پارس ناز پورتال

بهترین برندهای پیانو دیجیتال در ایران

بهترین برندهای پیانو دیجیتال در ایران

همان‌گونه که اطلاع دارید، پیانوهای کلاسیک به دلیل طراحی و مواد به کار رفته در آن‌ها که اغلب چوب و فلز باکیفیت است و همچنین به علت سایز و اندازه بزرگ آن‌ها، از قیمت بالایی برخوردار بوده و به علت کوچک‌تر شدن خانه‌ها که شکل آپارتمانی به خود گرفته‌اند سبب شده تا تهیه پیانو کلاسیک برای علاقه‌مندان دشوار باشد.

 

از همین رو شرکت‌های مطرحی، به طراحی و تولید پیانو دیجیتال پرداخته‌اند که هم کیفیت و طیف صدای مشابه پیانو را دارند و هم از نظر سایز و اندازه بسیار کوچک‌تر از پیانوی کلاسیک هستند و همچنین به علت قیمت مناسب در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

 

در بازار ایران انواع پیانو دیجیتال موجود است و احتمال دارد برخی از آن‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند و مشتری نسبت به خرید خود احساس پشیمانی کند، از این رو توضیحاتی در خصوص بهترین برندهای پیانوی دیجیتال در ایران ارائه شده است که شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سازپلازا که یکی از برترین واردکنندگان پیانو دیجیتال در ایران است، هرکدام از این برندها را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

بهترین برندهای پیانو دیجیتال در ایران

هنگام خرید یک پیانوی دیجیتال باکیفیت باید به چه نکاتی توجه شود؟

 

صدا

هنگام خرید پیانوی دیجیتال به اولین چیزی که باید توجه کرد صدایی است که از آن پیانوی دیجیتال خارج می‌شود. در مورد این خصوصیت باید به حجم خروجی صدا و همچنین میزان شباهت تن صدای خارج‌شده از پیانوی دیجیتال نسبت به پیانوی کلاسیک توجه کنید.

 

کیبورد پیانوی دیجیتال

پس از صدا، مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید پیانوی دیجیتال به آن توجه شود، کیبورد پیانوی دیجیتال است. کیبورد پیانوی دیجیتال باید به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر داشتن کیفیت ساخت مطلوب، حس و حال مشابه با پیانوی کلاسیک را به شما عزیزان منتقل نماید.

 

لوازم یدکی

سومین نکته مهمی که هنگام خرید پیانوی دیجیتال باکیفیت باید به آن توجه شود لوازم ‌یدکی موجود در بازار است؛ زیرا دغدغه اصلی کاربران و نوازندگان این است که در صورت وجود هرگونه اشکال یا خرابی که در طی سال‌ها ممکن است برای پیانوی دیجیتال رخ دهد، قطعه یدکی مورد نظر آن پیدا نشود؛  

 

برندهای برتر پیانوی دیجیتال در ایران

در سراسر دنیا برندهای مطرحی اقدام به تولید پیانوی دیجیتال کرده‌اند؛ اما به‌جرأت می‌توان گفت که دو برند مطرح پیانوی دیجیتال یاماها و استودیو لاجیک، یک سر و گردن از بقیه برندها بالاتر بوده و به علت خوش قیمت بودن و کیفیت ساخت بی‌نظیر، طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان از جمله ایران عزیز ما پیدا کرده‌اند.  

 

پیانو دیجیتال یاماها

محصولات یاماها سالیان سال است که به علت خوش قیمت بودن و کیفیت ساخت باورنکردنی، طرفداران بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید اکثر سازهای این شرکت برجسته ژاپنی را در کنسرت‌های مطرح مشاهده نمایید.

 

به علت تقاضای فراوان، این شرکت اقدام به طراحی و تولید پیانوی دیجیتال کرده است و لازم به ذکر است که پیانوهای دیجیتال این شرکت نیازی به تنظیم صدا نداشته و با استفاده از آن‌ها می‌توان صدای اکثر سازهای معروف را شبیه‌سازی کرد.لازم به ذکر است که پیانوهای دیجیتال شرکت یاماها کیبوردی کاملاً شبیه به پیانوی کلاسیک دارند و به شما عزیزان حس و حال نواختن با یک پیانوی آکوستیک را می‌دهد.

بهترین برندهای پیانو دیجیتال در ایران

پیانو دیجیتال استودیو لاجیک

دومین برند پیانوی دیجیتال مطرحی که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی داشته و ساخته کشور ایتالیا است استودیو لاجیک نام دارد.پیانوهای دیجیتال برند استودیو لاجیک به علت کیفیت ساخت بی‌نظیر و صدایی کاملاً مشابه با پیانو کلاسیک، توسط هنرمندان زیادی توصیه شده‌اند و از مطرح‌ترین آن‌ها می‌توان به نوازنده گروه لیدی گاگا و پیتر کونلی آهنگساز مطرح بازی‌های ویدیویی اشاره کرد.

بهترین برندهای پیانو دیجیتال در ایران

 

خدمات فروشگاه سازپلازا

فروشگاه اینترنتی سازپلازا که فروشگاه فیزیکی آن به‌نام آرشه جام جم است، یکی از برترین مراکز خرید ساز در ایران است. فروشگاه سازپلازا طیف وسیعی از سازهای موسیقی به‌خصوص پیانوی دیجیتال را با قیمت بسیار مناسب و رقابتی وارد کشور کرده و برای فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

 

لازم است بدانید که کلیه محصولات این فروشگاه از ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی برخوردار بوده و در صورت داشتن هرگونه ایراد وجه شما به‌طور کامل عودت داده می‌شود. در صورت داشتن هرگونه مشکل و نیاز به راهنمایی و خرید پیانو دیجیتال می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید با کارشناسان مجرب فروشگاه، تماس حاصل فرمایید و توضیحات لازم را دریافت کنید.

 

منبع :  https://sazplaza.com/product-category/digitalpiano