پارس ناز پورتال

بهترین ست دخترانه برای مهمانی های خانوادگی

بهترین ست دخترانه برای مهمانی های خانوادگی

داستان انتخاب لباس مناسب میهمانی برای دخترها، دست کمی از حل کردن معادلات سخت ریاضی ندارد! تصور کنید برای آخر هفته قرار است به یک میهمانی خانوادگی بروید و شما از همین الان هیچ ایده ای در مورد انتخاب بهترین لباس خود ندارید چرا که از پوشیدن لباس های تکراری و خسته کننده بسیار خسته شده اید. در ادامه با ما همراه باشید تا با یادگرفتن ترفندهای جذاب ست کردن لباس راز کمد لباس خود را کشف کنید.

 

انتخاب تونیک مجلسی برای ست های دخترانه

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای انتخاب لباس وقت زیادی ندارید و دوست هم ندارید تا زمان زیادی را صرف بهترین انتخاب خود بکنید، پیشنهاد می کنم حتما یک تونیک مجلسی در کمد خود داشته باشید چرا که این تونیک ها نیمی از دغدغه ست کردن را برای شما کم می کنید و شما باید تنها به دنبال ست کردن روسری، کیف و اکسسوری جذاب و متناسب با تونیک خود باشید.

 

اگر از طرح تونیک های گلدار استفاده می کنید، از ترفند استفاده از رنگ های مشابه و بدون طرح برای روسری و کیف خود استفاده کنید تا گل های تونیک شما بیشتر به چشم بیاید و طرح جذابش را بهتر نشان دهد. توجه داشته باشید که اگر با لباس های طرح دار از شال و روسری و حتی کفش طرحدار استفاده کنید استایل جذابی نخواهید داشت. ولی اگر از لباس های ساده و بدون طرح استفاده می کنید انتخاب یک روسری و یا شال طرح دار می تواند استایل شما را جذاب تر کند، البته این نکته را مدنظر داشته باشید که استفاده از ست های بدون طرح هم به اندازه کافی جذاب هستند.

 

برای ست کردن از کفش های خود غاقل نشوید

 

بیشتر خانم ها همیشه برای خرید کفش دغدغه های فراوانی دارند چرا که یک قانون نانوشته در این خصوص وجود دارد که همیشه شیک ترین کفش ها پاها را اذیت می کند. البته این قانون همیشه هم درست عمل نمی کند چرا که شما می توانید با خرید کفش زنانه با کیفیت تمام معادلات را به هم بزنید.

 

کفش های جذاب به زیبا کردن یک استایل دخترانه بسیار کمک می کند ولی چه ترفندی برای ست کردن یک کفش با لباس های متفاوت وجود دارد؟

بهترین ست دخترانه برای مهمانی های خانوادگی

ترفند ست کردن کفش با انواع لباس ها

کافی است شما در جاکفشی منزل خود دو کفش دخترانه به رنگ های مشکی و کرم داشته باشید این دو رنگ می تواند به عنوان دو رنگ کاربردی برای انواع ست ها به شما کمک کنند. یک ترفند جذاب دیگری که برای به چشم آمدن کفش های خود باید در نظر داشته باشید این است که حتما رنگ روسری و یا کیف دستی خود را با کفشی که قرار است بپوشید ست کنید چرا که رعایت کردن این نکته به هماهنگی رنگی استایل شما کمک زیادی می کند و تک رنک بودن کفش های شما دیگر به چشم نمی آید.

 

شومیز گلدار یا ساده کدام استایل جذاب تری به شما می دهد؟

 

شومیز ها می تواند استایل شما را زیر و رو کند! برای یک مهمانی خانوادگی و صمیمی یک شومیز گلدار و یک دامن به رنگ گل های شومیز مورد علاقه شما می تواند ترکیب جذابی را ست کند. البته برای پوشیدن شومیزهای گلدار حتما به فصلی که در آن به سر می بریم توجه داشته باشید چرا که پوشیدن لباس های گلدار در زمستان چندان جذاب نیست اما این ترکیب برای بهار و تابستان می تواند بی نظیر باشد.

 

اگر شما هم طرفدار شومیزهای ساده هستید، پیشنهاد می کنم برای ترکیب رنگ بندی لباس خود از دامن های طرح دار استفاده کنید تا جذابیت شومیز شما بیشتر به چشم بیاد. همچنین در این ترکیب حتما از روسری هم رنگ دامن خود استفاده کنید و از ست کردن روسری با شومیز خود بپرهیزید.

بهترین ست دخترانه برای مهمانی های خانوادگی

یکی از ویژگی های شومیزهای ساده این است که شما می تواند از یک شومیز برای ست های زیادی استفاده کنید و از ترکیب رنگ های متنوعی که می توانید با آن بسازید لذت ببرید.

 

ترفندی ارزان برای یک ست جذاب دخترانه

 

یکی از مهم ترین مسئله هایی که بیشتر دختر خانم ها آن را نادیده می گیرند مسئله ای به نام استفاده از اکسسوری هاست. اکسسوری ها می تواند جذابیت استایل شما را چند برابر کند اما چگونه می توان با کمترین هزینه و با وسائل موجود در منزل بهترین اکسسوری ها را استفاده کنیم؟

 

همه دخترها لااقل یک دست بند و یا یک رنگ لاک در خانه دارند اگر شما نمی خواهید برای خرید اکسسوری هزینه زیادی کنید، پیشنهاد می کنم به رنگ لاکی که قرار است از آن استفاده کنید و یا زیورآلات خود بیشتر اهیمیت بدهید البته اگر رنگ بندی وسائلی که در خانه دارید با ترکیب لباس شما مناسب نیست پیشنهاد می کنم استفاده از اکسسوری ها را کلا فراموش کنید چرا که استفاده نا مناسب از آن های تمام جذابیت لباس های شما را نیز می تواند زیر سوال ببرد.

 

اما اگر از هدبندهای رنگی و ست با گل های لباستان و یا طرح دامنتان استفاده کنید و یا از سنجاق های جذاب رنگی برای بستن مو استفاده کنید می توانید ست و ترکیب خاصی از استایل خود را بسازید.به همین سادگی، شما می توانید با خرید چند لباس و کفش جذاب ست های متفاوتی برای خود ترکیب کنید و از استایل های جدیدی که امتحان می کنید لذت ببرید.