پارس ناز پورتال

بهترین ترفندها برای گرفتن عکس سلفی عالی

بهترین ترفندها برای گرفتن عکس سلفی عالی

بهترین ترفندها برای گرفتن عکس سلفی عالی 

برترین پیشنهاد ها را برای شما داریم که میتوانید با بهره گیری از انها تصاویر سلفی جذاب و جذابی بگیرید و از آنها لذت ببرید.این روزها عکس هاي سلفی همه ي گیر شده به طوری که واژه سلفی به دیکشنری ها هم اضافه شده هست. به عبارتی اکنون در عصر سلفی زندگی میکنیم پس باید با رعایت یک سری نکات ظریف و مهم بلد باشیم برترین سلفی ها را بگیریم.

 

ابتدا ظاهر خود را چک کنید
نخستین چیزی که باید هنگام گرفتن تصاویر سلفی رعایت کنید این هست که ظاهر خودتان را چک کنید. به همان اندازه که به آرایش صورت توجه میکنید باید حواستان به مرتب بودن موها نیز باشد. در صورت مرتب بودن ظاهر عکس ها هم مفید خواهد شد.

 

زاویه درست را گزینش کنید
باید از زاویه هاي مختلفی عکس بگیرید تا بتوانید برترین زاویه که در عکس مفید میشود را پیدا کنید. اگر کمی سر را به سمت چپ یا راست بچرخانید اجزای صورت لاغرتر نشان داده میشود. اگر دوربین را کمی بالاتر از سر و مستقیم رو به روی صورت بگیرید چشم ها درشت تر نشان داده میشود. برترین زاویه خودتان را پیدا کنید زاویه اي که در عکس زیباتر نشان داده میشود.

 

تغییرات اخیر را نشان دهید

یکی دیگر از نکاتی که هنگام گرفتن عکس سلفی باید در نظر بگیرید نشان دادن یک تغییر اخیر هست. بعنوان مثال اگر تازه موها را کوتاه کرده اید یا گوشواره جدیدی خریده اید عکس را از زاویه اي بگیرید که آنها اکثر در عکس نمایان باشند.

 

نور عکس
در تمام عکس ها چه سلفی و چه غیر سلفی نور نقش بسیار مهمی دارد. شما نمی‌توانید مو هاي ابریشمی یا آرایش تان را در عکسی که نور ضعیفی دارد نشان دهید. نور عکس نه باید خیلی عمده باشد و نه خیلی تاریک چون در این صورت عکس شما در عکس خوشگل نخواهد شد.

 

پس اساس عکس

یکی از مهم‌ترین نکات در عکس گزینش پس اساس مناسب هست. منظره اساس عکس نقش بسیار مهمی را در زیبایی عکس ایفا میکند. هیچوقت در اتاق به هم ریخته عکس نگیرید. هنگام گرفتن سلفی مقابل دیوار، پرده و هر جایی که خبری از به هم ریختگی نیست بایستید.

 

روی یکی از اجزاء صورت خود تمرکز کنید

اگر قرار هست از صورت عکس کلوزآپ بگیرید روی یکی از اجزاء صورت تان که دوست دارید تمرکز کنید. بعنوان مثال اگر می‌خواهید روی لب ها تمرکز کنید رژلب موردعلاقه تان را بزنید و بقیه صورت کاملا طبیعی باشد. یا اگر می‌خواهید روی چشم ها تمرکز کنید. چشم را آرایش کنید و سایه و ریمل بزنید اما بقیه اجزاء صورت طبیعی بماند.

 

بی حرکت باشید

یکی از مهم‌ترین و واضح ترین نکاتی که هنگام گرفتن سلفی باید رعایت کرد بی حرکت بودن هست. هنگام عکس گرفتن به کسی تکیه ندهید و دست ها کاملا بی حرکت باشد.

 

چندین عکس بگیرید
در عکس هاي سلفی هر چه اکثر عکس بگیرید گزینش هاي بیشتری خواهید داشت. هیچوقت انتظار نداشته باشید نخستین عکسی که می‌گیرید فوق العاده شود. پس تا جایی که می‌توانید عکس بگیرید تا به آن چیزی که می‌خواهید برسید.

 

اعتماد به نفس

آخرین نکته که عمده هم بی اهمیت نیست داشتن اعتماد به نفس هست. عکسهایی که دوست ندارید حذف کنید یا ادیت کنید. ادیت به این معنا نیست که از ظاهرتان راضی نیستید بلکه برای زیباتر کردن عکس هست. مثلا جوش ها یا لک هاي صورت را محو کنید.

 

آیا شما هم در تصاویر سلفی تمام این نکات را در نظر میگیرید؟ قبل از تمام این‌ها باید به دلیل داشته باشید که هر چه در عکس طبیعی تر باشید عکس زیباتری خواهید داشت.