پارس ناز پورتال

با اپلیکیشن فیتنس کار و اهمیت آن در بدنسازی آشنا شوید

با اپلیکیشن فیتنس کار و اهمیت آن در بدنسازی آشنا شوید

همه افراد همواره دغدغه تناسب اندام، وزن متناسب و شکم سیکس پک را دارند. بسیاری از این افراد برای داشتن اندامی زیبا و موزون تلاش‌های بسیاری می‌کنند. یکی از مؤثرترین و اصلی‌ترین مسیرهای رسیدن به تناسب اندام ورزش کردن است. از این رو افراد ساعت‌های بسیاری را در طول هفته در باشگاه‌های بدنسازی سپری می‌کنند و حتی حاضرند برای رسیدن به هدف خود تمرینات سخت را به جان بخرند.

 

این روزها با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گسترده باشگاه‌های ورزشی، نگرانی بسیاری در بین افراد به دلیل از دست دادن اندام زیبا موج می‌زند. به هر حال ورزش کردن اصول و قواعد خاص خود را دارد و ورزش‌های حرفه‌ای باید حتما زیر نظر مربی انجام شوند.

 

علاوه بر آن حتی اگر افراد بخواهند به تنهایی در منزل ورزش کنند باید انگیزه کافی برای این کار را داشته باشند. پیشرفت علم و فناوری در این شرایط بزرگ‌ترین کمک را به جامعه ورزشی کرده است و اپلیکیشن‌های بسیاری با آموزش بدنسازی بر روی حفظ سلامت افراد متمرکز شده‌اند.

با اپلیکیشن فیتنس کار و اهمیت آن در بدنسازی آشنا شوید

فیتنس یا بدنسازی چه نوع ورزشی است؟

قبل از این که با اپلیکیشن فیتنس کار آشنا شوید، بهتر است این ورزش را بهتر بشناسید تا بتوانید به درک صحیحی از کارکرد این پلتفرم برسید. بسیاری از افراد بین فیتنس و بدنسازی تفاوتی قائل نیستند اما باید بدانید این دو نوع ورزش با وجود شباهت‌های بسیار کاملا با هم متفاوت بوده و هر کدام هدف خاصی را دنبال می‌کنند.

 

در بدنسازی ورزشکاران برای عضله سازی و حجیم کردن عضلات خود فعالیت‌های ورزشی سنگین با ست‌های طولانی را انجام می‌دهند. بدنسازان اکثر روزهای هفته را ورزش کرده و از وزنه‌های سنگینی استفاده می‌کنند. نتیجه انجام این حرکات سنگین مانند عضله سازی و افزایش قدرت اندام پس از تایم استراحت مشخص می‌شود.

 

در بدن سازی عضلات تا سر حد توان خود درگیر می‌شوند. هر چند بدن سازی مختص آقایان نیست اما به هر حال آقایان بیشتر در این حوزه ورزشی فعالیت می‌کنند چون بدنسازان با وجود هیکل زیبا و شکم شش تکه سیکس پک ظرافت اندام ندارند.

 

فیتنس در واقع به معنی تناسب اندام است. افرادی که در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند به فکر آب کردن چربی‌های بدن خود برای رسیدن به اندام زیبا هستند.‌ در این رشته ورزشی از تمرینات هوازی به فراوانی استفاده می‌شود. با توجه به این که در فیتنس هدف آب کردن بافت‌های چربی است، عضلات چندان درگیر نشده و نیازی به رژیم غذایی خاص نیست.

 

به این ترتیب افراد می‌توانند بر اساس متابولیسم و ساختار بدن خود برنامه غذایی معمولی را داشته باشند. این در حالی است که در بدنسازی ورزشکاران و بدن سازان باید رژیم غذایی پروتئین‌دار مصرف کنند. ورزش‌های هوازی در فیتنس استرس و خستگی یک روز شلوغ و پرکار را از جسم و روح افراد بیرون می‌کند.

 

ورزشکاران در فیتنس تلاش می‌کنند که بدن خود را در عین ظرافت قوی سازند و بیشتر به کشش عضلات توجه می‌کنند اما در بدنسازی هدف رشد عضلات است.به هر حال هر کدام از این فعالیت‌های ورزشی در نهایت سلامت جسمی و روحی شما را تضمین می‌کنند. انتخاب هر کدام از این فعالیت‌ها به سلیقه، قدرت بدنی و جثه افراد بستگی دارد.

