پارس ناز پورتال

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی 

به اکانت اینستاگرام بازیگران و ستاره هاي ایرانی سری میزنیم تا عکسهای پرلایک این افراد را دیدن کنیم و دنیای اینستاگرام ایرانیان را مرور کنیم.با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهره هاي شاخصی که برای این دوره از انتخابات، احتمال نامزدی آنها قوت گرفته هست نیز فعالیت هاي تلگرامی و اینستاگرامی خود را شدت بخشیده

 

که به نظر می‌رسد فضای اینستاگرامی ایرانیان را در هفته هاي آینده تحت تاثیر قرار دهد. همین جا اضافه کنیم که ارتش بهنوشی ها که پر فالوورترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را تشکیل می داد فعلا در دسترس نیست.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

پیام تسلیت اینستاگرامی پرویز پرستویی به مناسبت درگذشت ناگهانی عارف لرستانی

 

درگذشت عارف لرستانی، چهره نام آشنای عرصه خنده دار ایران، نخستین شوک سال ۹۶ را به اردوی هنرمندان ایران آورد که سبب شد تا آخرین شنبه فروردین ۹۶، با تلخی برای فعالان هنری کشورمون همراه شده و به خبر اول اینستانوشته ایرانیان در این شبکه محبوب تبدیل شود. صفحه اینستاگرام این هنرمند محبوب کشورمون با ۱۶۲ هزار فالوور، همچنان با کامنت هاي تسلیت کاربران ایرانی بر روی آخرین پست هاي ایشان همراه هست.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی این هفته را نیز با اینستانوشته سفیر ایران در لندن آغاز می کنیم.

 

روایت اینستاگرامی آقای سفیر از پیانیست هاي ایرانی

حمید بعیدی نژاد، سفیر اخیر ایران در لندن که در فضای تلگرام و اینستاگرام، به انتشار نظرات و دیدگاه هاي خود در عرصه هاي گوناگون سیاسی و فرهنگی و هنری می پردازد و به نوعی سایبر دیپلماسی دولت روحانی را تقویت می‌کند،‌ در اخیر ترین اینستانوشته خود، از پیانیست هاي ایرانی صحبت کرد.

 

او نوشت:

امسال ما در سفارت لندن خوشبختانه دو مراسم نوروزی مفید داشتيم. ميهمانی اول، شام نوروزی پس از سال تحويل بود كه با حضور جمع بزرگي از اعضای نهادهای ايرانی در لندن و خانواده هاي محترم آنان برگزار شد. مراسم دوم نوروزی، مراسمی بود كه ديشب براي سفرا، ديپلمات ها، مقامات سياسی رسمي، تجاری، دانشگاهی و فرهنگی انگليسی و ايرانيان فعال در اين سازمان ها به مناسبت بزرگداشت روز جهانی نوروز برگزار گرديد.

 

برای مراسم دوم، يك گروه موسيقی ويژه در نظر گرفته شده بود كه اعضا و قطعات موسيقي آنها با توجه كامل گزینش شده بودند. معيار اصلي اين گزینه معرفی زيبايی هنر ايرانی و همين طور معرفی استعداد سرشار جوانان ايرانی بود.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

مديريت هنری اين كار زيبا بر عهده آقای مارك استيونسون، رهبر اركستر و موسيقيدان انگليسي بود كه در سال قبل به دعوت اركستر سمفونيك ايران در جشنواره فجر برنامه خوبی را به نمايش گذاردند.برای اين برنامه آقای «اشكان لايق» جوان نوزده ساله و برنده جايزه باربد بعنوان بهترين جوان پيانيست ايرانی از تهران به لندن آمده بود كه با تسلط خود در اجرای برخي از سخت ترين و زيباترين قطعات پيانو تمامی حضار را به تحسين واداشت.

