پارس ناز پورتال

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نجلا 2 شبکه سه + عکس های بازیگران سریال نجلا 2

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نجلا 2 شبکه سه + عکس های بازیگران سریال نجلا 2

بیوگرافی بازیگران سریال نجلا 2 

دراین پست بیوگرافی بازیگران سریال نجلا 2 را مرور میکنیم. فصل دوم سریال نجلا در واقع سریال نوروزی شبکه 3 درسال 1401 می باشد. سال گذشته فصل اول این مجموعه بـه روی آنتن رفته و توانست رضایت مخاطبان را جلب کند. از نکات جالب فصل دوم نجلا این اسـت کـه بازیگر نقش اصلی جای گزین شده و یک بازیگر زن عربی «آن ماری سلامه» هم دراین فصل ایفای نقش دارد. در ادامه با مـا همراه باشید.

 

فصل دوم سریال نجلا

دیروز سریال‌هاي نوروزیِ همه ی شبکه‌هاي تلویزیون از طریق رسانه‌ ها اعلام شد اما سریال نوروزی شبکه سه سیما همان‌ گونه در هاله‌اي از ابهام بودو این شبکه هنوز اعلام نکرده بود کـه نوروز ۱۴۰۱ درنظر دارد کـه کدام سریال را برای مردم روی آنتن ببرد. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما گفت: درکنار «نجلا» گزینه‌هاي دیگری در ژانرهای متفاوت وجود داشت کـه با توجه بـه پیوستگی ایام نوروز و ماه رمضان این سریال انتخاب شد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نجلا 2

سریال نجلا 2 کی پخش می شود؟

درباره زمان پخش سریال نجلا 2 باید بگوییم کـه: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از انتخاب قطعی سریال «نجلا۲» بـه کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور برای نوروز ۱۴۰۱ خبر داد. میتوانید این مجموعه را در ایام نوروز تماشا کنید. مخاطبان شبکه سه سیما، در نوروز پیش رو، فصل دوم سریال «نجلا» را میبینند.

 

داستان سریال نجلا 2

فصل 2 سریال نجلا یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌اي بهره گرفته اسـت. داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می شود و لوکیشن‌هاي تصویربرداری این مجموعه دراین یکسال در ایران و بيرون از کشور اسـت کـه بخش‌هاي خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می شود.

 

حتما بخوانید : بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده + عکس های بازیگران سریال حیثیت گمشده

 

داستان سریال نجلا 2 ،عکس و اسامی بازیگران سریال نجلا 2

تعداد قسمت هاي سریال نجلا 2

فصل دوم این مجموعه در قالب ۴۰ قسمت تولید شده اسـت. هم چنین لازم بـه ذکر اسـت کـه ساعت پخش سریال نجلا 2 در ساعت ۲۰:۴۵ «ایام نوروز 1401» از شبکه 3 می باشد.

 

عکس و اسامی بازیگران سریال نجلا 2

نام بازیگران سریال نجلا 2 : حسام منظور، محیا دهقانی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، ملیکا شریفی نیا، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر و با هنرمندی هدایت هاشمی و آزیتا حاجیان و…

 

بیوگرافی حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور بازیگر سریال نجلا 2

حسام منظور بازیگر ایرانی و متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران می‌باشد. جالب اسـت بدانید کـه پدر حسام منظور از اهالی بجنورد و مادرش ارومیه اي می‌باشد، از این رو وی دوران کودکی اش را در ارومیه گذرانده اسـت. سپس بـه همراه خانواده اش درسال ۱۳۶۷ یعنی در سن ۸ سالگی بـه تبریز نقل مکان کرده اند. بـه طور جدی فعالیتش در بازیگری را از دانشگاه ودر سال ۱۳۸۰ زمانی کـه ۲۱ سال داشت، شروع کرد.

 


 

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا 2

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا 2

محیا دهقانی بازیگر خوش چهره و خوش آتیه نسل جوان ایران و متولد سال ۱۳۷۰ درتهران اسـت. خانم محیا دهقانی نخستین فعالیت هنری خودرا در سن سیزده سالگی با حضور در مجموعه تلوزیونی قهر و اشتی آغاز کرد. وی دارای لیسانس بازیگری و هم چنین مدرک ازاد بازیگری از محضر استاد داریوش محترم اسـت. ایشان تا کنون ازدواج نکرده و هیچ عکس خبری دراین خصوص تا کنون منتشر نکرده اسـت.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی محیا دهقانی و همسرش + عکس های جدید و اینستاگرام

 


 

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر سریال نجلا 2

بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر سریال نجلا 2

آن ماری سلامه متولد 1990 درروستای فاریا، کشور لبنان لبنان، بازیگر اسـت. خانم آن ماری سلامه فارغ‌التحصیل فوق لیسانس هنرهای نمایشی و تحصیل کرده موسسه هنرهای زیبای لبنان می باشد. وی با استعداد خود در بازیگری توانست در آثار تاریخی و مدرن از طریق نقش هاي مختلف با کارگردان هاي معروف لبنانی، ژاپنی، سوری، مصری و ایرانی کار کند. او بازیگری را از موسسه هنری و با تئاتر شروع کرده اسـت.

