پارس ناز پورتال

برگرداندن عشق سابق با این روش های تضمینی!

برگرداندن عشق سابق با این روش های تضمینی!

راه های برگرداندن عشق سابق 

در این مطلب، راه های برگرداندن عشق سابق را آموزش می دهیم. نیش جدایی اخیر می تواند به قلب شما ضربه بزند – به خصوص اگر هنوز احساساتی نسبت به عشق قبلی خود دارید. اگرچه ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما می توانید رابطه ای را که قبلاً تمام شده است، احیا کنید. اگر اخیراً از هم جدا شده اید و می خواهید به رابطه خود فرصت دیگری بدهید، به نقطه درستی رسیده اید. در زیر چند مورد از بهترین راه‌ها را بررسی می کنیم.

 

1. عادی رفتار کنید

مهم نیست که چقدر وسوسه انگیز است که به طور مکرر با عشق سابق خود تماس بگیرید، تا زمانی که او به تلفن تان پاسخ دهد، به یاد داشته باشید که ناامیدی نشوید. در عوض، به سادگی، با جدیت و به وطر مستقیم با به عشق سابق خود در بگویید که علاقه مند به تجدید رابطه هستید. سپس او را برای مدتی به حال خود رها کنید. اگر همه چیز درست پیش برود، او تحت تأثیر شما قرار می گیرد و در نهایت برای انجام حرکت بعدی آماده شما می شود.

 

2. درست کردن اشتباهات

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای بازپس‌گیری همسر یا دوست دختر سابق تان این است که اشتباهی را که در رابطه‌تان رخ داده است، اصلاح کنید. چیزهایی را در نظر بگیرید که عشق سابق شما بیشتر از آنها شکایت کرده است. سپس، قبل از ارائه پیشنهاد، برای حل مشکلات اقدام کنید. هنگامی که شما و عشق سابقتان دوباره با هم صحبت می کنید، مطمئن شوید که با فروتنی صحبت می کنید.

برگرداندن عشق سابق با این روش های تضمینی!

بیشتر خانم ها دوست دارند احساس کنند که بر تغییر تأثیر گذاشته اند، بنابراین این یک چیز بزرگ است. اشتباهات خود را به گردن او یا دیگران نیاندازید. سعی نکنید بهانه بیاورید تا خودتان را تبرئه کنید. اگر عشق سابق تان، شما را مقصر چیزی می داند، این را قبول کنید، اشتباه تان را گردن بگیرید و معذرت خواهی کنید. سپس از او بخواهید که فرصتی به شما دهد تا بتوانید کارهای اشتباه تان را جبران کنید.

 

3. نوستالژی ایجاد کنید

اگر مطمئناً یک چیز وجود داشته باشد که قلب عشق سابق شما را تسخیر کند، آن خاطراتی است که در زمانی که شما دو نفر هنوز با هم بودید اتفاق افتاده است. وقتی به راه‌هایی فکر می‌کنید که می‌توانید عشق سابق تان را دوباره به دست آورید، حتماً برای جلسه‌ای در مکانی برنامه‌ریزی کنید که او را به یاد لحظه‌ای عالی بیاندازد، مانند جایی که اولین قرار ملاقات خود را داشتید.

برگرداندن عشق سابق با این روش های تضمینی!

سپس با بردن او به آن مکان خاطره انگیز و صحبت کردن درباره آن خاطره، احتمالاً تحت تاثیر قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که لحظات خوب، همیشه لحظات خوب هستند. حتی اگر دو نفر از هم متنفر شده باشند، باز هم آن لحظات را عالی می دانند. پس، این هم موردی است که یکی از راه های خوب برگرداندن عشق سابق محسوب می شود و در اکثر موارد جواب می دهد.

 

4. مشکل را شناسایی کنید

در حالی که ممکن است بالا رفتن از یک ساختمان بلند را بهترین راه برای بازگرداندن عشق سابق خود تصور کنید، اما زنان مدرن به دنبال چیزهای دیگری هستند. نباید جیمز باند بازی دربیاورید و کارهای عجیب انجام دهید. شما باید بفهمید که علت همه مشکلات شما چه بوده است و سپس به وی بگویید که چگونه می خواهید برای رفع آنها تلاش کنید. جدیت شما وی را متقاعد می کند که از خر شیطان پایین آمده اید.

برگرداندن عشق سابق با این روش های تضمینی!

5. قلبا و واقعا عذرخواهی کنید

اکثر از مردان از عذرخواهی امتناع می ورزند، این نشانه ای از ضعف مردان می باشد که در وجودشان نهفته شده است. عشق سابق تان هم ممکن است در گذشته با این مورد برخورد کرده باشد. اما شما باید به او نشان دهید که آماده تغییر در این زمینه هستید. به جای اینکه فقط بگویید متاسفید، آن را نشان دهید. فقط معذرت خواهی کافی نیست، بلکه عمل و جبران تقصیر مهم تر است.

 

6. به او زمان بدهید

مردم معمولاً نمی توانند در عرض چند دقیقه تصمیمات بزرگ بگیرند. وقتی سعی می‌کنید عشق قدیمی تان را پس بگیرید، مایل باشید تا به او زمان لازم را بدهید تا تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد یا نه. ممکن است روزها یا حتی هفته ها طول بکشد تا به این فکر کند که چگونه دوباره به شما اعتماد کند. پس عجول نباشید و در حین فکر کردن وی، دعوایی دیگری به راه نیاندازید.

 

دیگر روش های بازگرداندن عشق سابق

در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه دیگر پست ها درمورد روش های برگرداندن عشق سابق می توانید به لینک هایی که در زیر قرار داده ایم مراجعه کنید. ما مقالات زیادی درمورد روابط عاطفی منتشر کرده ایم که با مطالعه آنها می توانید رابطه بهتری را عشق زندگی خود داشته باشید. شما می توانید رابطه عاشقانه عالی داشته باشید، اما باید بدانید که چگونه باید در روابط خود رفتار کنید.