پارس ناز پورتال

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلف

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلف

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلف

طالع بینی عشق را برای شما کـه به دنبال فهمیدن رويدادها عاشقانه خود دراین هفت روز هستید گردآوری کرده ایم کـه در ادامه میخوانید. 

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلففروردین
کار: شروع هفته حضور ماه در برج میزان بیشتر روی تماس شما با اطرافیانتان تاکید دارد. هر کاری کـه انجام میدهید روی دیگران تاثیر می‌گذارد. شما نیز نسبت به انها بسیار هوشیار هستید و رفتارهای دوستانه از خود نشان میدهید و بین خود و اطرافیانتان حس امنیت ایجاد میکنید. حضور اورانوس در نشانه شما باعث میشود در زندگی دنبال تعادل باشید.

 

عشق: در ظاهر همه ی ی ی چیز در رابطه به نظر خوب میرسد اما احساس نا آرامی میکنید. اگر نگاه دقیق تری به رابطه تان داشته باشید متوجه می‌شوید کـه همه ی ی ی چیز آنقدر کـه فکر میکنید خوب و بی نقص نیست. از طرف دیگر صور فلکی احساس عاشقانه عمیقی را در رابطه شما ایجاد کرده اند.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفاردیبهشت
کار: سیاره مریخ به سیاره مشتری رسیده و یک سیکل مریخ-مشتری شروع شده است. از طرف دیگر خورشید و ونوس به پلوتون ملحق شده اند و یک سیکل جدید دیگر را شروع کرده اند. این سیاره ها روی باروری یک دیگر تاثیر می گذارند بنابر این شما با قدم های بزرگ و وابستگی و اجبار، رفتارهای قوی و افکار سخت در روابطتان روبه‌رو هستید و همه ی ی ی چیز در زندگی دقیق و منظم است.

 

عشق: شخصی جذاب با خصوصیت های منحصر به فرد وجوددارد کـه باعث شده محبوب کمی از شما دور شود. آیا میتوانید جلوی این رخداد را بگیرید؟ در ابتدا باید بتوانید این موضوع را بفهمید. شاید کمی سخت باشد اما لازم است هوشیار باشید.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفخرداد
کار: روی کارتان متمرکز شده اید به طوری کـه گویی به جز آن هیچ کار ارزشمند دیگری در زندگی ندارید. بنابر این موفقیت و رسیدن به هدف تضمین شده است. با اشتیاق کامل به کار و مساله های کار می پردازید. مانند یک رئیس رفتار میکنید و با قانون هایي کـه همه ی ی ی باید رعایت کنند. اما این رفتار زیاد طول نمیکشد. در اواسط هفته زمانی کـه عطارد به زحل می پیوندد قرار است تصمیم بزرگی بگیرید کـه اگر با آن مخالف باشید به سادگی پاسخ منفی خواهید داد.

 

عشق: از برنامه های آینده دور افتاده اید. محبوب تان تقدم های نظیر شما دارد و یا این کـه خودش رابا شما تطبیق می‌دهد. هر چیزی کـه به نظر ناخواسته و بی اهمیت میرسد را دور بریزید و چیزهای مهم و اساسی رابا خود به آینده ببرید. این هفته برترین دوران برای تعیین استاندارد ها و قوانین برای اطرافیانتان است.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفتیر
کار: اکنون دریک موقعیت آزمایشی قرار گرفته اید. آیا همه ی ی ی چیز را درست انجام داده اید؟ آیا در تصمیم گیری هایتان دیگران را هم دخالت داده اید یا این کـه فرد مهمی را نادیده گرفته اید؟ عطارد وارد برج جدی شده اما مریخ و مشتری تمایل دارند در برج عقرب از مرزها عبور کنند. با این شرایط ستارگان

 

چه اتفاقاتی ممکن است برای شما بیفتد؟ وقتی شخصی از شما پیروی نکند چه واکنشی نشان میدهید؟ موضوعی را بیش از حد بزرگش کرده‌اید و شخصی هست کـه این تصمیم دارد این مشکل را برطرف کند.

 

عشق: اخیرا به پیشرفت های زیادی رسیده اید اما آیا این موضوع محبوب را کمی درگیر کرده است؟ او به دوران بیشتری نیاز دارد. بعد از دوران کوتاهی در شرایط تقریباً سختی قرار می‌گیرید و همراه باهم در برابر جهان می جنگید.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفمرداد
کار: به موفقیت های تان سربلندي میکنید و برای انها از محدودیت ها هم گذشته اید. اما آیا اینکار درستی است؟ پس انتظار عواقب کارتان را هم داشته باشید. بعد از یک مدت سختکوشی و تلاش باید کمی هم به خودتان استراحت بدهید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید و به خودتان آسیب نرسانید.

 

عشق: آیا برای پیدا کردن عشق خیلی سعی کرده‌اید؟ پس عشق به خودتان چه می شود؟ آیا محبوبتان از کارهای شما تعریف میکند؟ اگر به نفعش باشد هیچ مخالفتی با کارهای شما نمی کند. ماه برج قوس درست زمانی کـه همه ی ی ی چیز زندگی را برای شما سخت کرده است شما را به سوی آزادی می کشاند.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفشهریور
کار: بیش از حد کمال گرا هستید و بار زیادی را به دوش کشیده اید و احساس میکنید خیلی زود به تمام انتظارات تان خواهید رسید. در غیر اینصورت اگر با شکست روبه‌رو شوید پایان هفته سختی را خواهید گذراند. اما حرکات سیارات در نشانه شما تحمل این مسئله را برای شما راحت میکند. کمی به خودتان استراحت بدهید و با آرامش بیشتری برنامه ریزی کنید و سرعت کارهای تان را کمتر کنید.

