پارس ناز پورتال

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستان

مجموعه : دکوراسیون
بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستان

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستان

زمستان فرا رسیده است و شما میتوانید مطابق با این فصل دکوراسیون خانه خودرا تغییر دهید تا برترین زمستان را در خانه خود سپری کنید. با تزیینات زیبای خانه خود و دادن حال و هوای گرم و دل چسب به آن می‌توانید فصل سرد زمستان را از سر بگذرانید. در ادامه دراین خصوص چند پیشنهاد شده است.

 

شومینه
وقتی از دمای هوا کاسته میشود, روی دوباره چیدن مبلمان متمرکز شوید. اگر شومینه دارید, مبلمان را نزدیک آن بچینید و فضای گرم و دنجی برای خوشامدگویی به سرمای زمستان مهیا سازید. چیدن مبلمان به این شکل, حتی اگر آتش شومینه به شدت شعله ور نباشد, بازهم فضا را گرم نگه می دارد.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانتزیین شومینه
فصل سرد, بطور طبیعی دل هاي ما رابه شومینه بسیار نزدیک میکند. میتوانید با زیبا کردن اطراف شومینه, زیبایی فصل زمستان را بیشتر کنید. یک آینه گرد بزرگ و دو گلدان و چند ستاره دریایی دوست داشتنی, برای این منظور انتخاب هاي خوبی هستند.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانظاهر شیک و جذاب

ظاهر اتاق خواب تان رابه روز کنید و با اضافه کردن پتو و روکش بیشتر به تختخواب, برای فصل زمستان آماده شوید. با استفاده از پارچه مخمل و خز مصنوعی برای بالش هاي تخت, اتاق تان رابه مکانی دنج برای فرار از بادهای سرد زمستان مبدل کنید.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانرنگ هاي خوشحال

اگر چه برای گرم ماندن در هوای سرد, استفاده از رنگ هاي تیره توصیه می‌شود, اما فصل سرما و رنگ هاي تیره سبب افسردگی میشوند. بنابر این بهتر است درکنار رنگ هاي تیره و یا خنثی, چند رنگ خوشحال نیز استفاده کنید, تا فضای غم انگیز و سرد زمستان رابه فضایی زیبا و سرشار از شادی مبدل کنید.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستاناستفاده از آینه

روزهای کوتاه زمستان به معنای تاریکی بیشتر است. بنابر این برای این‌که نور طبیعی روز را بیشتر به داخل خانه بیاورید, از آینه استفاده کنید. آویخته کردن یک آینه بزرگ به روی دیوار خالی اتاق و یا بالای طاقچه یا کمد میتواند نوروز رابه داخل اتاق منعکس کند.

 

البته اگر دوست داشتید, میتوانید قاب آینه را نیز با رنگی زیبا رنگ آمیزی کنید تا فضای شادتری داشته باشید. اگرهم سادگی زمستان مدنظرتان بود, آینه هاي پروژه دار اما بی رنگ, مناسب تان است.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانتزیین پنجره هاي آشپزخانه

حتی آشپزخانه ها هم در فصل زمستان به کمی دقت و مراقبت نیاز دارند. اینکار را میتوانید با تزیین پنجره هاي آشپزخانه انجام دهید. مثلاً با استفاده از پرده هاي چهارخانه که رنگ اصلی آن قرمز است, محل آشپزی رابه مکانی خوشحال و روشن مبدل کنید. کار خیلی آسان و اسانی است. به اندازه پنجره, پارچه بخرید و لبه ریش ریش پارچه را بدوزید و سپس با استفاده از گیره, پرده رابه روی پنجره نصب کنید.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانرایحه زمستان

اگر چه بکار بردن صحیح وسایل و تزیینات, می‌تواند فضای خانه تان رابه مکانی دل چسب مبدل کرده ودر عین حال یادآور فصل زمستان نیز باشد, اما استفاده از رایحه هاي ناب زمستان میتواند, حس و حال زمستان را نیز به خانه تان بیاورد و از این فصل انتها لذت را ببرید. استفاده از رایحه هاي دارچین, برگ هاي کاج و یا همیشه بهار, میتواند این حس رابه فضای خانه بیاورد.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستان

اتاق ناهارخوری مد روز

طبق معمول تزیینات زمستانی با استفاده از پارچه هاي بیشتر صورت میگیرد. روی صندلی هاي میز ناهارخوری تان, ملافه هاي ساده بکشید و به اتاق ناهارخوری ساده و خنثی خود, گرمی و همینطور سبک زمستانی بدهید. هنگام مهمانی ها به اسانی می‌توانید, ملافه ها را بردارید تا کثیف نشوند.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانگرمای مناسب برای پاها

کف زمین را نیز فراموش نکنید. می‌توانید در ماه هاي سرد سال, با استفاده از فرش یا موکت, کف اتاق را کاملا بپوشانید تا در سرمای زمستان, از ساختار بافت موکت و یا فرش و گرمای آن بهره مند شوید. برای زیباتر شدن فضا میتوانید روی موکت یا فرش, یک تکه موکت نیز قرار دهید.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانترفندهای جالب
پوست گوسفند, فضای نشستن رابه سرعت گرم نگه می دارد. می‌توانید در گوشه اي از خانه تان, چادری شبیه چادر سرخپوستان درست کنید و کف آن رابا پوست گوسفند پر کنید و بالش هاي گرم درون چادر بگذارید و هر وقت دوست داشتید بجای آرام و دنج ودر عین حال گرمی برای گذراندن لحظه هاي سکوت و مطالعه بروید, چنین مکانی را از قبل آماده کرده باشید. حتی این فضای زیبا و جالب, برترین مکان برای سرگرم شدن کودک تان است.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانگوشه دنج مطالعه

یکی از گوشه هاي خانه تان را درنظر گرفته و آنرا برای استراحت بعد از ظهر و دوران مطالعه خود تزیین کنید. اگر آن گوشه از خانه, پنجره هم داشته باشد, فضای بسیار عالی و مطلوبی برایتان فراهم می‌شود. این محل رابا استفاده از مبلمان و بالش هاي نرم و گرم تزیین کنید و از فصل زمستان, لذت ببرید.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانبالش هاي بیشتر

اضافه کردن بالش به روی تخت و یا مبلمان, بي درنگ فضای سرد و بی روح زمستانی رابه مکانی دنج و دوست داشتنی مبدل می‌کند. روکش بالش هایتان را پروژه دار و متنوع انتخاب کنید. قرار دادن بالش هاي زیبا روی مبلمان مخملی و کف چوبی اتاق نشیمن, فضای بسیار دوست داشتنی در سرمای زمستان برایتان فراهم می‌کند.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستانپنجره هاي گرم

با استفاده از پرده هاي ضخیم جلوی نفوذ سرمای زمستان رابه درون خانه بگیرید. البته بهتر است از پارچه هایي با رنگ هاي خوشحال استفاده کنید تا فضای اتاق دلچسبی داشته باشید. این پرده ها را میتوانید در فصل هاي گرم سال با پرده هاي نازک تر تعویض کنید.

بهترین مدل های دکوراسیون برای زمستان

برترین مدلهای دکوراسیون برای زمستان ،دکوراسیون شیک زمستانی،برترین دکوراسیون برای زمستان،فصل زمستان و دکوراسیون جذاب،مدل دکوراسیون شومینه زمستان