 


 

بیوگرافی هدایت هاشمی

بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در هفدهم ماه اسفند سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌ اسـت ودر آن جا بـه ورزش فوتبال نیز می پرداخته اسـت. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» اسـت. او در ابتدا با نگار عابدی ازدواج کرده و بـه دلایلی از هم جدا شدند و برای دومین بار با مهشید ناصری ازدواج کرده اسـت. حاصل ازدواج این زوج دو فرزند بـه نام هاي اما و جانا می‌باشد.

 


 

بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا 2

بیوگرافی سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا 2

سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز اسـت و اصالتا بختیاری اسـت. وی بزرگ‌شدهٔ اهواز اسـت ودر نوجوانی در سن ۱۶ سالگی بـه تهران مهاجرت کرد. پدر سوگل طهماسبی استاد مینیاتور بودو فوت کرده اسـت ودر حال حاضر سوگل با مادرش زندگی می کند. یک برادر بـه نام سینا و دو خواهر بـه نام ‌هاي ساغر و سحر و دارد. این بازیگر جوان ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 

حتما بخوانید : بیوگرافی تمام بازیگران سریال نجلا + عکس های بازیگران سریال نجلا

 


 

بیوگرافی سید مهرداد ضیایی

بیوگرافی سید مهرداد ضیایی

سید مهرداد ضیایی متولد ۱۳۴۷ در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. ایشان دانش‌آموختهٔ بازیگری از دانشگاه هنر می باشد. ضیایی از سال ۱۳۶۹ حرفهٔ بازیگری را شروع کرده اسـت. وی چندین سال پیش با شخصی نقاش و داستان نویس بـه نام ژیلا تقی زاده ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان یک دختر بـه نام افروز اسـت. آقای ضیایی یکی از پرکارترین بازیگران تلویزیونی می باشد.

 


 

بیوگرافی آزیتا حاجیان

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان با نام اصلی هدی حاجیان متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. وی دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر اسـت. آزیتا حاجیان وقتی ۲۲ سال داشت با محمدرضا شریفی نیا ازدواج کرد کـه در نهایت سال ۱۳۸۸ بـه جدایی و طلاق ختم شد. او بعد از جدایی از همسرش برای دومین بار درسال ۱۳۸۹ با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

 


 

بیوگرافی مصطفی ساسانی

بیوگرافی مصطفی ساسانی

مصطفی ساسانی سال ۱۳۵۹ در کرج بدنیا آمده و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش و بازیگری بوده کـه از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد درسال ۱۳۸۳ مدرک لیسانس خودرا در دریافت کرده اسـت. بازیگری را بـه طور جدی از تئاتر شروع کرده و تا کنون چندین نمایش را بازی کرده و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی چندین نمایش در عرصه تئاتر نیز کار کرده اسـت. از ازدواج مصطفی ساسانی اطلاعاتی در دست نیست.

 

حتما بخوانید : بیوگرافی تمام بازیگران سریال بیگانه ای با من است + عکس های بازیگران

 


 

بیوگرافی ملیکا شریقی نیا

بیوگرافی ملیکا شریقی نیا

بیوگرافی تمام بازیگران سریال نجلا 2

ملیکا شریفی نیا متولد آبان 1365 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان و خواهر مهراوه شریفی نیا اسـت. او وقتی 5 ساله بود بـه‌ صورت حرفه اي با فیلم اویناز وارد سینما شد و با مجموعه هاي خروس، نون و ریحون و فیلم سینمایی مهمان مامان ساخته داریوش مهرجوی در بین مردم دیده و شناخته شد. او وقتی 19 ساله بود با امیر رضا طلاچیان ازدواج کرد، اما خیلی زود از آقای طلاچیان جدا شد.

 

عوامل فصل دوم سریال نجلا

کارگردان: خیرالله تقیانی پور

مدیر فیلم برداری: سیروس عبدلی

مشاور و مدیر هنری: دکترمحمدرضا شجاعی

ناظر کیفی: امیر ابیلی

صحنه و لباس: امیر ملک‌پور

چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی

مدیر صدابرداری: محمد شیوندی

تدوین: مهدی سعدی

صداگذار: مهرداد جلوخانی

موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست

مشاور رسانه‌اي: امین اعتمادی‌مجد

منشی صحنه: ماهگل کرامتی

عکاس: سمیه میری