پارس ناز پورتال

راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بینی استخوانی یکی از فرم های بینی است که بسیاری از افراد برای انجام عمل زیبایی به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی در تهران هستند.بینی استخوانی یکی از فرم های بینی است که بسیاری از افراد برای انجام عمل زیبایی به دنبال معرفی بهترین جراحان ایران هستند.

 

برای یافتن بهترین جراح  بینی استخوانی در تهران بایستی به پیشینه جراح و نمونه کار های وی در زمینه جراحی بینی استخوانی توجه کرد. اما فاکتور های مهم در خصوص یافتن بهترین جراح بینی استخوانی در تهران چیست؟ در ادامه این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران/ جراحی بینی استخوانی

 

راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی نوعی عمل جراحی بینی است که جراح سعی در اصلاح فرم و حالت بینی دارد. بلندی بینی، قوز بینی و فرم بد بینی از جمله مشکلات بینی های استخوانی است. معمولا بینی های استخوانی یا عقابی برای انجام عمل نیاز به تراش استخوان بینی است. به همین دلیل بهترین جراح بینی در تهران بایستی در انجام این فرم از بینی دارای مهارت کافی باشد.

 

البته چنین تصور می شود که جراحی بینی های استخوانی شکلی، ساده تر از  انواع فرم های دیگر است. البته که این تصور تقریبا درست است اما باید جراح بینی دارای مهارت و تجربه در این زمینه باشد. بینی های استخوانی شکل دارای پوستی نازک است که باعث می شود پس از انجام عمل زیبایی بینی ظاهری زیباتر داشته باشد.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران/ ویژگی های بینی استخوانی

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران در شرح این فرم از بینی توضیحاتی ارائه داده است؛ بینی از سه لایه تشکیل شده است که لایه اول لایه عضلانی ظریف و ضعیف است. لایه دوم اسکلت استخوانی غضروفی و لایه سوم لایه پوشاننده از پوست و قسمت داخلی بینی است.

 

پس بر اساس بافت و غضروف بینی می توان بینی را به دو دسته بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم می شوند. بینی های استخوانی غضروف محکم تری در مقایسه با بینی های گوشتی دارند. بینی های استخوانی در فرم ظاهری خود دارای قوز می باشد و همچنین دارای پوست نازکی است که به همین دلیل در جراحی بینی دارای انعطاف زیادی است.

 

جراحی بینی استخوانی به چه صورت است؟

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران با ذکر این نکته به مراجعه کنندگان خود متذکر می شود که اصلاح فرم ظاهری بینی استخوانی فقط با عمل جراحی امکان پذیر است. عمل جراحی در این نوع از فرم های بینی یا با اصلاح نقص بینی یا تغییر اساسی در ظاهر بینی همراه است. این مورد بستگی به درخواست بیمار و صلاحدید جراح بینی استخوانی است.

 

پس برای داشتن نتیجه عالی باید در جست و جوی بهترین جراح بینی استخوانی بود. در جراحی زیبایی بینی مشکلات بینی های استخوانی نظیر پولیپ، شکستگی، انحراف تیغه و کجی بینی رفع خواهد شد. افرادی که دارای بینی های استخوانی هستند معمولا دچار مشکلات تنفسی نیز هستند که در جراحی علاوه بر زیبا سازی ظاهری نفس کشیدن آنها نیز اصلاح می شود.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران کیست؟

 

راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بهترین جراح بینی استخوانی

برای مشخص کردن بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بررسی پارامتر های مختلف نیاز است. سابقه جراح بینی استخوانی و مهارت او و رضایت بیماران و افرادی که به وی مراجعه کرده اند شرط اصلی برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی است. اما چگونه می توان از سابقه پزشک و رضایت بیماران وی اطلاع پیدا کرد؟

 

چنانچه پزشک دارای سایت اینترنتی یا دارای کانالی اجتماعی باشد به راحتی می توان از سابقه وی مطلع شد. همچنین از پرس و جو در مورد جراح بینی و رفتن به کلینیک و مطب او می توان از سابقه جراح مطلع شد. پرس و جو از بیماران و افرادی که بینی خود را نزد پزشک مورد نظر جراحی کرده اند نیز در انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی تاثیر گذار خواهد بود.

 

مشخصات بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

 

قطعا تجربه با علم و با تکرار حرفه یا موضوعی پیش خواهد آمد. قطعا یکی از فاکتور های انتخاب باتجربه ترین و بهترین جراح بینی استخوانی در تهران کسی است که در عمل های زیبایی بینی استخوانی دارای تجربه های متفاوت و بسیاری باشد.

 

شکل دادن به فرم بینی و نوک تیغه بینی و توجه به سایز بینی با توجه به فرم صورت فرد و ایجاد تغییرات در زاویه بینی و لب همه مواردی است که نیازمند داشتن تجربه عالی جراح بینی استخوانی است.بهترین جراح بینی استخوانی در تهران تناسب بینی را با آناتومی صورت در نظر خواهد گرفت و همچنان عملکرد تنفسی را حفظ خواهد کرد.

 

در صورتی که سیستم تنفسی دارای مشکلاتی باشد جراح بینی استخوانی در زمان جراحی سعی در برطرف کردن آن می باشد. همچنین سلیقه و خواسته بیمار را در نظر خواهد گرفت. در صورتی که خواسته بیمار مطابق با اصول جراحی بینی نباشد جراح به وی گوشزد خواهد داد. همچنین از دیگر خصوصیات بهترین جراح بینی استخوانی اتخاذ نوع مناسب عمل جراحی بینی بر اساس فرم بینی است.

 

نکته مهم در خصوص انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی

راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

خصوصیات بهترین جراح بینی استخوانی

نکته مهم در خصوص انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران این است که فرم نهایی بینی جراحی شده علاوه بر تخصص و مهارت جراح بلکه به حالت بینی نیز بستگی دارد. پس اگر چه جراحی بینی های استخوانی به مراتب ساده تر از بینی های گوشتی باشد اما نمی توان چنین گفت که جراحی این فرم از بینی نیاز به تجربه جراح بینی استخوانی دارد. تجربه داشتن به معنی انجام عمل های بینی در انواع حالت های بینی استخوانی است.

 

اهمیت جلسه مشاوره با جراح بینی استخوانی

پس از انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در تهران از طریق فاکتور های خود و آنچه در این متن بیان شد لازم است با پزشک معالج جلسه مشاوره درمانی برگزار کرد. بهترین جراح بینی استخوانی علاوه بر خصوصیات و ویژگی های فوق الذکر لازم است در جلسه مشاوره شمای کلی از جراحی بینی ارائه دهد.

 

نحوه انجام عمل و توضیحات مقیدی در خصوص مراقبت های قبل و بعد از عمل نیز در جلسه مشاوره بایستی ذکر شود. همچنین جراح بینی استخوانی باید به فرم صورت فرد توجه داشته باشد. به خواسته های بیمار توجه کند و به دلهره و استرس او برای عمل زیبایی احترام قائل باشد و سعی در آرام کردن بیمار خود داشته باشد.

 

بسیاری از افراد در  جلسه مشاوره برای انجام جراحی بینی خود اطمینان خاطر پیدا می کنند. امکان دارد با نحوه برخورد جراح، به وی اعتماد کنند و تصمیم نهایی خود را برای انجام جراحی نزد وی بگیرند یا اینکه از انجام عمل با این پزشک صرف نظر کنند.