پارس ناز پورتال

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شوید

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شوید

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شوید 

دونالد ترامپ همیشه تلاش کرده شخصیت ناب خودرا حفظ کند که این باعث شده همیشه مورد دقت رسانه ها باشد. دونالد ترامپ خصلت هاي مختلفی دارد اما چیزی که دراین پست برای ما جالب است و میخواهیم به معرفی انها بپردازیم، عادت هاي روزانه او در زندگی عادی اش است.

 

رئیس جمهور 71 ساله ایالات متحده کشور آمریکا، همیشه در صدر اخبار مربوط به چهره هایي قرار داشته که کارهای عجیب و عادات نامعمول زیادی دارند. برای این که فقط با نمونه هایي از عجیب ترین رفتارهای این غول مستغلات سابق نیویورک سیتی بیشتر آشنا شوید، توصیه میکنیم تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

 

هیچ‌ کس نباید به نظارت تلویزیون دست بزند

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شوید

به گزارش پارس ناز به نقل از نیویورک تایمز، ترامپ به شدت به این چالش که چه کسی در قصر سفید به ریموت نظارت تلویزیون دست میزند، حساس است. فقط خود او و یکی از کارمندان بخش پشتیبانی فنی اجازه استفاده از این وسیله را دارند.البته، تلویزیون روی کانال هاي مورد علاقه رئیس جمهوری ایالات امریکا قفل شده و دونالد ترامپ تقریباً همیشه برنامه هاي فاکس نیوز را تماشا می‌کند.

 

حتی گفته می‌شود که در طول جلسات هم باید تلویزیون روشن و بی صدا باشد تا رئیس جمهور بتواند سرتیتر اخبار را مشاهده کند.

 

کوکاکولای رژیمی

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شویدحواشی موجود در مورد رئیس جمهوری ایالت متحده ایالات امریکا از علاقه بسیار زیاد وی به نوشابه گازدار حکایت دارند که به سبب آن، دکمه مخصوصی برای اجابت امر توسط آبدارچی و آوردن یک لیوان نوشابه خنک روی میزش تعبیه شده است.

 

نیویورک تایمز گزارش کرده که دونالد ترامپ حدودا هرروز ۱۲ قوطی نوشابه مشکی رژیمی می‌نوشد. از همه ی جالب تر این که یک دکمه مخصوص روی میز کار خود در قصر سفید دارد که با فشردن آن، مستخدمین نوشابه موردعلاقه اش را برایش به اتاق می‌برند.

 

چیدن دوباره وسایل

اگر فیلمهای ترامپ را دیده باشید، حتماً متوجه شده اید که او عادت دارد هنگام صحبت کردن وسایل روی میز رابه سلیقه خود دوباره بچیند.

 

بسیار تمیز و وسواسی است

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شویددونالد ترامپ به شدت از باکتری و مریضی گریزان است. او در کتاب هنربازگشت خود نیز نوشته که در طول روز هر چند بار که بتواند دست هایش را میشوید زیرا از مریض شدن بیزار است. او به قدری وسواسی است که دکمه هاي آسانسور را فشار نمیدهد، خیلی کم با دیگران دست میدهد و پیتزا رابا کارد و چنگال میخورد.

 

اگر در تیتر اخبار نباشد، ناراحت میشود

با عجیب ترین عادت های خاص دونالد ترامپ آشنا شویددونالد ترامپ دوست دارد همیشه در مرکز توجهات باشد.

 

دونالد ترامپ همیشه دوست دارد در مرکز توجهات قرار داشته باشد. به گزارش نیویورک تایمز به نقل از یکی از مشاوران سابق رئیس جمهوری ایالات امریکا، این فرد اگر دو یا سه روز پشت سر هم خودش را در اخبار نبیند یا خبری در موردش خودش نخواند، به شدت ناراحت میشود.

 

او عاشق غذا هاي ناسالم است

آقای ترامپ اهل الکل، سیگار یا قهوه نیست اما به شدت از فست فود و غذا هاي ناسالم لذت می‌برد و برای هضم آنها هم از نوشابه کمک می‌گیرد.از غذا هاي مورد علاقه فرد اول قصر سفید باید به مک‌دونالدز، کی‌اف‌سی و بیسکوئیت هاي کرم دار اورئوس و چوب شور اشاره کرد.

 

موهایش

دونالد ترامپ به شدت به مو هاي خود حساس است. به طوری‌كه درسال ۲۰۱۶ از پایین آمدن کیفیت اسپری هاي مو شکایت کرد.

 

عادت دارد دستشویی قصر سفید رابه مهمان ها نشان دهد

دونالد ترامپ وقتی می‌خواهد گوشه و کنار قصر سفید رابه مهمان ها نشان دهد، حتماً سرویس بهداشتی را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهد که حرکتی بسیار عجیب و غیرضروری است. از دیگر مکان هاي قصر ریاست جمهوری که برای ترامپ ارزش بیشتری دارند، اتاق خواب لینکلن و بالکن ترومن را میتوان اسم برد.

 

فقط 5 ساعت در شبانه روز میخوابد

گفته میشود که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کشور آمریکا به علت مشغله هاي بسیار زیادی که دارد، بسیار کم می‌خوابد و از ۵ تا ۶ ساعت در طول شب تجاوز نمی‌کند.رئیس جمهوری ایالات امریکا روزانه ۱۶ ساعت کار می‌کند.