 

خانم «ليلا رمضان» خانم ايرانی نيز كه در عين جوانی مدرس موسيقی ايرانی میباشند و اخيرا اثر خود تحت عنوان قطعات مهم صد سال موسيقی ايرانی را منتشر ساخته اند، از لوزان سوئيس به اين گروه پيوسته بودند. آقای «اديب رستمي» جوان ايرانی مقيم لندن نيز در اين مراسم با قطعات زيبای كمانچه بسيار تاثير گذار ظاهر شدند، به طوريكه بعد از جلسه تعداد زيادي از حضار مرتب از اين ساز ايرانی سوال مي كردند.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

تصویری از اخیر ترین پست هاي اینستاگرامی آقای سفیر

 

همراهي ساز ويلن‌سل از سوی يك جوان انگليسي با بعضی از قطعات موسيقی ايرانی نيز تركيب موسيقيايی زيبايی را خلق مي كرد. اين جلسه بار ديگر ضمن به نمايش گذاردن توانمندی جوانان ايرانی در خلق آثار ظريف و پيچيده هنری، زيبايی و عمق موسيقی ايرانی را نيز به شركت كنندگان معرفی نمود و به گفته بسياری از انها شبی به يادماندنی را برای همۀ رقم زد.

 

روایت ظریف از تیک آبی اینستاگرام

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اخیر ترین پست هاي صفحه اینستاگرامی ۱۱۰ هزار نفری وزیر امور خارجه کشورمون

 

صفحه اینستاگرام رسمی محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمون این هفته با ‍۱۰۰ هزار فالوور همراه شد و از طرف اینستاگرام، تیک آبی دریافت کرد. او در جدید ترین پست خود نوشت:درود دوستان با همراهی بزرگوارانه شما، این صفحه اینستاگرام در کمتر از دو هفته به ۱۰۰ هزار همراه پرمهر رسید و بعنوان صفحه اصلی توسط اینستاگرام شناسایی شد و «تیک آبی» گرفت.

 

از همراهی تان سپاسگزارم. انشاالله بتوانیم از این مسیر، راه جدیدی برای ارتباط صمیمی برقرار کنیم. تقاضای من از همۀ دوستان گرامی این هست که در برابر نقد و حتی توهین، متانت و مدارا پیشه کنند و پاسخ توهین ها را با نرمی و مهربانی بدهند که این آموزه مهم فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست.ظریف در ۲۰ فروردین به مناسبت روز ملی انرژی هسته اي نیز در اینستانوشته اي گفت:

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته ظریف به مناسبت روز ملی انرژی هسته اي

 

روز ملی فن آوری هسته اي در حضور رییس جمهور شجاع و مدبر حجه الاسلام و المسلمین جناب پزشک روحانی و برادر و همکار دانشمندم جناب پزشک صالحی.دیدن دستاوردهای دانشمندان هسته اي کشور در حوزه هاي گوناگون افتخارآفرین بود. بیش از ۴۲ طرح ظرف دو سال قبل شروع و در سال ۹۵ به نتیجه ممیزی شده رسیده هست.

 

از شروع تزریق گاز به سانتریفیوژ پیشرفته IR8 که سه سال پیش تنها یک طرح بود، تا پرده برداری از سانتریفیوژ سنگ برای صنعت نفت که ایران سومین کشور ساخت کننده آن در جهان شد تا افتتاح پیشرفته ترین خط ساخت رادیوداروها در استان البرز.با مقاومت مردم، هدایت رهبری، درایت ریاست جمهوری،

 

تلاش دانشمندان و انجام وظیفه همکارانم در هیئت مذاکرات برجام، شعار انرژی هسته اي حق مسلم ماست اینک به یک واقعیت فنی، حقوقی و دیپلماتیک تبدیل شده هست.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته ظریف در دیدار با وزیر امور خارجه لتونی

 

روایت اینستاگرامی رییس جمهور

حسن روحانی، چهره شماره ۱ انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت امسال، یکی از چهره هاي سیاسی فعال در شبکه هاي اجتماعی هست که به نظر می‌رسد ظرف ۱ ماه آینده، این صفحه با اینستانوشته هاي متعدد و فالورهای بیشتری همراه شود.صفحه اینستاگرامی روحانی هفته قبل از مرز ۱ میلیون فالوور گذشت. در اخیر ترین اینستانوشته صفحه رییس جمهور می‌خوانیم:

 

امروز در کشورمون در بین هزاران #روستا بالای ١٠ خانوار، به استثنای ۸ روستا، همه ي دارای #برق میباشند. در این دولت به ۵۲۰۰ روستا #آب_آشامیدنی سالم رسیده هست؛ این در حالی هست که برای آب روستایی ردیفی در بودجه سال ۹۲ (مصوب دولت و مجلس قبل) وجود نداشت.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اما در بودجه سال‌هاي بعد این پیش‌بینی شد و این رقم در بودجه سال ۹۵ به ۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته هست. با برنامه‌ریزی دولت، آبرسانی به همۀ روستاهای کشور در سال ۹۷ تکمیل خواهد شد.