 

عشق: مسئله اي کـه شما را درگیر کرده لیاقت های شماست. زیرا از خودتان بیش از حد توقع دارید شاید به این خاطر کـه در گذشته موقعیت های بدتر این را هم گذرانده اید. خورشید و ونوس دریک موقعیت پر تنش با اورانوس قرار میگیرند ودر نتیجه با یک تغییر بزرگ در آخر هفته روبه‌رو می شوید. تغییری کـه شاید خوب نباشد شاید هم حس خوبی به شما ندهد. شاید هم ضرر بزرگی به رابطه شما وارد کند.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفمهر
کار: دوست دارید همه ی ی ی کارها را خوب انجام دهید و از همه ی ی ی مهم تر ترجیح میدهید روی دیگران تسلط داشته باشید. زیاد آدم انتقاد پذیری نیستید و اگر کسی از شما انتقاد کند مشکل از شما نیست. همین باعث می شود دیگران زیاد به سوی شما تمایل نداشته باشند. تماس بین خورشید و ونوس با سیاره اورانوس یک کناره گیری یا جدایی پیشبینی میکند کـه زیاد هم رخداد بدی نیست.

 

عشق: در روابط تان وفاداری و علاقه شدید جریان دارد. البته ممکن است احساس کنید این روابط شما را بیش از حد محدود کرده است. اواخر هفته خودتان را از فشار انتظارات و منطقی بودن ها آزاد میکنید و به خودتان نقش دیگری در زندگی می‌دهید.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفآبان
کار: اشتیاق و انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارید. سیاراتی کـه این اشتیاق را در شما ایجاد کرده اند در اواخر هفته نیز احساس نیاز به استراحت را در شما ایجاد خواهند کرد. شاید همه ی ی ی چیز طبق انتظارات شما پیش نرود و این شما را عصبانی می‌کند.

 

عشق: به نظر میرسد پیشنهادات شما زیاد برای محبوب قابل تحسین نیست. دوست دارید وی را شاد کنید. اما آیا اول خوشحالی او مهم است یا نیازهای خودتان؟ این هفته کمی هم به خودانتقادی بپردازید بد نیست.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفآذر
کار: غرق در موفقیت هایتان شده اید اما خیلی زود به خودتان می‌آیید و واقع بین می‌شوید. هیچ وقت تمایل به دور کردن لذت زندگی از خودتان ندارید و تا پایان هفته همین احساس را خواهید داشت. به نظر میرسد دیگران هم باید مثبت اندیشی را از شما یاد بگیرند.

 

عشق: ذاتا انسان انعطاف پذیری هستید و دوست دارید آزاد باشید اما این خصوصیت شما را از محبوب دور نمی‌کند. شاید بخواهید فقط یک سفر بدون محبوب داشته باشید.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفدی
کار: درمورد مسائلی کـه در ذهنت ان هست صحبت کنید و احساس تان را به زبان بیاورید و این شما را کمی می ترساند. همه ی ی ی می دانند کـه شما روی حرفتان می‌ایستید و انسان قابل اعتمادی هستید و تاثیر زیادی روی مردم دارید.

 

عشق: مردم شفافیت، اعتماد و وفاداری شما را دوست دارند. در رابطه بیش از حد مستقل هستید و وی را در روال کارها تنها می‌گذارید و این زیاد برای محبوب خوشایند نیست.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفبهمن
کار: تا پایان هفته به نظم و قانون و ساختار تاکید دارید. همه ی ی ی ماه ها هم جنبه های مثبت دارند و هم جنبه های منفی. خورشید و ونوس تعادل را در نشانه شما برقرار کرده اند. شما فردی هستید کـه می‌توانید بی نظمی ها را به نظم و بی قانونی ها را به قانون مندی مبدل کرده و تعادل ایجاد کنید.

 

عشق: زمانی کـه همه ی ی ی چیز در رابطه آرام و یکنواخت است احساس نا امنی میکنید. از وابستگی بیش از حد خوشتان نمی‌آید و دوست دارید زمانی را به جای تمرکز به محبوب بیشتر به خودتان رسیدگی کنید.

انواع فال و طالع عاشقانه برای متولدین ماه مختلفاسفند
کار: زیاد به خودتان و رفتارهای تان سخت نگیرید و نظر دیگران را مهم ندانید. همانی باشید کـه هستید و سعی نکنید خودتان را تغییر دهید. با اعتماد به نفس راهتان را دنبال نمایید.

 

عشق: مسئولیت ها و برنامه های سخت در رابطه برای شما تهدید به حساب می‌آید اما با این وجود رابطه خیلی خوبی دارید. اگر شرط و شروط و یا شک و تردیدهایی دارید حتماً درمورد انها صحبت کنید. سوءتفاهم ها قدرت به هم زدن یک رابطه را دارند و شما این متوجه چنن موضوعی خواهید شد.