پارس ناز پورتال

افزایش قیمت کاشت مو در سال 1401

افزایش قیمت کاشت مو در سال 1401

آیا شما نیز از جمله افرادی به شمار می روید که برای زیبایی و ظاهر اهمیت بسیاری قائل هستید و قسمت بزرگی از درآمد خود را صرف این مسائل می کنید؟ یا از آن دسته افراد که مدام جلوی آینه می ایستید و احساس می کنید که نیاز به انجام تغییراتی در ظاهر خود دارید؟

 

پس خیلی خوشبخت هستید که در عصر حاضر زندگی می کنید زیرا با پیشرفت علم و تکنولوژی های زیبایی همچون کاشت مو در قرن حاضر، دغدغه ای از این لحاظ نخواهید داشت و می توانید تغییرات مورد نظر را در خود با پرداخت هزینه ایجاد نمایید.

 

علاوه بر وجود تقارن در چهره ، موها نیز از جمله مواردی می باشند که در شاداب و جوان به نظر رسیدن نقش بسیار پررنگی دارند. اگرچه عواملی مانند ریزش مو ارثی  گاهی به طوری ناخوشایند سر می رسند و ما را غافلگیر می کنند.

 

اما خوشبختانه در قرن 21 برای رفع این مشکل راهکار وجود دارد و مجبور نیستید کم پشتی و ریزش موها و در نهایت کچل شدن را تحمل کنید؛ کاشت طبیعی مو قرار است شما را یاری کند . البته بعد از شنیدن این تکنیک ، ممکن است به فکر هزینه کاشت مو طبیعی  بیافتید که با مطالعه این مقاله با دستی پر از این صفحه خارج خواهید شد.

افزایش قیمت کاشت مو در سال 1401

آمار تعداد کاشت های مو در جهان و ایران

سازمان جهانی جراحی ترمیم مو ISHRS  تخمین زده است که 183/703 کاشت مو در سال 2021 در جهان انجام شده است . این آمارها نشان می دهد که تکنیک های کاشت مو در سراسر قاره ها طرفداران خاص خود را دارد و نه تنها در ایران بلکه در جهان افراد با ایمپلنت مو ظاهر خود را بهبود می بخشند.

 

این آمارها حاکی از این می باشند که در قاره آسیا و اقیانوسیه آمار کاشت مو نسبت به سال 2019 رشد چشمگیری داشته است و از عدد 196.630 به 256.835 رسیده است. در ایران نیز اوضاع به همین روال جلو رفته و هر سال بر تعداد افرادی که به انجام این تکنیک روی می آورند، افزوده می شود زیرا اشخاص پیوند طبیعی مو را راهی برای خلاص شدن از شر ریزش مو تلقی می کنند.

 

هزینه کاشت مو در سال 1401

کاشت طبیعی مو نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز پرطرفدار است و روزانه در کلینیک های بسیاری در سراسر دنیا پیوند طبیعی مو اتفاق می افتد و علاوه بر این افراد بسیاری نیز که تصمیم به انجام پیوند مو گرفته اند ، در حال تحقیق و برآورد هزینه ها می باشند.

 

همانطور که می دانید رابطه مستقیمی مابین عرضه و تقاضا وجود دارد و این متقاضیان بسیار زیادی که آقایان و خانم های مشتاق نسبت به ایمپلنت کردن مو را شامل می شوند، باعث داغ تر شدن بازار کلینیک های ایمپلنت مو و در نتیجه افزایش روز افزون قیمت انجام این روش نسبت به سالهای پیشین شده است. شما می توانید با نگاهی اجمالی به هزینه کاشت مو در سال های پیشین و قیمت کاشت مو در سال 1401 خیلی آسان متوجه این مساله شوید.

 

هر آنچه لازم است راجع  به کاشت مو بدانید!!

جراحی ایمپلنت مو را معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می دهند که به این معنی می باشد که فرد هوشیار بوده اما دردی را حس نمی کند. کاشت مو انواع  و روش های بسیار مختلفی دارد که معمولا دو نوع آن در میان افراد طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

FUTو FUE تکنیک هایی می باشند که معمولا از طرف پزشکان برای افراد بیش از دیگر مدل ها توصیه می شوند، زیرا اشخاص بسیار زیادی پیش از این با بکارگیری این دو متد پیوند موی طبیعی را تجربه نموده اند بنابراین می توان گفت که امتحان خود را به طور کامل پس داده اند. با توجه به دوره ریکاوری و مراقبت های دوره نقاهت می توان گفت که کاشت طبیعی مو فرآیند سختی نیست و قابل اجرا برای قشر کثیری می باشد.

افزایش قیمت کاشت مو در سال 1401

آیا کاشت مو می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد؟

پیش از این در سایت ها ممکن بود به مواردی بربخوریم که از نتیجه کاشت موی خود ناراضی بودند یا موها بعد از ایمپلنت ظاهر خوب و مناسبی نداشتند یا ریزش مو همچنان در انها ادامه داشت که البته تنها دلیل این موضوع انتخاب اشتباه و صرف نظر از کیفیت به دلیل هزینه بود.

 

اما در نظر داشته باشید که اگر تمامی نکاتی را که در مورد پیوند طبیعی مو لازم است را به خوبی در نظر بگیرید مواردی این چنین نصیبتان نمی شود و بعد از عملیات کاشت فولیکول های طبیعی مو، متوجه رشد سریع موها در نواحی جلوی مو خواهید شد و بعد از گذشت حدود دو سال این فرایند کاملا تکمیل می شود.

 

به یاد داشته باشید که علاوه بر مواردی که ذکر شد تغذیه و هیدراته نگه داشتن بدن نیز از جمله مراقبت های لازم برای داشتن نتیجه ای شگرف می باشد پس بی اهمیت از آن گذر نکنید.

 

سخن آخر

ممکن است شما نیز از ریزش موهای خود در سنین پایین شاکی باشید و مدام از این که این موضوع ظاهر چهره تان را بهم ریخته است نارضایتی داشته باشید اما دنیا به آخر نرسیده است، زیرا تکنیک های پیوند طبیعی مو روز به روز پیشرفته تر شده و نتایجی بسیار عالی و شگفت انگیز در انتظار متقاضیان این تکنیک می باشد.

 

پس در صورتی که مقالات مهم را در سایت راز جراحی که از لحاظ علمی و با زبانی ساده در این خصوص صحبت کرده را مطالعه کردید و یا در سایت نی نی سایت با اشخاص دیگری که تجربه انجام ایمپلنت مو را دارند حرف زدید و عزم خود را برای کاشتن موهای خود جزم کرده اید، شک به دل خود راه ندهید و گام بعدی را بردارید و در مورد مواردی چون هزینه نوع متد مورد نظر و غیره تحقیق کنید و با انتخاب یک کلینیک بسیار خوب برای کاشت مو این پروسه را انجام دهید .

 

در نتیجه یک انتخاب آگاهانه ، با رضایت بیشتری در مقابل آینه می ایستید. به مهمانی ، گردهمایی و قرارهای دوستانه می روید و دیگر خجالت یا ناراحتی از کم پشت بودن موها ندارید . اعتماد به نفس تان تقویت خواهد شد و می توانید باز هم لبخند بزنید.موفق باشید.

 

منبع : https://razjarahi.ir