پارس ناز پورتال

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

در اینبخش بیوگرافی مژده خنجری مجری محبوب کشورمان را مرور میکنیم. مژده خنجری یکی از جوانترین ها می باشد، او در کشور فرانسه بزرگ شده ودر حال حاضر با برنامه یک روز تازه از شبکه پنجم سیما میهمان خانه هاي مـا هستند. خانم مژده خنجری ازدواج کرده، او همچنین یکی از فعال ترین ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بیشتر با مژده خنجری آشنا شویم.

بیوگرافی مژده خنجری

مژده خنجری متولد 23 / 5 / 1372 می باشد

 

بیوگرافی مژده خنجری

مژده خنجری زاده ي ۲۳ مرداد ۱۳۷۲ در تهران می باشد. او تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در فرانسه پشت سر گذاشت و همین حالا در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه شهید بهشتی مشغول بـه تحصیل می باشد. او همسر محمد منفردی اسـت و الان بکار اجرا مشغول می‌باشد.

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش

مژده خنجری درباره نحوه ورودش بـه سازمان صداو سیما آن گونه پاسخ میدهد: درسال ۹۱ بـه واسطه دانستن زبان فرانسه برای برون مرزی سازمان تست مترجمی جهت گزارشگری بـه زبان فرانسه را داده ودر حیه تهیه گزارش برای سازمان بوده کـه توسط تهیه کننده برنامه بـه روز بـه این برنامه دعوت شده و پس از تست دادن بـه اجرا دراین برنامه مشغول گردیده اسـت.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی نجمه جودکی و همسرش + عکس های نجمه جودکی و مصاحبه

 

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش + مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

در واقه شروع فعالیتش در حوزه اجرا در برنامه بـه روز و قسمت معرفی نرم افزار بوده اسـت. مژده خنجری بـه غیر از برنامه بـه روز در برنامه هایي چون ویتامین ث ، حذف و اضافه، برخط بعنوان مجری فعالیت داشته اسـت.

 

دوران زندگی مژده خنجری در فرانسه

مژده خنجری از سال هاي تحصیلش در فرانسه می‌گوید کـه در هنگام هم درس فرانسوی و هم ایرانی می خوانده و بـه واسطه معاشرت بـه ایران زیاد با دوستان ایرانیش در ارتباط و معاشرت بوده اسـت.

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش ،دوران زندگی مژده خنجری در فرانسه

در ادامه مسیر کـه در ایران روانشناسی می خوانده خیلی با نوجونان و کودکان در ارتباط بوده و این ارتباط باعث شده کـه در برنامه اي مثل برنامه بروز کـه مخاطبانش اکثرا نوجوانان هستند موفق عمل نماید.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی مبینا نصیری مجری پرحاشیه تلویزیون + حواشی زندگی او

 

علاقه مژده خنجری به کار مجری گری از همان دوران بچگی

علاقه مژده خنجری به کار مجری گری از همان دوران بچگی

مژده خنجری در مورد علاقمندیش بکار اجرا می‌گوید: از سن ۱۲،۱۳ سالگی برنامه هاي جام جم را دنبال می کرده و علاقه داشته کـه مجری شود و همچنین علاقه و تمایل بـه رشته روانشناسی هم داشته اسـت و اینک یکی از بزرگ ترین اهدافش ادغام روانشناسی و اجرا اسـت و میـــخواهد روانشناسی را وارد حوزه اجرا نماید.

 

مجری گری مژده خنجری و داشتن اطلاعات عمومی

مژده خنجری میگوید کـه خیل سعی میکنم کـه مدام بـه روز باشم . و این کـه در درنیایی کـه مدام همه ی چزیز در حال تغییر و دگرگونی می باشد بد نیست کـه در رابطه با بعضی مسائل بـه روز بود . این بـه روز بود هم در حوزه اجرا می‌توان کمک کننده باشد و هم در زمینه تحصیلم میتواند فایده داشته باشد.

 

مژده خنجری و مخاطبان برنامه به روز

مژده خنجری در مورد مخاطبان برنامه اش می‌گوید: از طریق کانال برنامه بـه روز با مخاطبان برنامه در ارتباط هستیم و خداروش کر کـه این برنامه توانسته در بین مخاطبان جایگاه ویژه اي داشته باشد و پیام هاي مخاطبان دراین باره مثبت بوده اسـت.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی عبدالله روا و همسرش مجری مشهور + عکس های عبدالله روا و مصاحبه

 

زندگی کاری و زندگی شخصی مژده خنجری

وی در پاسخ بـه این سوال کـه آیا زندگی کاری بر روی زندگی شخصی تاثیر گذار بوده اینگونه پاسخ میدهد کـه : از همان اول کـه وارد سازمان شده ازدواج کرده ام و همه ی تصمیمات را در زندگی با همسرم می‌گیرم.