 

شرکت گاز از ابتدای تأسیس تا قبل از #دولت_یازدهم کلا به ۱۴ هزار #روستا #گاز رسانی کرده بود که اکنون این عدد به ۲۳ هزار روستا رسیده و موجب افتخار هست. در زمان شروع به‌کار دولت یازدهم، کشور نیازمند واردات حدود ۵ میلیون تن گندم بود؛ اما روستاییان با تلاش و کوشش کاری کردند که در سال ۹۴ در اساس گندم #خودکفا شدیم و امسال قادریم ۳ میلیون تن گندم نیز صادر کنیم. ‌

 

«با نردبان دروغ نمی توان به پشت‌بام عدالت رسید.» ‌ #انتخابات نمایش قدرت ملی هست و یأس‌آفرینی در جامعه باید متوقف شود. همۀ بدانیم که یک مسلمان دروغ نمی گوید و تخریب نمی کند؛ پس چرا واقعیت‌ها به مردم گفته نمیشود و با امیدی که امروز در دل مردم، درخت باروری شده، جنگ می کنید؟ هیچ‌کس با دروغ، تخریب و اتهام به جایی نمیرسد و با نردبان دروغ نمی توان به پشت بام عدالت رسید. ‌

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

عکس صفحاتی که اینستاگرام رییس جمهور آنها را فالوو کرده هست

 

روایتهای اینستاگرامی پرویز خان

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

پرویز پرستویی اخیرا از یک کتاب گفت:فاشیست‌بودن یا ناسیونالیست بودن، کار دشواری نیست. کافی هست چشم بر ارزش‌هاي انسانی ببندیم و کمی با حرف‌هاي کلی سرگرم بشویم؛ زبانِ خود را برترین زبان دانستن و زبان دیگری را گوش‌ خراش خواندن؛ موسیقی قومی خود را سِحرانگیز دانستن و موسیقی دیگری را سَرسام‌آور خواندن.

 

لباس محلی خود را خوشگل نامیدن و لباس محلی دیگری را به تمسخر گرفتن؛ سنت‌هاي قبیله‌اي خود را ستودن و سنت‌هاي قبیله‌اي دیگری را ابلهانه خواندن … و دردناک‌تر آن‌که آسیب دیدگان از ناسیونالیسم و قوم‌پرستی، خود به قوم‌پرستانی تندروتر بدل می شوند و این‌چنین، انسان به جای رهایی از چنگال تعصب و تلاش برای گسترش هم‌زیستی، تعصب اکثر را به‌عنوان شیوه‌ نجات برمی‌گزیند.

دوست بازیافته. اثری از فرد_اولمن

 

جای دیگری از گاندی گفت:

تصور کنید، مردی که همسرش به شدت بیمار هست و چیزی به مرگش نمانده. تنها راه نجات یک داروی بسیار گرانقیمت هست که در شهر فقط یک نفر هست که آن را می فروشد. مرد فقیر داستان ما، هیچ پولی ندارد، هیچ آشنایی هم برای قرض گرفتن ندارد. به سراغ دارو فروش می‌رود و التماس می‌کند.

 

به دست و پایش میوفتد و عاجزانه خواهش می‌کند آن دارو را برای همسر بیمارش بعنوان وام یا قرض به او بدهد. دارو فروش به هیچ عنوان راضی نمی شود. به هیچ عنوان. حالا مرد ما دو راه دارد. یا دارو را بدزدد و یا نظاره گر مرگ همسرش باشد. مرد دارو را شبانه می دزدد و همسرش را از مرگ نجات می‌دهد.

 

پلیس شهر وی را دستگیر میکند. لارنس_کلبرگ ، روانشناس و نظریه پرداز بزرگ قرن بیستم، با طرح این داستان از مردم خواست به دو سوال جواب دهند:

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

۱- آیا کار آن مرد درست بود؟ ۲- آیا برای این دزدی، مرد باید مجازات شود؟ چرا؟داستان مشهور کلبرگ تمام بزرگان جهان را به چالش کشید. وی پس از طرح آن گفت از روی جوابی که می‌توانید به این سوال بدهید من می‌توانم میزان هوش و شعور اجتماعی شما را تشخیص دهم و مهم‌ترین قسمت این سنجش، پاسخ به سوال «چرا» در سوال دوم بود.

