پارس ناز پورتال

بهترین چاپ لیبل را کجا پیدا کنیم؟

بهترین چاپ لیبل را کجا پیدا کنیم؟

چاپ مشخصات یک محصول روی آن کمک می‌کند تا خریدار بهتر بتواند از مشخصات محصول آگاهی پیدا کند. احتمالا تاکنون شیشه‌های عرقیجات یا دیگر محصولات خوراکی دیده‌اید که برچسبی رو بدنه محصول قرار دارد. روی این لیبل اطلاعاتی مانند شماره سریال محصول، تاریخ انقضا و تولید، نام و ترکیبات به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که این تنها کاربرد چاپ لیبل نیست.

 

چاپ برچسب و انواع لیبل، برای کاربردهای صنعتی، فانتزی و اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال ممکن است یک کسب و کار به دنبال چاپ لوگوی خود روی برچسب‌ باشد تا بتواند آن را روی کیسه پلاستیک، میز، شیشه مغازه و غیره بچسباند. این حوزه بسیار گسترده بوده و شامل چاپ روی متریال مختلف می‌شود. می‌توانید طرح دلخواه خود را روی پارچه، کاغذ، شیشه یا هر سطح دیگری چاپ کنید.

بهترین چاپ لیبل را کجا پیدا کنیم؟

چاپ لیبل صدفی چیست؟

یکی از انواع برچسب‌ها، لیبل صدفی است. چاپ لیبل صدفی روی پلاستیک یا بهتر است بگوییم روی پلی پروپیلن انجام می‌شود. این نوع برچسب در برابر پاره شدن بسیار مقاوم بوده و در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است. به همین دلیل برای صنایعی مانند خودرو و لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این مدل برچسب‌ها هم به صورت براق و هم به صورت مات به فروش می‌رسند. از طرفی نوع چسبندگی آن‌ها نیز می‌تواند زیاد یا کم باشد. برچسب‌هایی که چسبندگی کمتری دارند بدون اینکه اثر خاصی برجای بگذارند، کنده می‌شوند. علاوه بر این می‌توانند در دماهای بسیار پایین هم مقاوم باشند.

 

چاپ لیبل شیت چیست؟

یکی دیگر از انواع چاپ لیبل، چاپ لیبل شیت است. در این حالت یک یا چند طرح مختلف کنار هم روی یک برگه چاپ می‌شوند. این شیت‌ها می‌توانند روکش مات یا براق داشته باشند. یکی از مواردی که از این نوع چاپ لیبل استفاده می‌شود، برای کاهش هزینه است، زیرا تعداد طرح‌های زیادی روی یک برگه چاپ می‌شوند.

 

احتمالا در فروشگاه‌های لوازم تحریر، برچسب‌هایی را دیده باشید که به صورت برگه‌ای به فروش می‌رسند. روی این برگه‌ها طرح‌های مختلفی قرار داشته و روی سطوح مختلف مانند دفتر، کتاب، لپ تاپ و غیره استفاده می‌شود. هرچقدر که دستگاه مورد نظر شما کیفیت بالاتری داشته باشد، به همان نسبت هم می‌تواند برچسب‌های باکیفیت‌تری تولید کند.

بهترین چاپ لیبل را کجا پیدا کنیم؟

بهترین چاپ لیبل

پیدا کردن جایی که بتواند لیبل‌های مورد نظر شما را با همان کیفیت و طرحی که مدنظر دارید، چاپ کند کار سختی است. ممکن است هزینه زیادی کنید اما نتیجه رضایت بخش نباشد. به همین دلیل باید به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت باشید تا هزینه زیادی روی دست شما نگذارد.

 

شرکت آی چاپ کلیه خدمات چاپ روی لیبل را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. چاپ لیبل صدفی و شیت فقط بخشی از تنوع این شرکت بوده که هر روز هم در حال گسترش است. شما می‌توانید با توجه به کاربردی که نیاز دارید، برچسب‌های مختلف را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی باورنکردنی دریافت کنید.