پارس ناز پورتال

ترفند داشتن چهره زیبا با لب های نرم و جذاب

ترفند داشتن چهره زیبا با لب های نرم و جذاب

ترفند داشتن چهره زیبا با لب های نرم و جذاب 

برای داشتن چهره زیبا و جذاب خانم ها معمولا از آرایش استفاده می کنند در حالی که می توان با روش های طبیعی نیز این زیبایی را بدست آورد. داشتن لب‌های زیبا به چهره شما جلوه دلنشینی می‌دهد و توجه دیگران را به خود جلب می‌کند.

 

چهره‌ای جذاب با لب‌هایی نرم و زیبا
اینجا یک مشکل وجود دارد: لب‌ها حساس هستند و زود آسیب می‌بینند. شما می‌توانید هم شیوه‌های آرایشی و هم بهداشتی جدیدی را برای پرتر به نظر رسیدن لب‌ها و نرم‌تر کردن آنها یاد بگیرید. ما به شما یاد می‌دهیم که برای نرم‌تر کردن لب‌هایتان چه کنید و چطور آنها را کانون توجه در صورت خود کنید.

 

راهکارهایی برای نرم کردن لب‌ها
مرحله اول: صبور باشید
هر راهبرد یا استراتژی خاصی که استفاده می‌کنید، یادتان باشد که آن را برنامه همیشگی خود کنید و به صورت مستمر انجام دهید. شاید لب‌های شما در همان اول، آن طور که شما انتظار دارید، نرم به نظر نرسند. قطعاً کمی زمان لازم است تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید.برنامه مستمر شما می‌تواند هر روز باشد. شما می‌توانید بعد از مسواک زدن صبحگاهی یا شبانگاهی لب‌های خود را لایه‌برداری و تمیز کنید.

 

این کار باید هر روز انجام شود.توصیه می‌کنیم که اگر از اسکراب لایه‌بردار استفاده می‌کنید، دو بار در هفته این کار را انجام دهید.

 

مرحله دوم: وازلین بزنید
شما می‌توانید مسواک یا نوک انگشت خود را به وازلین آغشته کنید و سپس آن را روی لب‌هایتان بمالید. وقتی وازلین را روی مسواک می‌زنید، انگار در حال لایه‌برداری هستید. مضاف بر این که وازلین به خورد لب‌هایتان می‌رود و نرم‌تر می‌شود.

 

مرحله سوم: همیشه اسکراب شکر برای لب‌هایتان استعمال کنید
شما می‌توانید اسکراب لب‌عسلی درست کرده و هم برای لایه‌برداری و هم مرطوب کردن لب‌هایتان استفاده کنید. این کار باعث فوق‌العاده نرم‌تر شدن لب‌هایتان می‌شود.یک اسکراب شکر خانگی درست کنید: یک پیمانه شکر و نصف پیمانه روغن زیتون و کمی آب را با هم مخلوط کنید و مانند خمیر روی لب‌هایتان بمالید.

 

البته اسکراب‌های شکر با دستورهای متنوع‌تر و زیادتری وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. این دستور معمولاً چند ترکیب ساده مثل شکر، روغن زیتون و آب دارد که همیشه به راحتی در دسترس است.

 

مرحله چهارم: از چای کیسه‌ای استفاده کنید
این ترفند ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما دانشمندان نشان داده‌اند که چای کیسه‌ای می‌تواند پوست را بازسازی کند. بعد از اینکه چای کیسه‌ای را داخل آب جوش فرو کردید، فوراً آن را به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی لب‌هایتان بگذارید. خودتان متوجه خواهید شد که لب‌هایتان چقدر نرم شده است.

 

برای این کار، می‌توانید از هر نوع چای کیسه‌ای استفاده کنید. چای سبز خیلی خوب است زیرا حاوی آنتی اکسیدان است.قبل از اعمال چای کیسه‌ای روی لب‌هایتان، آن را فشار دهید تا آب اضافی‌اش گرفته شود.

 

مرحله پنجم: از پمادها یا ژل‌های برق لب مرطوب‌کننده استفاده کنید
یک نکته خوب و طلایی: بهتر است چند نوع ژل یا پماد لب متفاوت داشته باشید و آن را در کیف‌ و ژاکت‌های مختلف بگذارید. در این حالت است که مطمئن هستید همیشه یکی از آنها را همراه خود دارید.

 

مرحله ششم: از رنگ، طعم و عطر استفاده نکنید
افزودنی‌های مصنوعی منجر به خشک شدن لب‌ها و ناسالم به نظر رسیدن آنها می‌شود. استفاده از محصولات طبیعی بهترین راهکار برای سلامت لب‌های شما و نرمی همیشگی آنهاست.