پارس ناز پورتال

انریکه ایگلسیاس و همسرش صاحب فرزندان دوقلو شدند

انریکه ایگلسیاس و همسرش صاحب فرزندان دوقلو شدند

انریکه ایگلسیاس و همسرش صاحب فرزندان دوقلو شدند 

انریکه ایگلسیاس خواننده مشهور اسپانیایی که شهرت جهانی دارد اینروزها در حال جشن گرفتن تولد فرزندان دوقلویش است. خواننده مشهور انریکه ایگلسیاس و تنیس باز مشهور روسیآنا کورنیکوا دراین هفته صاحب دوقلوهایی به اسم نیکولاس و لوسی شدند.

 

به گزارش پارس ناز انریکه 42 ساله و آنا 36 ساله نه تنها توانسته بودند دراین مدت بارداریرا مخفی کنند بلکه به صورت مخفیانه منزل شان در میامی را نوسازی کردند.بر طبق گزارش ها این زوج از تابستان سال جاري آغاز به تولید دیوار بزرگ 5 متری به دورملک خود کردند که درست در سه ماهه دوم بارداری آنا بوده است.

انریکه ایگلسیاس و همسرش صاحب فرزندان دوقلو شدندانریکه ایگلسیاس و ورزشکار سابق روسی آنا کورنیکوا

 

این زوج یک ملک دوطبقه نیز در زمین هاي خود ساخته و بعضی از اصلاحات محافظتی کودکاز جمله نرده کشی دور استخر نیز در منزل شان اعمال کرده اند و گفته می‌شود هزینه ایننوسازی ها 600،000 دلار برآورد شده است.

 

به گزارش پارس ناز انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکوا از سال 2013 در منزل ویلایی 26 میلیون دلاری خود که با یک زمینتنیس ، استخر بزرگ و جکوزی کامل می‌شود زندگی میکنند.منزل این خواننده برنده جایزه گرمی در منطقه بی پوینت در میامی واقع شده و با درختان نخل ،حصارهای بلند و چمن هاي پرپشت سبز احاطه شده است.

انریکه ایگلسیاس و همسرش صاحب فرزندان دوقلو شدندعکسی که آنا کورنیکوا این هفته در صفحه شخصی اش منتشر کرد

 

بارداری مخفی ستاره روسی آنا کورنیکوا
یک منبع به مجله People گفته: “یکی از دوستانم پنج ماه پیش گفت که انها در انتظار فرزندهستند ولی این موضوع را بسیار بسیار محرمانه و پوشیده نگه داشته اند.”این منبع نزدیک همینطور اظهار داشت که این زوج طبق معمول اوقات خودرا با خانواده و دوستاننزدیک می گذرانند و اینگونه نبوده که خبر بارداری شان را تنها برای خود نگه داشته باشند.

 

این مجله همینطور مینویسد اگرچه انریکه و آنا از جمله ستاره هایي هستند که بسیار زندگی خودرا دور از رسانه ها و خصوصی نگه می دارند ولی از جمله افراد بسیار سخاوتمند نسبت بهخیریه هاي محلی هستند.

 

روز شنبه کورنیکوا سه عکس نظیر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که خودش راداخل قایق نشان می داد ودر کنار عکس تگی تحت عنوان “هیچ فیلتری نیاز نیست” نوشته بود.

انریکه ایگلسیاس و همسرش صاحب فرزندان دوقلو شدندانریکه ایگلسیاس درکنار آنا و برادر کوچک او آلن

 

پدر شدن انریکه ایگلسیاس
این زوج مشهور که این هفته برای نخستین بار پدر و مادر شدند، درسال ۲۰۰۱ در صحنه موزیکویدئو “Escape” این خواننده اسپانیایی آشنا شده و ازآن دوران تا کنون باهم هستند.آن ها نسبت به زندگی خصوصی خود بسیار محرمانه رفتار می‌کنند تا حدی که اکنون یکسال استکه دریک محیط عمومی باهم دیده نشده اند.

 

این زن ورزشکار و بلوند روسی درسال ۲۰۱۱ در گفت‌وگو با مجله Women’s Health گفته بودمعتقد به تعهد در رابطه است و باید دریک رابطه اعتماد و احترام متقابل کاملا وجود داشته باشد.او همینطور در آن سال به این مجله گفته بود که دوست دارد فرزند داشته باشد: “چه من از خودم بچهداشته باشم و چه به سرپرستی بگیرم، بطور کلی مراقبت کردن از افراد را دوست دارم.”