 

مهم نیت و هدفی است که افراد تلاش می‌کنند با ورزش کردن به آن برسند. علاوه بر آن چگونگی انجام حرکات ورزشی و در واقع تمرینات سالم و اصولی و البته مداوم بیشتر از نوع فعالیت ورزشی حائز اهمیت است و اپلیکیشن فیتنس کار دقیقا با این هدف طراحی و اجرا شده است. حال که با فیتنس و بدنسازی آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده است که با اپلیکیشن  بدن سازی آشنا شوید.

با اپلیکیشن فیتنس کار و اهمیت آن در بدنسازی آشنا شوید

اپلیکیشن بدنسازی فیتنس کار

اپلیکیشن بدن سازی یک برنامه ورزشی آنلاین است که مانند یک مربی حرفه‌ای تمام صفر تا صد بدن سازی و فیتنس را از ابتدا تا سطوح حرفه‌ای آموزش می‌دهد. در این اپلیکیشن آنلاین ورزشی نحوه انجام حرکات ورزشی به صورت کامل آموزش داده می‌شود. در واقع این پلتفرم آنلاین از تمرینات مخصوصی برای ورزش در منزل تشکیل شده و شامل بانک حرکات ورزشی است که از قبل تعریف شده‌اند.

 

شما می‌توانید بیش از ۱۴۰۰ حرکت ورزشی مختلف را در این اپلیکیشن بدنسازی مشاهده کرده و انجام دهید. چنین برنامه ورزشی جامعی به شما کمک می‌کند که به آرامی و با رعایت اصول به هدف دلخواه خود یعنی عضله سازی یا تناسب اندام برسید.

 

این اپلیکیشن به جز بانک حرکات ورزشی خدمات جالب دیگری نیز ارائه می‌دهد. همان طور که گفتیم انگیزه مهم‌ترین عامل برای حرکت انسان در مسیر تندرستی و ورزش کردن است. اپلیکیشن فیتنس کار دارای بخشی به عنوان جعبه جملات انگیزشی است که شما را در این مسیر تشویق کرده و روحیه شما را قوی می‌سازد.

 

علاوه بر آن شما می‌توانید در مجله ورزشی و تندرستی این برنامه مطالب بسیار مفیدی را در حوزه سلامت فردی مطالعه کنید. این اطلاعات به صورت روزانه به روز شده و شما می‌توانید از دانستی‌های مفید این مجله استفاده کرده و از نکات و راهکارهای ورزشی مفید آن در جهت رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

 

این اپلیکیشن صرفا برای رفع دغدغه و نیازهای ورزشی افراد طراحی شده و تمام فعالیت‌هایی که در بانک حرارت فیتنس کار ذکر شده دارای اطلاعات جامع در خصوص تعداد تکرار، زمان هر ست، نحوه انجام و اطلاعاتی از این قبیل می‌باشد.

 

بنابراین لزومی ندارد نگران سلامتی خود باشید. شما می‌توانید با ورود به این اپلیکیشن و لود حرکات آن دقیقا مانند زمان حضور در باشگاه و قرار گرفتن مقابل مربی ورزشی، ابتدا با حرکات هوازی بدن خود را گرم کرده و سپس حرکات فیتنس یا بدنسازی را انجام دهید.

با اپلیکیشن فیتنس کار و اهمیت آن در بدنسازی آشنا شوید

چگونه اپلیکیشن فیتنس کار را نصب کنیم؟

برای نصب این برنامه می‌توانید از طریق سایت آن مستقیما وارد اپلیکیشن شوید و یا می‌توانید در گوگل پلی یا اپل استور آن را دانلود و نصب کنید. جالب است بدانید دانلود این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و هزینه‌ای برایتان ندارد. این پلتفرم از پشتیبانی قدرتمندی برخوردار است بنابراین مشکلی در لود آن وجود نخواهد داشت اما باید یک نکته را در نظر بگیرید.

 

آن هم این است که در اولین استفاده از این برنامه ممکن است چند ثانیه‌ای لود حرکات ورزشی طول بکشد که کاملا طبیعی است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت فیتنس کار شده و با نصب این برنامه از تمرینات ورزشی بدنسازی استفاده کنید.