پارس ناز پورتال

بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

یکی از عمل های زیبایی که این روزها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، تزریق بوتاکس و همینطور تزریق ژل می باشد.یکی از موارد پر کاربرد این روزها در کلینیک های زیبایی و به ویژه کلینیک های چشم پزشکی تزریق ژل می باشد.

 

از مهمترین کاربردهای تزریق ژل در پوست پر کردن چین و چروک و همینطور چاله های عمیق در پوست است. تزریق ژل زیر چشم نیز امروزه بسیار مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.علاوه بر تزریق ژل، بوتاکس یکی از موارد پرکاربرد زیبایی می باشد. یکی از موارد پرکاربرد در دنیای پزشکی و زیبایی، انجام بوتاکس می باشد که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

 

در واقع بوتاکس نام تجارتی سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم بوده که درست است این سم باعث فلج شدن می شود، اما دانشمندان از این فرصت استفاده کرده و راهی را رقم زدند که برای انسان مفید باشد. تزریق مستقیم مقادیر بسیار کم و رقیق شده سم به عضلات خاص باعث ضعیف شدن کنترل شده آن عضلات می گردد.

بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

تزریق ژل در کلینیک های دارای مجوز و مناسب

تزریق بوتاکس زیر چشم برای رفع چین و چروک، گودی و سیاهی موجود در اطراف چشم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.بعد از معرفی هر یک از تزریق های تزریق و بوتاکس و کاربرد هر یک، قطعا سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

 

کارشناسان ما در مجموعه چشم پزشکی و بینایی با ارائه این گزارش در نظر دارند شما عزیزان را با بهترین ویژگی های کلینیک های تزریق بوتاکس و ژل بیشتر آشنا کنند.

 

آشنایی با ویژگی های بهترین کلینیک تزریق بوتاکس و ژل

همانطور که می دانید هر یک از عمل زیبایی تزریق ژل و یا بوتاکس از حساسیت خاص خود برخوردار هستند. پس کلینیکی به ان مراجعه می کنید باید مورد تایید مجموعه های پزشکی بوده و تمام این موارد باید با اصول و استانداردهای خاص خود انجام شود.

 

علاوه بر آن پزشک باید تجربه و تخصص کافی را برای تزریق هر یک از انواع ژل ها و بوتاکس داشته باشد. همچنین رعایت مراقبت های قبل و بعد بوتاکس در کلینیک زیبایی بهتر تاثیر بسیار زیادی در ایجاد تسریع در بهبودی فرد، داشتن یک تزریق ایمن و گرفتن بهترین نتیجه از تزريق بوتاکس خواهد داشت.

 

از موارد مهم انتخاب کلینیک مناسب برای تزریق بوتاکس یا ژل می توانیم به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

 

* برای انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب برای تزریق بوتاکس از دوستان خود پرس و جو کنید و در گوگل به جستجو بپردازید.

 

* از اسامی کلینیک های زیبایی یک لیست تهیه نموده و در مورد سوابق آن ها تحقیق نمایید.

 

* با حضور در کلینیک های زیبایی با کادر درمانی آن صحبت کرده و انتظارات خود از تزريق بوتاکس را با آن ها مطرح نمایید.

 

* اگر بیماران قبلی در کلینیک زیبایی حضور داشتند با آن ها صحبت نموده و در رابطه با رضایت شان از تزريق بوتاکس سوال کنید.

بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

ویژگی های بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس

آیا نوع کلینیک در هزینه تزریق ژل و یا بوتاکس تاثیرگذار می باشد؟

قیمت تزریق ژل در نواحی مختلف صورت متفاوت می باشد و علاوه بر آن بستگی به نوع ماده تزریقی و پزشک معالج شما دارد. برای مثال ژل های ژوویدرم و رستیلن که از برند های آمریکایی می باشند، دارای بالاترین قیمت هستند، برندهای اروپایی قیمت متوسط و ژل های چینی و کره ای پایین ترین قیمت را دارا هستند. به عنوان مثال هزینه تزریق ژل لب ژوویدرم از اسکین فیل که ایتالیایی است بالاتر است.

 

همچنین هزینه تزریق ژل زیر چشم هم به عواملی چون نو و برند ژل بستگی دارد. همچنین ژل مورد نیاز برای تزریق زیر چشم کمتر از یک سی سی بوده  و باقی ژل تا زمانیکه انقضا دارد باید نگهداری شود.همچنین قیمت بوتاکس چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل این است بوتاکس در چه منطقه ای و همینطور در کدام کلینیک انجام میشود.

 

یکی از دیگر عوامل موثر در هزینه بوتاکس چشم میزان تزریق بوتاکس چشم و برندی است که استفاده می کنید می باشد. علاوه بر هزینه ای که برای تزریق بوتاکس پرداخت می کنید، هزینه داروها و سایر خدمات کلینیک نیز متفاوت خواهد بود.

 

پس باید توجه داشته باشید کلینیکی که به آن مراجعه می کنید کدام یک هر یک از مواد مورد استفاده در تزریق ژل و یا بوتاکس را استفاده میکنند. همچنین این مورد را هم باید اضافه کنیم که کلینیک های تخصصی تر، مانند کلینیک چشم پزشکی، ممکن است هزینه های بیشتری را از شما دریافت کنند و دلیل آن هم تنها به دلیل تجربه و تخصصی که دارند می باشد.

بهترین کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

تزریق بوتاکس و ژل در اطرف چشم در کلینیک های چشم پزشکی

سخن پایانی

اگر قصد انجام تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس در اطراف چشم خود را دارید، ما به شما پیشنهاد می دهیم به کلینیک های تخصصی چشم پزشکی که جراح و متخصص چشم و خدمات تزریق بوتاکس و ژل را دارند، مراجعه کنید.

 

یکی از این کلینیک های چشم پزشکی، کلینیک دکتر رضا پورمازار (www.binaii.com) می باشد که علاوه بر انجام کلیه خدمات بینایی و درمانی، خدماتی زیبایی همچون تزریق بوتاکس و تزریق ژل را هم انجام می دهند.

 

کلینیک تخصصی چشم بینایی تحت نظر جناب آقاق دکتر رضا پورمازار، متخصص چشم، متولد یزد، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های چشم پزشکی در تهران می باشد. در کلینیک چشم بینایی تمامی خدمات از جمله درمان آب مروارید (کاتاراکتآب سیاه (گلوکومجراحی لیزیک و لازک چشم، لیزر شبکیه، مجاری اشکی و جراحی زیبایی چشم (بلفاروپلاستی) با دقت بسیار بالایی توسط تیم مجرب و زیر نظر پزشک نام آشنا، دکتر پورمازار انجام می پذیرند.