پارس ناز پورتال

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا 

می‌گویند هر انسانی در این جهان یک همزاد دارد که کاملا شبیه به خودش هست و این مقاله درمورد بازیگران کاملا صدق میکند. فقط ایرانی ها نیستند که دوست دارند خودشان را شبیه آدم مشهور ها کنند. در کشورهای دیگر به خصوص ایالات امریکا هم افرادی میباشند که دوست دارند خودشان را شبیه ستاره های هالیوود کنند و به یک منطقه محدود نمی‌شوند. اینجا بخشی از این سلبریتی ها و آدم هاي شبیه شان را آورده ایم.

 

رایان گاسلینگ و یوهان لاکت

“یوهان” داشت برای خودش در کشور آلمان کارش را بعنوان مدل انجام می داد و تصویر هایش را در اینستاگرام می گذاشت که یک دفعه همه ي فهمیدند تا چه حد به “رایان گاسلینگ” شباهت دارد. گرچه این شباهت اکثر زمانی هست که یوهان عینک به چشم دارد و وقتی عینک را بر می دارد, تفاوت ها پدیدار میشود.

 

 به گزارش پارس ناز آقای “لاکت” به مجله تایم گفته بعضی وقت ها سنجش او با آقای بازیگر کسل کننده می‌شود اما از ایکه می‌بیند گاسلینگ مفید لباس می‌پوشد, شاد هست. او گفته جوان ها میتوانند از گاسلینگ هم چیزی یاد بگیرند و سلیقه اش در گزینه لباس بد نیست!

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

لورا درن و ماریا ووژیه چوفکسی

“لورا درن” که به دلیل بازی در فیلم پارک ژوراسیک مشهور شد و پاداش امی را هم دریافت کرد, فکرش را هم نمیکرد روزی یک نسخه فیک پیداکند. گرچه خود “ماریا ووژیه چوفسکی” گفته یک روز در منزل نشسته بوده که دوستانش به او خبر دادند, خیلی شبیه بازیگر پارک ژوراسیک هست.

 

ماریا هم وقتی تصویر ها را می‌بیند به این شباهت پی می‌برد و کوشش می‌کند تصویر هایي شبیه به بانو درن بگیرد که گرچه اکثر بامزه بازی بود و جنبه مزاح داشت. بانو ووژیه چوفسکی که خودش یک استندآپ کمدین هست, پیجی را در اینستاگرام راه انداخته و در آن اشاره کرده تنها کمی به بانو بازیگر شباهت دارد و قرار نیست هیچ بهره گیری اي از این شباهت بکند.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

سلنا گومز و سوفیا سولارز

“سوفیا”ي بیست و دو ساله از طریق کامنت هایي که پای پستش می گذاشتند, فهمید که تا چه حد به “سلنا گومز” شباهت دارد. دختر مکزیکی در گفت و گویی که با یک شبکه تلویزیونی انجام داده, گفته یکی از طرفداران بانو خواننده هست و شاد می‌شود روزی از او پیامی را دریافت کند. سوفیا گفته اگر گومز با او تماس بگیرد, احتمالاً گریه خواهدکرد. گرچه بانو “سولارز” گفته کوشش دارد همه ي وقت خودش باشد و نمیخواهد شخصیتش را از دست بدهد.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

باراک اوباما و الهام اناس

آقای “اناس” گذشته از روی کار آمدن اوباما در فقر مطلق زندگی میکرد و اوضاعش در “جاکارتا” اصلا مفید نبود. بعد از پیروزی اوباما در انتخابات اما یکی از خبرنگاران محلی تصویر وی را گرفت و همۀ جا منتشر کرد. همین باعث شد الهام مشهور شود و بتواند از کنار معروفیت به نان و نوایی برسد و برای خانواده اش در حاکارتا منزل بخرد. این احتمالاً برترین تجربه شبیه بودن به یک نفر در سال هاي جدید هست.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

جنیفر لوپز و جانیس گارای

بانو “گارای” داشت در هوستون تگزاس زندگی اش را می‌کرد و برای خودش بدنسازی انجام می داد که یک دفعه دید هزاران پیام به اینستاگرامش آمده و همۀ از او پرسیده اند آیا خواهر دوقلوی “جنیفر لوپز” هست یا خیر. او هم که کلی ذوق کرد و گفت شاد می‌شود اگر این طور باشد اما فعلاً که خبری نیست و او تنها به بانو بازیگر شباهت دارد.گارای گفته هیچ وقت نخواسته با لوپز رابطه برقرار کند و از همین شکل زندگی اش خوشنود هست و سرش به وزنه زدن گرم هست.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیااد شیران و تاد جونز

“تاد” که اکنون در بیوی اینستاگرام خودش را همزاد “اد شیران” معرفی کرده یکی از دوستداران اد بوده و هیچ وقت فکر نمی کرده که روزی وی را با موسیقیدان محبوبش اشتباه بگیرند. اکنون اما وقتی در خیابان راه میرود, ده ها نفر دورش جمع میشوند و او گاهی از این میترسد و مزاحمت هایي برایش پیش می‌آید.

