار راحتی نیست؛ به همین دلیل شرکت ها و نمایندگی های موجود در تهران ، نیروهای متخصص در این زمینه را استخدام کرده اند که آماده خدمت رسانی به شما باشند. کناف معمولا در محیط داخلی به کار می رود اما در برخی موارد اجرای آن در فضای خارجی هم میسر است.

 

تیم ما یکی از قوی ترین تیم ها در کناف کاری و اجرای کناف در استان تهران است و همیشه آماده خدمت رسانی به مشتریان است و از آنجایی که تیم ما سابقه طولانی در اجرای کناف دارد در ادامه در مورد نصب کناف، توضیحاتی خواهیم داد. معمولا اجرای کناف به چهار روش صورت می گیرد که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد:

اجرای کناف در تهران

۱.اجرای کناف در دیوار های کاذب

معمولا این روش در ساختمان های قدیمی که نیاز به باز سازی دارند اجرا می شود. این روش به دو طریق قابل اجرا است: در روش اول می توان با استفاده از پرفلیکس، یک لایه گچ به دیوار متصل کرد و با استفاده از بتونه، درزگیری انجام داد. حال دیوار آماده است و می توان نصب کاشی کاری و کاغذ دیواری را انجام داد.

 

در روش دوم، لایه گچی پنل کناف را از طریق متصل کردن یک سازه فلزی، به دیوار متصل می کنند. در این روش برای این که جریان الکتریکی برقرار باشد کمی فاصله میان دیوار و صفحه وجود دارد.

 

۲. اجرای کناف های مشبک در سقف کاذب

اجرای کناف مشبک در سقف کناف از روش های پر کاربرد در سراسر دنیا است. در اجرای این روش از تایل های پوشالی و یا گچی استفاده می کنند؛ تایل ها از طریق آویز به سقف متصل می شوند و بعد از آن، تایل هایی که از قبل ساخته شده اند را به آنها متصل می کنند.

 

در این نوع از کناف کاری، تنظیم ارتفاع سقف بسیار راحت است بنابراین با اجرای کناف مشبک در سقف کاذب، به راحتی می توان تاسیسات درون سقفی را مورد بررسی قرار داد.

 

۳. اجرای کناف در دیوار کاذب جدا کننده

اگر نیاز به جدا کردن فضای داخلی ساختمان باشد باید از این روش استفاده گردد. در این روش از قاب های فولادی استفاده می گردد که سبک باشند. این قاب های فولادی به شکل حروفU  و C هستند که صفحه های گچی را به صورت یک لایه و یا چند لایه به کمک پیچ های مخصوص به آن ها وصل می کنند و در آخر درزها را با بتونه پوشانده و برای کاشی، کاغذ دیواری و یا رنگ آمیزی آماده می شوند.

 

۴. اجرای کناف یک پارچه در سقف کاذب

برای اجرای کناف یک پارچه ابتدا باید زیر سازی فولادی انجام شود و بعد از آن صفحه های کناف با پیچ و مهره بر روی زیر سازی های کنافی محکم می شوند و در آخر همانند روش های قبل، باید درز گیری توسط بتونه انجام شود. این روش با سرعت بیشتری اجرا می شود چون بلا فاصله بعد از اتمام مراحل می توان رنگ آمیزی را انجام داد.

 

در تمامی روش های اجرایی که ذکر کردیم باید سطح صاف شود تا هنگام رنگ آمیزی مشکلی به وجود نیاید؛ همچنین استفاده از ماستیک باعث می شود رنگ آمیزی نتیجه بهتری داشته باشد.

اجرای کناف در تهران

قیمت کناف تهران

 

یکی از عواملی که باعث تعیین قیمت کناف می شود جنس آن است. البته این که کناف دارای چه طرحی باشد هم بر قیمت اثر گذار است؛ به طور کلی، قیمت کناف تغییر زیادی نمیکند مگر این که دارای طرح خاص و یا جنس فوق العاده خوب یا بدی باشد.

 

قیمت اجرای کناف

با توجه به این که کناف را در دیوار یا سقف استفاده می کنید قیمت آن متفاوت خواهد بود؛ همچنین روش اجرا و اندازه محیط بر قیمت اثر گذار هستند . شما می توانید با تماس گرفتن با نمایندگی های ما در تهران از قیمت های بروز مطلع شوید و از قیمت تخمینی کناف کاری منزل یا محل کارتان آگاه شوید.

 

سخن آخر

اگر به دنبال زیبایی محل زندگی و یا محل کار خود هستید استفاده از کناف، کمک شایانی به شما می کند؛ زیرا علاوه بر زیبایی، دارای انعطاف پذیری بالا، سرعت اجرای بالا و وزن کم است‌. روش های اجرای کناف، با توجه به ویژگی های محل مورد نظر شما متفاوت خواهد بود.

 

هنگام خریداری این محصول می توانید با مشاورین مراکز خرید، گفت و گو داشته باشید تا یک محصول با کیفیت و متناسب با شرایطتان را خریداری کنید. کناف را می توان به صورت حضوری و یا از طریق فروشگاه های آنلاین خریداری کرد؛ سعی داشته باشید این محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید که دارای نمایندگی هستند و خود آن را برای شما اجرا خواهند کرد.

 

پیشنهاد عالی و شگفت آور ما برای شما این است که اجرای کناف در منزل و یا محل کارتان را به ما بسپارید زیرا نمایندگی های ما در استان تهران، بهترین و با کیفیت ترین اجرای کناف را در سطح تهران دارند. پس با ما باشید و نگرانی اجرای کناف در منزل و یا محیط کارتان را نداشته باشید چون تیم ما همراه شما است.

 

تیم اجرای کناف ما در سطح تهران انواع مدل ها و طرح ها را بر اساس دکوراسیون داخلی و یا سایر شرایط محل سکونت و یا محل کارتان به شما پیشنهاد می دهند تا یک مکان شیک و زیبا را تجربه کنید.