زندگی کاری و زندگی شخصی مژده خنجری ،بیوگرافی مژده خنجری و همسرش

ودر مورد این کـه این برنامه خوب اسـت یا لازم اسـت کـه اینقدر وقت بگذارم همه ی رابا مشورت انجام میدهم . از آنجایی کـه مـن دانشجو نیز هستم تا کنون زندگی کاری و شخصی و درس و تحصیلم مشکلی ایجاد نکرده و تا کنون تصمیم نگرفته ام کـه ازآن پشیمان شوم.

 


 

صفحه اینستاگرام مژده خنجری mozhdeh_khanjari_tv@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم مژده خنجری و از زاویه نزدیک تری بااو وفعالیت هاي مجازی اش آشنا می‌شویم. مژده خنجری بیش از 60 هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

او درباره این عکس نوشته: در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن«ع» شهرری، بـه دعوت همکار بزرگوار و کاربلدم جناب آقای سپهری، درکنار تولیت آستان،  مجری پیشکسوت جناب آقا بیگی ارجمند، و همسر و دختر جناب آقای سپهری بزرگوار? اگر سمت شهر ری رفتید، زیارت امامزاده ابوالحسن«ع» رو از دست ندید و مارو هم دعا کنید.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی کامل رضا رشیدپور و همسرش نغمه مهرپاک + عکس رشیدپور

 

او درباره این عکس نوشته: آیا “یه روز تازه” رو میبنید؟ اگر نمی‌بینید، ببینید خب?? دوست دارید راجع بـه چی بیشتر صحبت کنیم؟

مصاحبه داغ و عکس های مژده خنجری

او درباره این عکس نوشته: دیگه فکر نمی‌کردم بتونم برنامه ي صبحگاهی اجرا کنم و بـه خودم زحمت بدم کـه پنج صبح بیدار شم? اما وقتی پای یه تهیه کننده عالی و با یه گروه عالی تر در میون باشه، با اشتیاق میری‌سر برنامه‌و بـه چیز دیگه اي فکر نمی کنی?

صفحه اینستاگرام مژده خنجری

او درباره این عکس نوشته: ماه اردیبهشت از نظر مـن خوشگل ترین و دوست داشتنی ترین ماه ساله… زاینده رود هم کـه پر آب باشه این زیبایی رو دوچندان میکنه… و اما اصل ماجرا: ماه رمضونتون مبارک؟

او درباره این عکس نوشته: با این عکس قدیمی و بی ربط ، این روز رو بـه همه ی روانشناس ها، مخصوصا خودم و دوستام؟ تبریک میگم.

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی فاطمه کیاپاشا مجری مشهور + حواشی و عکس های جدید فاطمه کیاپاشا

 

مژده خنجری و همسر و فرزندش

بیوگرافی مژده خنجری

او درباره این عکس نوشته: دو شب پیش یه خانمی بهم زنگ زد و گفت :مـن مدیر مدرسه حکمت هستم. مطلع شدیم کـه شـما دوران دبستان این جا بودید و می خواستیم شمارو برای جشن مدرسه دعوت کنیم تا بعنوان دانش آموز قدیمی این مدرسه، کـه حالا درسشو ادامه داده و مجری شده و… از خودتون برای بچه ها بگید.

 

میتونم بگم یکی از بهترین اتفاق هایي بود کـه اینروزا میتونست برام بیفته.. وقتی وارد حیاط مدرسه شدم همه ی خاطرات برام زنده شد و دلم عجیب تنگ شد… چقدر اونروزا ساده و بی دغدغه بودیم. بزرگ ترین دغدغه مون خریدن جامدادی آهنی و ست کردنش با کیف و مدادای باربی مون بود…! کاش اونروزا برمیگشت!

بیوگرافی مژده خنجری + عروسی مجری معروف مژده خنجری

او درباره این عکس نوشته: با خانم شاکریان چندماه پیش توی نمایشگاه حمایت از زنان کارآفرین شهر پرند آشنا شدم.از همون اول خیلی از کاراشون خوشم اومد و ایشون هم لطف کردن و پیشنهاد نقاشی پرتره مـن و محمد رو دادن?و امروز نتیجه هنر و زحماتشون رو تحویل گرفتیم و کلی بـه دلمون نشست، ممنون کـه انقدر با محبت اینکارو انجام دادید❤

 

بیشتر بخوانید : بیوگرافی تمام مجریان شبکه تماشا + عکس و اینستاگرام

 

او درباره این عکس نوشته: یکی از تکنیکهای خیلی آسان و مهم برای ایجاد ارتباط قوی با همسرتون و ایجاد حس اعتماد بـه نفس در اون، مشورت گرفتن توی امور جزئی و شخصیه‌. ?این کـه مثلاً از همسر خودتون بپرسید بنظرت کدوم لباس بیشتر‌ بـه مـن میاد و یا بنظرت با فلانی مشکلمو چجور حل کنم؟؟ شاید این جملات و مشورت ها خیلی ساده بنظر بیان اما بسیار زیاد موثرن و حس اعتماد قوی رابه همسرتون منتقل می‌کن.