پارس ناز پورتال

بهترین ابزارهای جوانسازی پوست خانگی و آرایشگاهی کدامند؟

بهترین ابزارهای جوانسازی پوست خانگی و آرایشگاهی کدامند؟

مطمئنا هر روز خانم‌های بسیاری را می‌بینید که چهر‌ه آنها جوانتر از سنشان به نظر می‌رسد یا با افراد مسنی مواجه می‌شوید که پوستشان از طروات و زیبایی مطلوبی برخوردار است. اختراع ابزارهای جوانسازی پوست موجب شده افراد بتوانند به اکسیر جوانی دست یابند و برای جوانسازی پوستشان دیگر نیاز به تقبل هزینه‌های سنگین و مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی نداشته باشند.

 

اگر بدنبال خرید ابزارهای مراقبت از پوست برای رفع نیاز شخصی خود یا راه‌اندازی کسب و کار هستید، این مطلب در شناسایی بهترین و خوش قیمت‌ترین دستگاه‌های جوانسازی یاریتان خواهد داد. جهت خرید محصولات و ابزار مراقبت از پوست معرفی شده زیر می توانید به لینک: خرید محصولات پوستی در فروشگاه اینترنتی اینجند مراجعه نمایید .

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت به شیوه‌ای اطلاق می‌شود که به یاری آن می‌توانید پوستتان را لایه برداری کرده و به کمک این لایه برداری از مشکلات پوستی همچون جای زخم، آکنه، چین و چروک و تیرگی پوست رهایی یابید. این شیوه حتی برای کسانی که با مشکل افتادگی و شل شدن پوست مواجه هستند هم مثمر ثمر واقع گردیده است.

 

در میان ابزارهای جوانسازی پوست میکرونیدلینگ خانگی به جهت تاثیرات مثبتی که بر روند جوانسازی پوست داشته پرطرفدارترین دستگاه به شمار می‌رود. علت استقبال گسترده افراد از نمونه خانگی میکرونیدلینگ هزینه‌های بالا هر بار مراجعه به آرایشگاه جهت جوانسازی پوست بوده است. شما می‌توانید در سایت اینچند نمونه‌های متنوع دستگاه میکرونیدلینگ را مشاهده کنید .

بهترین ابزارهای جوانسازی پوست خانگی و آرایشگاهی کدامند؟

مزوتراپی

مزوتراپی یک شیوه تزریقی جوانسازی پوست بوده و متشکل از دو بخش مزو و تراپی است. مزو به لایه‌های میانی پوست اطلاق می‌گردد و منظور از تراپی هم درمان است. آنچه در این شیوه به قسمت‌های میانی پوست تزریق می‌شود کوکتل نام داشته و هر کوکتل بسته به نوع خود کارایی‌های متفاوتی داراست.

 

شیوه مزوتراپی در دسته شیوه‌های جوانسازی عمقی پوست بوده و از دو راه ایجاد جراحت‌های ناشی از سوزن و رساندن مواد مورد نیاز به لایه‌های درونی پوست به احیا آن کمک می‌کند. در حال حاضر مزوتراپی مو با توجه به شیوع یا بهتر بگوییم اپیدمی مشکلات ریزش مو طرفدار زیادی یافته و از سایر شیوه‌های پزشکی و سنتی اثر بخشی سریع‌تری داراست. آنچه در مزوتراپی مو صورت می‌پذیرد عبارت است از تزریق ویتامین‌ها و موارد مورد نیاز به صورت موضعی که در نهایت به رشد مو منتهی می‌گردد.

 

کوکتل درماهیل

کوکتل درماهیل به دو صورت کوکتل جوانساز درماهیل و کوکتل تقویت مو درماهیل در بازار موجود است. چنانچه قصد استفاده از این کوکتل جهت جوانسازی پوستتان را دارید می‌توانید علاوه بر جوانسازی، از خاصیت ضد پیری و آبرسانی سریع پوست توسط این محصول بهرمند شوید. این محصول بهترین کوکتل مورد استفاده در شیوه میکرونیدلینگ جهت جوانسازی پوست است.

