پارس ناز پورتال

بهترین توصیه ها برای افزایش جذابیت مردان

بهترین توصیه ها برای افزایش جذابیت مردان

برترین توصیه ها برای افزایش جذابیت مردان 

به شما برترین توصیه ها را برای چندان کردن جذابیت در جمع معرفی مي کنیم که مطمئنا هر خانم و آقایی را به سوی شما جذب خواهد نمود.طبیعی هست که همۀ ما دوست داریم خوشگل باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه اي به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه اي باشید که در جمع بدرخشید و همۀ نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در این جا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

 

صاف بایستید
برای زیبا بودن باید اول از همۀ به ظاهر خود دقت کنید زیرا که ظاهر شما نخستین چیزی هست که به چشم طرف مقابل مي آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی هست که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان مي گویند “زبان بدن سیگنال هاي چندان و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل مي کند.” بعنوان مثال اگر شما قوز کنید

 

حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال مي دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد: گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل مي کردند. نتیجه این تحقیقات اثبات کرد

 

که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، ارتباط‌ اي مستقیم وجود دارد.

 

غرور نداشته باشید
درست هست که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در اینکار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال هست. سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به انها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی خوشگل خواهد کرد که هر شخصی دوست دارد با شما هم صحبت شود.

 

عینک آفتابی را درست گزینه کنید
درست هست! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه هاي زیان آور آفتاب پیش گیری مي کند اما اضافه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل مي کند اما نکته اصلی گزینه مدلی مناسب با صورت شماست. مدلهای مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با دقت به فرم صورت تان برترین را گزینش کنید.

 

کاپشن چرم بپوشید
این روزها مدلهای متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده هست اما از میان انها هنوز هم کاپشن هاي چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند.در قدیم، کاپشن هاي چرم تنها توسط ثروتمندان مورد بهره گیری قرار مي گرفت اما حال همۀ مردم مي توانند از انها بهره گیری کنند. این مدل کاپشن ها اضافه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت مي کنند.

 

شلوار جینی که کاملا اندازه شماست به تن کنید
هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه ي نیز مي دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و خوشگل هست. اما بر خلاف کفش و پیراهن که گزینه شان راحت هست، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید بعضی موارد را با دقت در نظر گرفت:

 

• اندازه کمر
• قد شلوار
• گشادی و لاغری
• اندازه دور مچ پا

 

کمی ته ریش بگذارید
شاید صورت اصلاح شده را اکثر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. توصیه ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی هست تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را زیبا تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، مي دانند.

 

بنابراین حتی اگر علاقه اي به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان مشاهده نمایید.

 

با دیگران ارتباط برقرار کنید
ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی مي شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آن ها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران زیبا خواهد کرد.

 

تصور کنید که دیگران شما را دوست دارند
تحقیقات اثبات کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز پیروز ترند. آن ها افراد خوش بینی میباشند که با دیگران به گرمی صحبت مي کنند و به همین علت احتمال اینکه از اطرافیان شان رانده شوند و مورد دقت آن ها قرار نگیرند، کم هست.

 

مفید هست که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در اینکار هم زیاده روی نکنید. بعنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع وی را از خود رانده اید. پس اگر مي خواهید که در نگاه دیگران خوشگل و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با انها اعتدال را نیز رعایت کنید.

 

قوانین را بدانید و آن ها را بشکنید
گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. بعنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباسهای رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این هست که شما برای نخستین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه مي گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید.

 

به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهم‌ترین بخش هاي زندگی هر فرد هست. اگر به دنبال یک ارتباط‌ جدی و بلند مدت مي گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم هست آن ها را بشکنید.

 

شخصیتی تصنعی نداشته باشید
اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه اینکه حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب دقت دیگران مثل یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران اثبات کنید که یک آدم آهنی با برنامه اي از پیش تعریف شده، نیستید.

 

لبخند بزنید
لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی هست تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل مي کند و به تبع شما را فردی خوشگل تر مي سازد.

 

شنونده خوبی باشید
 به گزارش پارس ناز شاید شما حرف هاي زیادی برای گفتن داشته باشید اما آن چه شما را خوشگل تر مي کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان هست. به همین علت سعی کنید که حرف هاي دیگران را به خوبی بشنوید، انها را به حرف زدن اکثر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران زیبا و خواستنی خواهد کرد.