پارس ناز پورتال

بهترین راه مهاجرت چیست؟

بهترین راه مهاجرت چیست؟

مهاجرت به کشورهای پیشرفته دنیا یعنی رسیدن به امکانات بهتر و فضای رشد بیشتر؛ اما به‌شرطی که در مسیر درست گام بردارید و انتخاب‌های هوشمندانه داشته باشید. اولین انتخاب مهم در این مسیر، انتخاب روش مهاجرت است.

 

مهاجرت راه‌های مختلفی دارد و هر روش شرایط، مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مطلب با بررسی روش‌های مختلف مهاجرت، بهترین راه مهاجرت را به شما نشان می‌دهیم. 

 

مهاجرت کاری

 

یکی از روش‌های پرطرفدار مهاجرت، اخذ ویزای کاری است. در این روش شما باید سابقه کار (حداقل ۲ سال) داشته باشید و به زبان کشور مقصد کاملا مسلط باشید. سن طلایی برای مهاجرت کاری زیر ۳۰ سال است. کشورهای پیشرفته برای صدور ویزای کاری، سخت‌گیری ویژه‌ای دارند.

 

برای مثال اگر یک کارفرمای آلمانی بخواهد به فردی خارج از اتحادیه اروپا پیشنهاد کار بدهد، باید اول پیشنهاد کار خود را به افراد حاضر در حوزه شنگن ارائه کند و در صورتی که کسی قبول نکرد، می تواند پیشنهاد کاری را به افراد خارج از این محدوده ارائه کند. 

 

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

 

این روش می‌تواند خیلی سریع شما را به اقامت دائم برساند؛ اما برای این کار ابتدا لازم است سرمایه قابل توجه (بالای ۱۰۰ هزار دلار) و همچنین سابقه مدیریتی داشته باشید. در واقع این روش یکی از گران‌ترین و زمان‌برترین روش‌های مهاجرتی به حساب می‌آید. 

 

مهاجرت تحصیلی

 

می‌توان گفت سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش مهاجرت، مهاجرت تحصیلی است؛ چرا که شما می‌توانید در کمتر از ۶ ماه مهاجرت تحصیلی داشته باشید و بدون پرداخت شهریه در دانشگاه‌های آلمان و ایتالیا تحصیل کنید. با گرفتن بورسیه تحصیلی از کشورهای خارجی می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را هم پوشش دهید و با پرداخت حداقل هزینه در بهترین دانشگاه‌های دنیا درس بخوانید. 

 

مزایای مهاجرت تحصیلی

 

در ادامه مزیت‌های مهاجرت تحصیلی نسبت به سایر روش‌ها را بیان می‌کنیم:

 

سریع است: از زمان تکمیل مدارک تا گرفتن ویزا کمتر از ۶ ماه زمان می‌برد. 

 

ارزان است: تحصیل رایگان در ایتالیا و آلمان ممکن است؛ همچنین می‌توانید با گرفتن بورسیه هزینه‌های زندگی خود را هم پوشش دهید. 

 

به آینده شغلی کمک می‌کند: اگر بخواهید مهاجرت کاری مستقیم داشته باشید، سخت‌گیری زیادی برای پذیرش شما وجود دارد؛ اما بعد از پایان تحصیل یک سال فرصت دارید در کشور مقصد یا سایر کشورهای پیشرفته کار پیدا کنید. 

 

سخت‌گیری کمتری دارد: شما نمی‌توانید بدون مدرک زبان مهاجرت کاری داشته باشید؛ اما مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان ممکن است. شما می‌توانید ویزای تحصیلی فرانسه و اسپانیا را بدون ارائه مدرک زبان دریافت کنید. 

بهترین راه مهاجرت چیست؟

مهاجرت تحصیلی با سیم آخر

 

اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید، ساده‌ترین راه برای شروع، پر کردن فرم مشاوره رایگان موسسه مهاجرت تحصیلی سیم آخر است. ما در جلسه مشاوره رایگان، شرایط شما را بررسی کرده و به شما می‌گوییم تحصیل در چه کشورهایی برای شما مناسب‌تر است.

 

در ادامه می‌توانید با ما قرارداد ببندید تا برای انتخاب رشته و دانشگاه، تکمیل مدارک طبق استانداردهای سفارت و دانشگاه، مکاتبه با اساتید و دانشگاه‌ها و همچنین اخذ ویزا کنار شما باشیم. 

 

ویزای تحصیلی ایتالیا با سیم آخر

دولت ایتالیا در بین کشورهای اروپایی، بیشترین حمایت را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است. با انتخاب ایتالیا به‌عنوان مقصد تحصیلی می‌توانید تا ۷۰۰۰ یورو بورسیه تحصیلی (برای یک سال) دریافت کنید که هزینه‌های تحصیل و زندگی دانشجویی شما در ایتالیا را پوشش می‌دهد.

 

علاوه بر این با انتخاب ایتالیا می‌توانید تحصیل به زبان انگلیسی را در تمام مقاطع دانشگاهی تجربه کنید. برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا با سیم آخر و تجربه تحصیل رایگان به زبان انگلیسی در این کشور، همین حالا فرم درخواست مشاوره رایگان سیم‌آخر را پر کنید تا مسیر را به شما نشان دهیم. 

 

تحصیل در کانادا با سیم آخر

کانادا چهارمین سیستم آموزشی برتر دنیا را در اختیار دارد و یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیا است. با تحصیل در این کشور می‌توانید از امکانات آموزشی مدرن استفاده کرده و آینده شغلی خود را تضمین کنید. نرخ بیکاری کانادا ۵ درصد است که یکی از کمترین نرخ بیکاری‌ها در دنیا است.

 

علاوه بر این کانادا بهترین مقصد برای مهاجرت تحصیلی افراد متاهل به‌حساب می‌آید و همراه شما در این کشور اجازه کار تمام‌وقت خواهد داشت. یکی دیگر از مزیت‌های کانادا نسبت به سایر کشورها، اجازه‌کار تمام‌وقت دانشجویی است. اگر به تحصیل در کانادا با سیم آخر علاقه دارید کافی است فرم درخواست مشاوره رایگان سیم آخر را پر کنید.