پارس ناز پورتال

ادرس و شماره تماس نمایندگی فولکس واگن در تهران

ادرس و شماره تماس نمایندگی فولکس واگن در تهران

افتتاحیه نمایندگی جدید فولکس واگن در تهران

 

شرکت نمایندگی فولکس واگن ژرمن مانستر که سابق بر این در تهران خدمات نمایندگی پورشه را ارائه میداد با لایسنس رسمی از نمایندگی فولکس واگن مونیخ آلمان، پس از تعطیلی نمایندگی فولکس واگن در تهران، در جهت تعمیرات فولکس واگن در ایران و تهران، در دور جدید همکاری ها قرار گرفت.

 

این شرکت تعهد کرده است تمامی قطعات فولکس واگن سواری در ایران ( پاسات و تیگوان و بیتل و گلف جدید ) را تهیه کرده و با ضمانت روی خودروهای فولکس واگن سواری نصب کند. همچنین، به سایر تعمیرگاه های فولکس واگن خصوصی در شهر تهران، قطعات یدکی فولکس واگن را نیز عرضه می کند.

 

به علاوه، شرکت ژرمن مانستر با ارائه راهکارهای مردمی و پیشنهادات، شماره تلفن های سانترال 02191035456 و 02128428591 را راه اندازی کرده است تا امکان خرید لوازم یدکی فولکس واگن و تعمیرات فولکس واگن با گرفتن وقت قبلی برای مشتریان فراهم شود.

 

شروع فعالیت نمایندگی و مرکز تعمیرگاهی فولکس واگن هیولا آلمان

 

کلیه تجهیزات و امکانات این مرکز، با رعایت استانداردهای فولکس واگن آلمان و تحت نظارت کامل آن شرکت، طراحی و اجرا شده است. این مرکز شامل نمایشگاه اختصاصی اتومبیل های فولکس واگن (که در حال حاضر تعطیل است)، تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش، کلوپ دوستداران فولکس واگن و کافی شاپ در محیطی شگفت‌انگیز است. هدف شرکت ژرمن مانستر تعریفی جدید و منحصر به فرد از ارائه خدمات خودرویی در تهران و ایران می باشد.

 

تعمیرات و خدمات پس از فروش  و لوازم یدکی فولکس واگن

 

شرکت ژرمن مانستر با تجربه هفت ساله خود در ارائه خدمات بعد از فروش خودرو های آلمانی و به استانداردهای فولکس واگن و پورشه، به مشتریان این برند در ایران خدمات بسیار با کیفیت ارائه می کند.

 

مرکز خدمات بعد از فروش شرکت ژرمن مانستر (هیولا آلمان) در اقدسیه، انتهای اتوبان ارتش، لاین کندرو، مجموعه خودرویی خوشرو، مجموعه هیولا آلمان قرار دارد و با استفاده از کادر مجرب آلمانی و ایرانی و همچنین تجهیزات پیشرفته، خدمات بعد از فروش بهترین کیفیت را به مشتریان خودروهای فولکس واگن ارائه می دهد. این خدمات شامل سرویس های دوره ای، خدمات گارانتی و وارانتی و تعمیرات می باشد. خودروهای فولکس واگن از گارانتی به مدت دو سال یا ۴۰,۰۰۰ کیلومتر بهره می برند.

 

فروش لوازم یدکی فولکس واگن

 

این شرکت متعدد شده لوازم یدکی فولکس واگن  را تامین و به سایر مراکز تعمیرگاهی فولکس واگن نیز عرضه نماید.