پارس ناز پورتال

بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

یکی از دغدغه‌های بانوان خوش‌پوش که اهمیت زیادی به تیپ و ظاهر خود می دهند، استفاده از عطر مناسب است؛ به خصوص در فصل تابستان و با گرم شدن هوا استفاده از عطر خنک زنانه می تواند گرمای طاقت فرسای این فصل را برای شما تحمل پذیر کند و همچنین شما را همیشه خوشبو نگه دارد. امروز قصد داریم در رابطه با رایحه خنک عطرهای زنانه با شما صحبت کنیم و بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان را به شما معرفی نماییم، با ما همراه باشید.

بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

 


عطر زدن و اهمیت بالای آن در فصل تابستان!

با توجه به افزایش دما در فصل تابستان و بالا رفتن میزان عرق کردن، استفاده از عطر و ادکلن باعث می شود تا همیشه خوش بو باشید. به خصوص بانوان به دلیل استفاده از مانتو و روسری ممکن است بیشتر از آقایان تعرق داشته باشند که به کمک عطرها این مشکل برطرف خواهد شد.

 

چه عطرهایی مناسب فصل تابستان است؟

عطرها به طور کلی دارای سه دسته خنک، گرم و معتدل هستند. بهترین عطرهای مناسب فصل تابستان، عطرهای خنک هستند؛ زیرا در ترکیبات آن‌ها از عناصری با طبع خنک استفاده شده که وقتی شما از آن استفاده می کنید این حس خنکی به شما منتقل می شود و تحمل پذیری گرمای تابستان را برای شما بالاتر می برد.

 

عطرهای معتدل نیز قابل استفاده در همه فصول هستند و طبیعتا استفاده از آن‌ها برای فصل تابستان مانعی ندارد، اما اگر به دنبال بهترین گزینه هستید، حتما از عطرهای با کیفیت و اورجینال با رایحه خنک استفاده نمایید. عطر زنانه معروف در دنیا زیاد است که در ادامه 5 مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 


بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان

هر ساله نظرسنجی‌های زیادی در رابطه با بهترین عطرهای زنانه صورت می گیرد که کاربران با توجه به سلیقه و تجربیاتشان در آن‌ها شرکت می کنند. لیست زیر بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان است که از دل همین نظرسنجی‌ استخراج شده و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان از بین آن‌ها انتخاب نمایید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ترتیب این عطرها تصادفی است و بالاتر قرار گرفتن عطری به معنای برتری آن عطر نیست.

 

1) عطر کلوین کلاین سی کی این تو یو (Calvin Klein CK IN2U for Her)

بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

کمپانی Calvin Klein یکی از مشهورترین برندهای موجود در زمینه مد و فشن است که در کشور آمریکا فعالیت دارد. این کمپانی در سال 2007 از عطر سی کی این تو یو رونمایی کرد. این عطر بسیار مناسب برای روزهای گرم تابستان است و قیمت نسبتا مناسبی هم دارد.

 

یکی دیگر از عطرهای مشهور کمپانی کلوین کلاین، ادکلن ایفوریا است که بسیار پرطرفدار است و شاید بتوان گفت که پرطرفدارترین عطر زنانه برند Calvin Klein است. اما برای زوج‌هایی که میخواهد عطر خود را با همسرشان ست کنند، عطرهای سی کی این تو یو بهترین گزینه است. شما می توانید این عطر را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت از سایت درین عطر خریداری نمایید.

 

نت‌های اولیه: ترنج – برگ مو – فلفل قرمز – گریپ فروت

نت‌های میانی: گل ارکیده – کاکتوس

نت‌های پایانی: چوب درخت سرو – عنبر – وانیل

 

2) عطر گوچی بلوم (Gucci Bloom)

گوچی بلوم یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه در جهان است که در سال 2017 توسط کمپانی ایتالیایی گوچی طراحی و روانه بازار شد. اگر جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که به روایح گلی علاقه‌مند هستند، عطر گوچی بلوم را جز اولویت‌های اصلی خود قرار دهید. با توجه به طبع خنکی که این عطر دارد، استفاده از آن در فصول گرم سال همچون تابستان و بهار بسیار مناسب است.

 

نت‌های اولیه: پرتقال – نت‌های سبز

نت‌های میانی: گل یاسمن – گل مریم – پیچ امین الدوله

نت‌های پایانی: چوب صندل – وانیل – ریشه زنبق زرد

 

3) عطر ویکتوریا سکرت بامب شل  (Victoria’s Secret Bombshell)

بهترین عطر خنک زنانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

عطر بامب شل در سال 2010 توسط کمپانی ویکتوریا سکرت روانه بازار شد. این کمپانی اصالتا آمریکایی است و به گونه ایست که عطر ویکتوریا سکرت در سراسر جهان طرفدار دارد. این عطر شما را در مرکز توجهات قرار می دهد و حس شادابی و انرژی را در شما تقویت می کند.

 

اگر به دنبال یک عطر زنانه با کیفیت و با رایحه فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی هستید، عطر ویکتوریا سکرت بامب شل را جز گزینه‌های خود قرار دهید. فروشگاه درین عطر (dorinatr.com) به عنوان یکی از نمایندگان فروش عطرهای ویکتوریا سکرت در ایران است و شما می توانید این عطر را با گارانتی مادام العمر اصالت از این فروشگاه خریداری نمایید.

 

نت‌های اولیه: آناناس – توت فرنگی – میوه پشن – نارنگی – گریپ فروت

نت‌های میانی: گل‌های یاس – ارکیده – سوسن – گل صدتومانی – توت قرمز

نت‌های پایانی: چوب صندل – گلسنگ – مشک

 

4) عطر لانوین اکلت دی آرپچ (Lanvin Eclat D´Arpege)

کمپانی فرانسوی لانوین در سال 2002 یکی از بهترین عطرهای زنانه خود را طراحی کرد. این عطر که لانوین اکلت دی آرپچ نام داد، با رایحه جذاب و البته ظاهر منحصر به فرد توانسته دل بسیاری از بانوان را بروباید! قیمت این عطر نیز در حد قابل قبولی است و اگر به دنبال یک عطر زنانه برای هدیه دادن هستید، می توانید آن را خریداری نمایید.

 

نت‌های اولیه: گل یاس بنفش – شکوفه درخت هلو – چای

نت‌های میانی: گل صدتومانی – ویستریا – گل اسمانتوس – مشک

نت‌های پایانی: چوب درخت سدر – کهربا

 

5) عطر لالیک لامور زنانه (Lalique L’Amour)

یکی از عطرهای پرطرفدار برند فرانسوی لالیک، عطر لالیک لامور است. این عطر در سال 2013 وارد بازار شد و با وجود طراحی عطرهای جدید اما همچنان جایگاه خود را نزد طرفداران لالیک حفظ کرده است. با توجه به طبع خنک و رایحه شیرین عطر لالیک لامور، شما می توانید این عطر را در فصول گرم سال همچون تابستان و بهار استفاده نمایید.

 

نت‌های اولیه: شکوفه پرتقال – نارنج – گل رز

نت‌های میانی: گل یاسمن – گاردنیا – گل مریم

نت‌های پایانی: چوب صندل – چوب سدر – مشک

 


خرید عطر اورجینال از درین عطر با گارانتی مادام العمر

 

اگر قصد خرید عطرهای اورجینال و با کیفیت بالا را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. فروشگاه درین عطر یکی از بهرین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که تمامی عطرهای اورجینال موجود از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت به دست شما می رساند. (dorinatr.com) – (021 – 22868978)