پارس ناز پورتال

بهترین راهنمای به ارگاسم رسیدن داغ برای خانم ها

مجموعه : حذف شده است
بهترین راهنمای به ارگاسم رسیدن داغ برای خانم ها

بهترین راهنمای به ارگاسم رسیدن داغ برای خانم ها 

برترین راهنمای بـه ارگاسم رسیدن برای بانو هایی کـه می خواهند در اوج لذت جنسی با همسر خود قرار گیرند را در این پست گرد آوری کرده ایم. اگر بـه دنبال ارگاسم قوی‌تر و عمقدار تر هستید یا ارگاسم بهتری را میخواهید تجربه کنید چند راه حل بـه شـما توصیه میشود

 

سیکل ارگاسمی دوره ای اسـت کـه تحریک در شـما اثر می‌کند و شـما مدام شروع بـه جذب کردن تحریکات میکنید تا بـه ارگاسم برسید.در دقایق اولیه اولین کاری کـه باید انجام بدهید این اسـت کـه تمرکز کنید کـه چـه میکنید و چـه میخواهید و تمرکز خود را از روی مرد خود بردارید. نگران نباشید وی خیالش هم نخواهد بود

 

عموما مردها در طول رابطه مدام در حال کلنجار رفتن با دو چالش هستند و فکرشان مشغول آن اسـت . یکی خود را نگه دارند و دیگری این‌کـه بتوانند شـما را ارگاسم نمایند!پس قدم اول تمرکز بـه خودتان اسـت. این کار را در اولین مرحله انجام دهید و در طول این مرحله خود را از نظر ذهنی تحریک کنید.

 

سعی کنید این چالش قبل از شروع معاشقه صورت گیرد. برای این کار بخود کمی دوران بدهید . زودتر از همسرتان از پای تلویزیون بلند شوید و برای خواب آماده شوید دوش آب گرم بگیرید.بر روی تخت دراز بکشید .کمی خود را ماساژ دهید . و سعی کنید کمی روی عکسهای و لذتهای جنسی کـه برده اید و یا شـما را تحریک می‌کند تمرکز ذهنی کنید و از خیال خود لذت ببرید.

 

یادتان باشد معاشقه بدون مقدمه و معاشقه با مقدمه طولانی هر دو نابود کننده معاشقه هستند! سعی کنید اتاق خوابتان را گرم نگه دارید و از چراغ خواب هایی بـه رنگ آبی و قرمز در آن استفاده کنید .

 

برای ارگاسم بهتر خیال خیال خیال
چشمانتان را ببندید و از خیال لذت ببرید. سعی کنید از ممنوع ترین خواسته هـای ذهنی خود استفاده کنید و خود را تحریک کنید.این لحظات مربوط بـه شماست بـه خاطر بسپارید برای ارگاسم شدن اول باید با بدن خود تماس برقرار کنید و بعد با بدن دیگری.

 

سپس سعی کنید خود را با بدن خود هماهنگ کنید. همین طور تمرکز خود را بروی 2 نقطه ختم سازید . یکی منطقه ای واقع در پایین ناف،و دیگری ستون فقرات. برای خود تصور کنید کـه از این دو قسمت انرژی شـما ساطع می گردد. این ذهنیت و تمرکز باعث بیشتر شدن جریان خون و بالا تر رقتن دمای بدن می گردد کـه هر دو شـما را برای ارگاسم بهتر آماده می سازد.

 

برای ارگاسم قوی‌تر نفسهای خود را تنظیم کنید
در این مرحله سعی کنید کـه نفسهای خود را تنظیم کنید . چراکه با این کار شـما میزان بالاتری از اکسیژن را وارد خون خود میکنید و تقریبا همه ی ي چیز را برای ارگاسم آماده می کنید.

 

در این دوران احتمالا همسر شـما نیز در کنار شـما قرار گرفته اسـت و مرحله معاشقه وی نیز شروع شده.خود را آزاد کنید و از معاشقه لذت ببرید تا زمانیکه مرحله دخول شروع گردد. تا قبل از آن دیگر شـما کار خاصی ندارید اما در دوران دخول شـما باید بیشترین استفاده را ببرید .

 

سعی کنید در ابتدا سر آلت کلیتوریس و نقطه جی شـما را لمس کند . بي درنگ شروع بـه دخول نکنید و از ماساژ آلت با واژن حتما استفاده نمایید. حتی خود شـما میتوانید آلت را در دست گرفته و بـه شیوه ای کـه دوست دارید واژن را مالش دهید.

 

بعد از شروع سعی نمایید کـه خود یا شوهرتان شروع بـه ماساژ کلیتوریس با دست نمایید . سعی کنید از وضعیتی استفاده نمایید کـه سر آلت تناسلی با نقطه جی در داخل واژن در تماس باشد . این باعث رسیدن شـما بـه ارگاسم خواهد شد.

 

حال اگر ارگاسم شدید میخواهید چـه باید بکنید ؟
نفس عمیق بکشید .

اکثر زنان نفس خود را حبس میکنند و یا سعی میکنند کـه سر و صدای زیادی در نیاورند ! خیلی از زنان هم بـه‌صورت خفه ضجه می زنند و پیش خود فکر هم میکنند کـه خیلی هم سر و صدا دارند.

 

گرمای شدید ساخت شده در بدن ، گرفتگی ماهیچه ها ، ترشح هورمونها ، فشار شدید خون ، کنسل شدن همه ی ي فعالیتهای ثانویه بدن برای یک منظور و هزاران تغییر دیگر در بدن از یکسو و نرسیدن اکسیژن مورد نیاز بـه بدن از سمت دیگر ! حال خود حدس بزنید کـه جریان چیست.

 

این چالش در ادامه مواردی کـه در بالا ذکر شد باعث خفه شدن ارگاسم میگردد. نفس عمیق سریعا اکسیژن را بـه بدن می رساند و باعث میگردد کـه فعالیت ادامه پیدا کند در غیر اینصورت مغز سریعا فشار وارده را حس می کند و این بار بـه اصطلاح برای بدن حالات مثلا زرد اعلام می‌کند .همین باعث می شود کـه نظارت مغز از بخش مورد نظر بـه سلامت بدن متمرکز گردد و ارگاسم پایان پذیرد.

 

حال کمی توجه کنید و مشاهده نمایید کـه آیا واقعا دفعاتی کـه ارگاسم شدیدی داشته اید لحظاتی نبوده کـه عمیقا فریاد کشیده اید و یا نفس نفس می زدید؟

 

فکر نکنید کـه ارگاسم باعث آن شده اسـت.بلکه بدانید ارگاسم شدید بـه آن احتیاج دارد.این بار بجای تند تند نفس کشیدن برای جبران کمبود اکسیژن در خون بـه آسانی نفسهای عمیق بکشید و از بلند کردن صدای خود نترسید تا بتوانید ارگاسم طولانی و همین طور پیاپی داشته باشید.