 

هر کس جواب متفاوتی می داد. حتی سیاستمداران بزرگ جهان به این سوال پاسخ دادند: -آری، باید مجازات شود، دزدی به هر حال دزدی هست. – زیر پا گذاشتن مقررات، به هر حال گناه هست. فارغ از مریضی همسرش. – کار آن مرد درست نبود اما مجازات هم نشود، زیرا فقیر هست و راهی نداشته.

 

اما هنگامی که از گاندی این سوال را پرسیدند، پاسخ عجیبی داد. گاندی گفت کار آن مرد درست بوده هست و آن مرد نباید مجازات شود. چرا؟ زیرا قانون از آسمان نیامده هست. ما انسان ها قانون را وضع می کنیم تا راحت تر زندگی کنیم. تا بتوانیم در زندگی اجتماعی کنار هم تاب بیاوریم.

 

اما هنگامی که قانون منافی جان یک انسان بی گناه باشد، دیگر قانون نیست. جان انسان ها در اولویت هست. آن قانون باید عوض شود.گاندی گفت انسان بر قانون مقدم هست. کلبرگ پس از شنیدن سخنان گاندی گفت بالاترین نمره اي که میتوان به یک مغز داد همین هست. گاندی مغز ششم (بالاترین سطح شعور)

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی
داستان پرستاری که مادری کرد

 

پژمان بازغی ورزشکار شد . . .

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

پژمان بازغی نیز اخیرا با انتشار یک سلفی، از آغاز تمرینات خود در یکی از باشگاه هاي تهران خبر داد و نوشت:دوباره، بعداز يكسال تمرين نكردن از امروز دوباره به همراه آقا كيوان وزنه زدن رو شروع كردم.

 

پ ن:خدایا درود ما بيـــــدار شديم سرحاليم اميــد داريم و می خنديم اينهــــا همۀ از کرم توست ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺩﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﻫﺮ روز: به ﻓﻜﺮﻣﺎﻥ، ﻣﻨﻄﻖ ﺑﻪ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ، ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﻪ ﺭﻭﺣﻤﺎﻥ، ﭘﺎﮐﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩﻣﺎﻥ، ﺁﺯﺍﺩی ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻬﺎﻳﻤﺎﻥ، ﻗﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻴﻤﺎﻥ، ﻋﺸﻖ ﺑﻪ رفاقتمان، ﺗﻌﻬد ﻭ ﺑﻪ ﺗﻌﻬﺪﻣﺎﻥ، ﺻﺪﺍﻗﺖ ﻋﻄﺎفرما.

 

بهرام خان و سلفی ۱۵۴ هزار لایکی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

بهرام رادان که همانند رضا عطاران،‌ خیلی علاقه اي به نوشتن اینستانوشته ندارد و NO CAPTION را نوعی CAPTION می‌داند و عاشق این هشتگ هست، از یک سلفی اخیر خود رونمایی کرد.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی
عکس سیزده به در بهرام رادان که مشخص نیست در چه منطقه اي عکسبرداری شده هست

 

رضا گلزار و اطلاعات کنسرت اخیر

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

رضا گلزار در اخیر ترین اینستانوشته بهاری خود، از آغاز فروش بلیط کنسرت هاي خود خبر داد.

 

حمید فرخ نژاد و روز پدر

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

حمید فرخ نژاد، بازیگر سینمای کشور ایران که این روزها با مفید بد جلف پیمان قاسم خانی، فروش ۸ میلیاردی را تجربه می‌کند، در اخیر ترین پست خود، روز پدر را تبریک گفت.گر جه مفید بد جلف با انتقاداتی از سوی سینماگران همراه شده بود، اما وی در اینستانوشته اي، به این اظهارات پاسخ داد.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی
اینستانوشته حمید فرخ نژاد درمورد فیلم مفید بد جلف: مفید مفید مفید

 

ویشکا آسایش و اینستانوشته هاي اخیر

ویشکا آسایش، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که سال پیش با می سی سی پی نشسته می میرد، یکی از پر فروش هاي نمایش کشور را رقم زد، اینستانوشته هاي بهاری زیر را به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