 

تاد گفته مانند همه ي تصویر هایي در اینستاگرام دارد که در انها همراه خانواده اش هست و اکنون اد شیران رویش تگ شده هست و بعضی افراد فکر می‌کنند این خانواده متعلق به آقای خواننده هست.آقای “جونز” یک‌بار با همزادش ملاقات کرده و به میرور گفته که شیران اصلا این شباهت را یقین نمی کرده هست.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

جی جی حدید و ایزا ایزرمان

باز هم پای اینستاگرام در بین بود. یک گروه تبلیغاتی زیر آخرین پست بانو “ایزرمان” نوشتند که یک “حدید” جدید کشف شده هست. بانو ایزرمان گذشته از آن نمی‌دانست چه شباهت عجیبی به جی جی دارد. این دو نفر هیچ وقت با هم ملاقات نکردند اما بعضی افراد معتقدند ایزرمان از خود حدید به او شبیه تر هست!

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

تیلور سوئیفت و آپریل گلوریا

بدل هاي زیادی در جهان برای “تیلور سوئیفت” وجود دارند اما دختر کانزاسی شاید شبیه ترین فرد به اوست. “آپریل” آن‌قدر در شباهت به سوئیفت کوشش کرده که حتی تصویر هایي شبیه به او میگذارد و علایقش را به او نزدیک کرده. برای نمونه او هم گربه ها را دوست دارد و ظاهرش را طوری درست می‌کند که به آخرین تصاویر تیلور سوئیفت شبیه باشد.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

برد پیت و زهر براون

نام “زهر براون” را جست و جو کنید, قطعا از این همه ي شباهت بین او و “برد پیت” حیرت زده خواهیدشد. واقعیت این هست که “زهر” یکی از شناخته شده ترین بدل هاي ستاره هاي هالیوود هست که سال هاست به جای برد پیست این طرف و آنطرف می‌رود و برای خودش پول پارو میکند.

 

زهر بارها در مراسم و حتی گفت و گوهای تلویزیونی حضور پیدا کرده و یکی از حرفه اي ترین بدل هاي آماده آماده دنیاست. گرچه غیر از برد پیت, “آنجلینا جولی” هم بدل هایي دارد که بعضی از انها کپی برابر اصل او میباشند.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

بندیکت کامبریچ و تایلر میشل

پسر شانزده ساله انگلیسی آنقدر به آقای بازیگر شباهت دارد که همۀ وی را با او اشتباه می‌گیرند؛ شباهتی که در اینستاگرام کشف شده و اکنون تبدیل به یک مسئله مهم برای او شده هست. تایلر گفته اولش همۀ چیز شبیه به مزاح بوده و خانواده اش, وی را دست می انداخته اند. بعداً اما پیام هایي از سراسر جهان آمده و به او گفته اند روزی اسکار را می‌برد.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

اما واتسون و مگان فلاکهارت

انگار اسکاتلندی ها شانسشان مفید بوده و افراد زیادی در این کشور شبیه سلبریتی ها میباشند. مگان هم یکی از کسانی هست که هر کس وی را ببیند با با هوش ترین محصل “هاگو آرتز” اشتباه میگیرد و فکر میکند “اما واتسون” رو به رویش نشسته.

 

“فلاکهارت” تا به حال چند بار لباسهای مشهور واتسون در فیلم هایش را پوشیده و تصویر انداخته تا شمار لایک هایش بالاتر برود. او سال 2016 به “میرور” گفت از اینکه به اما واتسون شبیه هست, شاد هست و به نظرش زندگی اش وارد مرحله جدیدی شده.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

لئوناردو دی کاپریو و کونراد آنراد

بازیگر سوئدی در بین ستارگان سینمای جهان اصلا چهره شناخته شده اي نبود. اکنون اما همۀ وی را به دلیل شباهت زیادش با “دی کاپریو” می شناسند. این جوان بیست و یک ساله در گفت و گویی گفته که مردم در خیابان وی را با نام “لئو” صدا می‌زنند و از او میخواهند با انها تصویر بیندازند. این اشتباه گرفتن اما برای “کونراد” عمده خوشگل نیست و اکثر ناراحتش میکند.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

کیت میدلتون و هایدی آگان

یکی از عجیب ترین موارد شباهت در جهان. شایعات می‌گویند که “هایدی” کار خود یعنی نویسندگی را به دلیل اینکه بدل تمام وقت “کیت میدلتون” شود, رها کرده و اکنون تمام زندگی اش این هست که بدل یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلستان باشد. بانو هایدی به همراه یک مرد که بسیار به “شاهزاده ادوارد” شبیه هست و دو بچه در نقش خانواده سلطنتی قلابی زندگی می‌کنند و ظاهراً از این زندگی لذت می‌برد.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

کتی پری و فرانچسکا

“فرانچسکا” آن‌قدر به “کتی پری” شبیه هست که هر شخصی وی را ببیند, یقین نمی‌کند اوریجینال نیست. او گفته وقتی در خیابان راه میرود, آدم‌ها دورش جمع می‌شوند. بچه ها پشت سرش راه می افتند و وقتی برای خرید می‌رود کلی آدم نگاهش می‌کند.

 

او به یکی از مجلات گفته, سال گذشته به یک فستیوال موسیقی در لندن رفته بوده و یکدفعه همه ي دوربین ها و خبرنگاران ریخته اند سرش و وی را با بانو پری اشتباه گرفته اند. بانو “براون” که خودش هم بازیگر هست, ابتدا از تاثیر منفی شباهتش با پری روی کارش غمگین بوده, منتها اکنون کوشش میکند از این شباهت بهره گیری کند و پول دربیاورد.

بدل باورنکردنی بازیگران و چهره های مشهور دنیا

بدل بازیگران،بدل چهره های معروف،بدل خواننده ها و بازیگران،افراد شبیه به بازیگران،افراد شبیه ستاره ها