پارس ناز پورتال

بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینید

مجموعه : اخبار سینما
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینید

بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینید

برترین و زیباترین خانه های سینمایی جهان که در آن ها فیلم های معروفی ساخته شده است و به یک خاطره تبدیل گشته است. کمتر کسی پیدا می شود که عاشق سینما و قصه های آن نباشد. همه ما کم و بیش زمانی از روز خود را به دیدن فیلم هایی که دوستشان داریم می گذرانیم.

 

در این میان بعضی از فیلم ها به واسطه نه تنها موضوع، بازیگر، موسیقی یا بازی ها بلکه فضاهایی که قصه فیلم در آن ها جریان دارد، در ذهن و خاطر ما جاودانه شده اند. امروز سری زده ایم به زیباترین خانه هایی که در تاریخ سینمای دنیا شاهد بوده ایم.

 

The Notebook – دفتر خاطرات

بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینید

این خانه نه تنها جایی بود که عاشق و معشوق فیلم بعد از سالیان دراز به هم رسیدند بلکه یکی از خاطره انگیز ترین خانه ها در تاریخ سینما است که مطمئنم هرکس این فیلم زیبا و عاشقانه را دیده باشد، تصاویر این خانه زیبا همیشه در ذهنش باقی می ماند.

 

The Holiday – تعطیلات
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیددرک این قضیه آسان است که چرا شخصیت کامرون دیاز برای تعطیلات کریسمس این کلبه را انتخاب کرد.به گزارش پارس ناز گرمای آتش و فنجان های شکلات داغ در این فضای کوچک و دلنشین یکی از زیباترین رویاها را برای هرکسی می سازد.

 

The Holiday – تعطیلات
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیدبرای شخصیت کیت وینسلت، یک عمارت آفتابی در کالیفرنیا پناهگاهی رویایی بود. این خانه مدرن رگه هایی از سبک و سیاق خانه های اسپانیایی را در خود دارد. بالکن زیبای آن با گل های چشم گیرش بر فراز ورودی خانه می درخشد.

 

Home Alone – تنها در خانه
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیدبی دلیل نیست که دزدان این فیلم هوس سرقت از این خانه به سرشان زد؛ خانه ای فوق العاده باشکوه. گرچه خبر نداشتند چه چیزی در درون این خانه انتظارشان را می کشد!!!

 

The Lake House – خانه کنار دریاچه

بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینید

وقتی نام یک فیلم به نام یک خانه منصوب شود، بدون شک آن خانه در خاطره ها باقی خواهد ماند. نمای بیرونی این خانه تقریبا به طور کامل از شیشه ساخته شده است. به گزارش پارس نازخانه ای که زیستگاه عاشقانه زوج معروف فیلم یعنی ساندرا بولاک و کیانو ریوز بود.

 

Forrest Gump – فارست گامپ
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیددلیلی که این خانه مشهور اینچنین زیبا جلوه کرد این بود که دقیقا برای همین فیلم ساخته شده بود که البته متاسفانه بعد از فیلم تخریب شد. صحنه های فوق العاده ای از فیلم با نمای این خانه در ذهن ها باقی مانده است.

 

The Proposal – خواستگاری
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیدشخصیت ساندرا بولاک هیچ وقت انتظار دیدن چنین عمارت زیبایی در کنار دریاچه را نداشت. البته این تنها یکی از چیزهای غافلگیرکننده ای بود که او در جریان سفرش به آن برخورد کرد.

 

Gone with the Wind – بر باد رفته
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیدخانه های کمی در فیلم ها شهرت عمارت محل زندگی تارا در این فیلم کلاسیک را پیدا کردند. جالب است بدانید این خانه تنها یک نما برای فیلم برداری بود و در واقعیت وجود خارجی نداشت.

 

The Great Gatsby – گتسبی بزرگ
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیدهیچ خانه ای در تاریخ سینما به پای قلعه شخصیت لئوناردو دی کاپریو و مهمانی های باشکوهی که در آن برگزار می شد نمی رسد.

 

The Help – یاری
بهترین خانه های سینمایی جهان را ببینیدهمه خانه های جنوبی در این فیلم به یاد ماندنی بودند اما مزرعه سلیا فوت خیره کننده تر از همه بود. آیا آرزو نمی کنید روی آن تراس بنشینید در حالی که یک لیموناد خوشمزه می نوشید؟

 

چیدانه