نهنگ عنبر ۲ با حضور رضا عطاران، ویشکا آسایش و مهناز افشار از اردیبهشت ماه پخش میشود

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

شکار لحظه سلفی توسط سروش محمد زاده عزیز در پشت صحنه سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم

 

مهناز افشار و اینستانوشته هاي بهاره

مهناز افشار نیز که با غیبت بهنوش بختیاری، با بیش از ۵.۷ میلیون فالور، یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرامی ایرانیان را در اختیار دارد، با اینستانوشته هاي زیر هفته قبل را به اتمام برد.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

جلسه گزارش دبیر جشنواره جهانی آقای میر کریمی عزیز به سینماگران

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی
شما این سوپر گل سارا قمی رو نگاه کن. تیم ملی فوتبال زنان ایران ۶ تا گل به سنگاپور زد تا تن آسیا رو بلرزونه.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی
پست اینستاگرامی مهناز افشار به مناسبت سیزده به در

 

اینستانوشته هاي آقای خندوانه

رامبد جوان که این روزها بدون حضور جناب خان، مشغول ادامه دادن برنامه پر بیننده خندوانه در شبکه نسیم هست، در اینستاگرام همچنان فعال هست و اخیر ترین اینستانوشته هاي ایشان را در ادامه مرور می کنیم.

 

او از یک تئاتر اخیر گفت:

از رامبد به همه ي ى آدم هاى باحال:

آب دستتونه بذارين زمين و بدو بدو برين نمايش وُلپُن رو ببينين. در تماشاخانه ى ايرانشهر. كارگردان مهدى كوشكى، رفيق عزيزم و يه تيم درجه يك و شيررررررررين. يك ساعت كلى كيف مى كنين. بچه هايى كه تهرانن معطل نكنن و رفقاى شهرستانى هم هماهنگ مى كنيم كه گروه عالىِ ولپن در اولين فرصت چندتا اجرا هم در چند شهر انجام بدن.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

فراخوان تئاتری رامبد جوان

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانیاینستانوشته اي از رامبد جوان در حمایت از رئال مادرید اسپانیا

 

چه خبر از جادوگر پرسپولیسی ها؟

علی کریمی نیز در اینستانوشته هاي بهاری فعال هست. در ادامه نگاهی داریم به اخیر ترین نوشته هاي ایشان.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستانوشته اي از علی کریمی در آستانه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران

 

علی دایی: تیم ما صاحب نداره . . .

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

علی دایی که این روزها، اوضاع سختی را با تیم نفت تهران دارد، در اخیر ترین اینستانوشته خود، درمورد این تیم و شرایطش گفت:تیم ما اصلا صاحب نداره. به طور مثال امروز اصلا نتونستيم برای تیممون اتوبوس تهیه کنیم و بازیکنان ما با ماشيناى خودشون به ورزشگاه اومدن تا بازی رو انجام بديم.

 

این یک فاجعه برای فوتبال ما محسوب مي شه. شما مشاهده نمایید در اروپا چه می‌گذره. متاسفانه ما کسی رو نداریم. متاسفانه حتی زمین تمرین هم نداریم و از این و اون خواهش میکنیم زمین در اختیار ما بگذارند تا تمرین کنیم. متاسفانه کسی پاسخگوی ما نیست.

 

مشکلات مالی همۀ چیز تیم ما رو خراب کرده. ما اومديم‌ تا با فوتبال کیف کنیم اما با این اوضاع عذاب میکشیم. بازیکنان من با غیرت ميان و برای دل خودشون بازی میکنند. این تیم با این شرایط باید به لیگ یک سقوط می کرد نه این که در فینال جام حذفی حضور داشته باشه از این اوضاع زجر می‌کشم.

 

دو سه ماه هست که با فوتبال حال نمی‌کنم ولی چون تعهد دادم مجبورم. باید بایستم و کار رو انجام بدم. مطمئنا آدم خسته می شه.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانیعلی دایی و دخترش

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

علی دایی و خداداد عزیزی در سال ۱۳۷۵

 

چه خبر از اسطوره استقلالی ها؟

فرهاد مجیدی که این روزها در فرانسه به سر می‌برد، با ۱ میلیون فالور، مشغول پاریس گردیست.

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی

اینستاگردی با بازیگران و افراد مشهور ایرانی