پارس ناز پورتال

استخر بادی ارزان قیمت

استخر بادی ارزان قیمت

وان بادی یکی از محصولاتی میباشد که استفاده و کاربرد زیادی در فصول گرم سال دارد، با مراجعه به نمایندگی سعید اینتکس میتوانید استخر بادی ارزان قیمت را مشاهده و خرید کنید.

 

استخر بادی ارزان قیمت وسیله ای برای روزهای گرم تابستان

 

استخر بادی ارزان قیمت | روزهای گرم تابستان فصل بسیار مناسب برای شنا می باشد، که در این راستا می توانید از تجهیزات بازی، بادی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. اگر برای روزهای گرم تابستان دنبال یک سرگرمی جذاب میباشید مطالعه ی این مقاله را توصیه می کنیم.

 

یکی از محصولات بازی که طرفداران بسیاری دارد، استخر بادی است که با استفاده از آن می توانید در هر مکان و در هر ساعت که بخواهید شنا و آبتنی نمایید.استخرهای بادی در طول سالیان متداول طرفداران بسیاری داشته و استقبال بسیاری از آن شده است.

 

استخر بادی در سایزها و اندازه های مختلف موجود می باشد. استخر بادی در انواع مختلف با عمق کم و عمق زیاد، در سایزهای مختلف مخصوص کودک و بزرگسال میباشد .همچنین وان بادی در شکل های مختلف مانند مستطیل و گرد موجود می باشد.

 

این محصول یک وسیله ی بسیار مناسب برای آبتنی کردن است که میتوانید در زمستان نیز یک استخر کاملا عالی داشته باشید. اگر امکان رفتن زود به زود به استخرهای دیگر را ندارید، میتوانید از این محصول استفاده نمایید که به صورت 24 ساعته در دسترس و اختیار شما می باشد. با استفاده از استخر بادی ارزان قیمت میتوانید لحظات بسیار شاد و مفرحی را در کنار خانواده و فرزندان خود تجربه نمایید.

 

استخر بادی

کودکان با داشتن چنین استخری میتوانند در فصول سرد و گرم سال لحظات بسیار شادی را تجربه کنند. اگر به دنبال یک هدیه برای فرزند دلبندتان هستید این محصول می تواند بهترین گزینه باشد.

 

وان بادی یکی از بهترین محصولاتی است،که شما میتوانید از نمایندگی سعید اینتکس تهیه نموده و به وسیله ی آن لحظات مفرح و شادی را داشته باشید. یکی از بهترین محصولات بازی آبی، استخر بادی می باشد، که به دلیل تنوع زیادی که دارد مورد پسند همه ی افراد قرار می گیرد.

استخر بادی ارزان قیمت

استخر بادی و وان بادی در شکل ها و طرح های مختلف عروسکی، ساده، گرد، مربع و…ارائه می شود. و همچنین در سایزهای بزرگسال، کودک و نوزاد تولید و ارائه میشود.

 

ویژگی های استخر بادی

 

استخر بادی یکی از محصولات پرطرفدار است که دارای بدنه ای باد شونده می باشد که مناسب استفاده در باغ، خانه و یا هر محیط دیگری می باشد، و در مدل های مختلفی تهیه و تولید شده است.

 

جنس استخر بادی از پی وی سی یا به اصطلاح دیگر همان پلاستیک نرم میباشد، همچنین بدلیل استفاده از چند لایه پلاستیک نرم در ساخت این محصول، در برابر آب و آفتاب مقاوم میباشد. نصب و راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و وقت زیادی از شما نمیگیرد.

 

نکات مهم در رابطه با خرید استخر بادی

 

جنس محصول وان بادی :

اولین موضوعی که در رابطه با خرید استخر بادی مهم و قابل توجه می باشد، جنس آن می باشد. باید توجه داشته باشید که جنس استخر بادی از محصولات و متریال مورد نظر شما ساخته شده باشد.

 

بهترین کمپانی های تولیدی بازی های بادی از  PVC برای طراحی و تولید استخر بادی بهره می گیرند، چون این جنس کاملا منعطف و سبک بوده و به راحتی سوراخ نمی شود. و اگر دچار مشکل و ایرادی شود، قابل تعمیر می باشد.همچنین باید توجه داشته باشید که استخرهای بادی در برخورد با شئ تیز و برنده حساس بوده و دچار پارگی می شوند.

 

ظرفیت استخر بادی:

از دیگر نکات مهم در رابطه با خرید استخر بادی، ظرفیت وان بادی میباشد که قبل از خرید باید به آن توجه داشت. در خرید استخر بادی حتما توجه داشته باشید که چه تعداد افراد قرار است از آن استفاده نمایند و ظرفیت آن باید با توجه به تعداد افراد خانواده و دوستان شما انتخاب شود.

استخر بادی ارزان قیمت

استخر بادی ارزان قیمت

توان پمپ باد همراه با محصول : 

یکی از دیگر نکاتی که در هنگام خرید استخر بادی و وان بادی باید به آن توجه نماید، کیفیت و توان کار کرد پمپ بادی آن می باشد، پمپ بادی وسیله ای است که وان بادی توسط آن باد میشود، و در کنار محصول به شما ارائه میگردد.

 

در بیشتر مواقع برای محصولات بادی کوچک از پمپ دستی و برای محصولات بادی بزرگ از پمپ های بادی که به صورت برقی کار می کنند استفاده می شود. برخی از محصولات دارای پمپ بادی دو کاره هستند که علاوه بر باد کردن استخر به خالی کردن باد استخر نیز کمک می نماید.

 

سنین مورد استفاده: 

استخر بادی با توجه به طول، عرض، ارتفاع و طرحی که دارد برای گروه سنی مشخصی طراحی و تولید میشود. علاوه بر تمامی نکاتی که گفته شد، باید به سن افرادی که قرار است از این محصول استفاده نمایند نیز توجه کنید.

استخر بادی ارزان قیمت

وان بادی

قیمت استخر

استخر بادی قیمت های مختلفی دارد که از چند صد هزار تومان شروع و تا چند میلیون نیز ادامه دارد. اما در خرید استخر بادی و وان بادی توجه داشته باشید که محصول مورد نظر شما دارای قیمت مناسب باشد. همچنین با توجه به قیمتی که پرداخت می کنید دارای جنس با کیفیت و مناسب باشد.

 

البته شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از قیمت استخر بچه گانه و قیمت استخر بزرگسال آگاهی پیدا کرده و استخر بادی ارزان قیمت مورد نظر خود را از نمایندگی سعید اینتکس تهیه نمایید.

 

خرید استخر بادی

 

استخر بادی و وان بادی با توجه به ابعاد، طرح ها و شکل های بسیار متنوعی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. شما برای یک خرید معقول میتوانید به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کرده و یک استخر بادی ارزان قیمت و با کیفیتی را تهیه نمایید.

 

نتیجه گیری

استخر بادی به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای تفریح افراد بزرگسال و کودک تهیه و تولید شده است که شما میتوانید با داشتن یک وان بادی در هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز که میخواهید آن را راه اندازی کرده و آبتنی نمایید.

 

با استفاده از وان بادی میتوانید لحظات بسیار شادی را تجربه و تفریحات سالمی انجام دهید. این محصول در طرح ها و اشکال متفاوت طراحی و تولید میشود، که شما میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را تهیه نمایید.برای مشاهده ی محصولات مختلف و انواع استخر بادی و وان بادی میتوانید به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه نمایید.