 

کوکتل تقویت مو درماهیل هم در واقع یکی از کوکتل‌ها یا مواد تقویت مو بوده که در مزوتراپی و مزونیدلینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیوه علاوه بر تقویت مو از ریزش مو هم جلوگیری کرده و از بهترین کوکتل‌های قوی جهت جلوگیری از ریزش مو به شمار می‌رود. کوکتل درماهیل در پیشگیری از ابتلا به آلوپسی یا ریزش مو سکه‌ای(طاسی) هم موثر واقع گردیده است. چنانچه بدنبال خرید هر یک از کوکتل‌های مزوتراپی درماهیل هستید می‌توانید در سایت این‌چند با قیمت مناسبی این محصولات را خریداری کنید.

 

جهت خرید به لینک : کوکتل مزوتراپی درماهیل در فروشگاه اینترنتی اینچند مراجعه نمایید .

 

4- کوکتل مزوتراپی

کوکتل مزوتراپی به دو شکل کوکتل تقویت مو و کوکتل جوانساز و تقویت کننده پوست ارائه می‌شود. این کوکتل با اثراتی که بر سلول فیبروبلاست پوست می‌گذارد منتهی به کلاژن‌سازی و مقابله با علائم پیری می‌گردد. این کوکتل جوانساز با همراه داشتن مواد دوستار پوست زمینه رشد آنتی اکسیدان‌ها، پپتیدها و سایر عناصر دیگر برای تقویت پوست را فراهم آورده تا به مقابله با آثار پیری بپردازند.

 

تزریق کوکتل تقوت مو مزوتراپی به جمجه در درمان ریزش مو موثر واقع گردیده، همچنان که بر افزایش رشد مو توسط فولیکول‌ها هم تاثیرگذار است. این فرآیند، جریان گردش خون را در این ناحیه بیشتر کرده و علاوه بر میزان مو، در حجم دهی بر تارهای مو هم نقش سازنده‌ای ایفا می‌کند.

 

6- دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

دستگاه لیفت و جوانسازی پوست از دیگر ابزاری است که برای استفاده از آن نیاز به کلینیک‌ مراقبت از پوست نداشته و علاوه بر سهولت استفاده می‌توانید از اثر بخشی بالای آن برخوردار شوید. این دستگاه همانگونه که از نام آن پیداست کار لیفتینگ و جوانسازی صورت را انجام می‌دهد و با ارسال فرکانس‌های رادیویی به کلاژن‌سازی و افزایش ضخامت و تراکم پوست

بهترین ابزارهای جوانسازی پوست خانگی و آرایشگاهی کدامند؟

کمک می‌کند. برای خرید مدل‌های پر فروش می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اینچند به آدرس اینترنتی https://www.inchand.com مراجعه کنید. 

 

7- ژل هیدرودرمی

یکی از مواردی که به پیری پوست منتهی می‌گردد از میان رفتن آب و رطوبت در لایه‌های زیرین پوست است، ژل هیدرودرمی یا آبرسان یکی از مواردی است که به شکل بسیار قوی پوست را آبرسانی و اکسیژن رسانی کرده و خشکی آن را برطرف می‌سازد. ژل هیدرومی محصولی فاقد روغن و چربی است. در نتیجه استفاده از این محصول می‌توانید انتظار جوانسازی، شادابی و نرمی بالای پوستتان را داشته همچنان که شاهد کاهش چین و چروک و در مواردی تیرگی پوست ناشی از کم آبی خواهید بود. ژل هیدرودرمی با انواع پوست سازگار بوده و می‌توانید آنرا با دستگاه‌های مراقبت از پوست استفاده کنید.

 

خرید آنلاین ابزارهای جوانسازی پوست خانگی و آرایشگاهی

خرید هر یک از ابزارهای جوانسازی پوست مستلزم شناخت فروشنده و اصالت دستگاه است. سایت اینترنتی این‌چند با درنظر گرفتن حساسیت این دستگاه‌ها از میان 10 برند معتبر این عرصه، بهترین تامین کنندگان را گرد هم آورده است. چنانچه امکان خرید ابزارهای جوانسازی پوست به صورت حضوری را ندارید می‌توانید با تضمین اصالت کالا از سوی «این‌چند» و با قیمتی مناسب این محصولات را خریداری کرده و در صورت مشاهده مشکل کالای خود را مرجوع نمائید.