پارس ناز پورتال

تزئین مغازه با تابلو سازی

تزئین مغازه با تابلو سازی

آیا تاکنون برای تزئین مغازه خود از هنر تابلو سازی کمک گرفته‌اید؟ آیا انواع تابلوهای هنری تبلیغانی نظیر تابلو چلنیوم، تابلو لایت باکس، تابلو روان و دیگر تابلوها را می‌شناسید؟ و یا می‌دانید برای سفارش این تابلوها به کدام شرکت تابلو سازی مراجعه کنید؟

 

شاید برای خیلی از شما تزئین مغازه به کمک هنر تابلو سازی کار سخت و پر چالشی به نظر رسد. اما به دلیل بازدهی بالا از لحاظ زیبایی دکوراسیون و تبلیغات، باید گفت که تزئین مغازه به کمک تابلو سازی کاملاً ارزش صرف وقت و هزینه را دارد.

 

تابلو سازی نه تنها به فضای شما شخصیت می‌بخشد بلکه به هر قسمت از مغازه ارتقاء فوری داده و همه چیز را به هم پیوند می‌دهد. هر چند هیچ قانون مشخصی برای تزئین مغازه وجود ندارد اما رعایت برخی دستور العمل‌های اساسی و استفاده از تابلوهای مناسب، به شما کمک می‌کند تا آثار هنری و تبلیغاتی مناسب برای دیوار مغازه خود انتخاب کنید.

تزئین مغازه با تابلو سازی

مغازه از جمله مکان‌هایی است که افراد با ایده‌های متفاوت در زمینه‌های مختلف در آن مشغول به فعالیت هستند. این مغازه‌ها همانند شرکت‌ها و نهادهای تجاری مختلف نیاز به تبلیغات و شناخته شدن در میان عموم مردم  را دارند تا بتوانند به مرور زمان جذب مشتری کرده و سطح درآمد را بالا ببرند. نصب تابلوهای مختلف تبلیغاتی و هنری در داخل مغازه و سر در مغازه ها به شکل های مختلف و متریال‌های خاص و متفاوت توسط شرکت‌های تابلو سازی اجرا و نصب می‌شوند.

 

به کمک این تابلوها علاوه بر زیبا سازی محیط مغازه، کمک شایانی به تبلیغات و معرفی شغل، نوع فعالیت و خدمات ارائه شده در آن مغازه شده و نام و آوازه آن را به سرعت بر سر زبان‌ها جاری می‌نماید. از این رو می‌توان گفت انواع تابلوها از جمله عناصر جدا نشدنی شهرها و کسب و کارها می‌باشند به طوری که از گذشته تا کنون در اکثر کشورها هنرمندان نقاش و خطاط وارد حرفه تابلو سازی شده اند.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فن آوری‌های نوین در صنعت تابلو سازی این حرفه به یک شغل کاملاً حرفه‌ ای و مدرن تبدیل شده است بطوری که با کمک دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و خلاقیت‌های مختلف در طراحی تابلو هر روز بر تنوع این تابلوها افزوده می شود.

 

از جمله تابلوهایی که برای تزئین مغازه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند می توان به تابلو نئون فلکس، تابلو روان، تابلو لایت باکس و تابلو چلنیوم اشاره کرد که در ادامه ویژگی های هر یک از این تابلوها را به طور خلاصه مورد بررسی قرار خواهیم داد و یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تابلو سازی ایران را معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

 

تابلو روان

 

تزئین مغازه با تابلو سازی

یکی از تابلوهای محبوب و پرفروش شرکت های تابلو سازی تابلو روان می باشد که به نام تابلو پیام رسان، تابلو دیجیتال و تابلو ال ای دی نیز معروف است. کیفیت اجرا و انتخاب درست دو نکته اساسی است که باید در هنگام سفارش تابلو روان به آن توجه داشته باشید. این تابلو تشکیل شده است از یک سری دیودهای نوارانی که به شکل ماتریسی بر روی یک صفحه قرار می گیرند و به کمک برنامه های رایانه ای تصاویر و نوشته‌ها بر روی این صفحه به نمایش در می آیند.

 

این تابلو‌ها علاوه بر این که نقش مهمی در جذب مشتری دارند به طور قابل توجه ای به محیط داخل و بیرون مغازه شما زیبایی و جذابیت می‌بخشند.این تابلوها بر حسب مکان محیط داخلی و خارجی که قرار است از آن استفاده شود به انواع مختلف تقسیم می‌شوند و شما طبق بودجه در دسترس، سلیقه و طرح پیشنهادی خود یکی از انواع آن را انتخاب می‌کنید. تابلوهای تک رنگ، سه رنگ، هفت رنگ و تمام رنگ از جمله انواع تابلو روان‌های موجود در بازار می‌باشند. قیمت این تابلوها بسیار مناسب بوده و در کمترین زمان ممکن پس از سفارش، آماده اجرا و نصب می گردد.

 

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس از دیگر تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار جهت تزئین مغازه محسوب می‌شود که توسط شرکت‌های تابلو سازی معتبر و بزرگ طراحی و اجرا می گردد. این تابلو به نوعی جعبه‌های نورانی اطلاق می‌شود که به کمک متریال‌هایی همچون آلومینیوم، چوب و… ساخته می‌شوند و به کمک ال ای دی‌ها، اس ام دی‌ها و حتی در برخی موارد به کمک مهتابی نورپردازی می‌شوند.

 

از تابلو لایت باکس در مغازه‌ها و فضاهای داخلی جهت به وجود آوردن آسمان مجازی، سقف کاذب، ساخت تابلوی تبلیغاتی و… استفاده می‌شود. برخی از انواع مدل‌های تابلو لایت باکس شامل تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو لایت باکس کریستالی، تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس مگنتی، تابلو لایت باکس اسنپ اسلیم، تابلو لایت باکس اسنپ فریم و… می‌باشد.

 

تابلو چلنیوم

یکی دیگر از انواع تابلوهای محبوب و پرفروش شرکت‌های تابلو سازی تابلو چلنیوم می باشد که به صورت حروف‌های برجسته ساخته می‌شوند. لبه‌های چلنیوم با کیفیت و مرغوب به طور معمول با نایلون پوشانده می‌شوند تا در هنگام ساخت  تابلو دچار آسیب و خدشه نشوند. این حروف برجسته با استفاده از چنلیوم، پی وی سی و پلکسی گلاس به همراه منبع تغذیه ساخته می شود و بر روی یک صفحه مانند کامپوزیت نصب می‌گردد تا در نهایت به شکل یک تابلوی زیبا و پرجاذبه در آید. تابلو چلنیوم بسته به نوع سفارش مشتری در انواع مختلف نظیر تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم نور اندریک و… تقسیم می‌شوند.

 

تابلو نئون فلکس

 

تزئین مغازه با تابلو سازی

یکی از مدرن ترین و حرفه ای ترین تابلوهای تزئینی و تبلیغاتی مناسب برای محیط داخلی و یا سر در مغازه‌ها تابلو نئون فلکس می‌باشد که نسبت به تابلوی نئون شیشه ای که قدیمی ترین تابلوی عصر تکنولوژی به شمار می‌آید، از محاسن و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

 

تابلو نئون فلکس از لحاظ ظاهری شبیه به تابلو نئون شیشه ای می باشد ولی از لحاظ متریال‌های بکار رفته با نئون شیشه ای متفاوت است و متریال هایی چون پی وی سی نرم و ال ای دی در آن به کار رفته است. تابلو نئون فلکس از نظر انعطاف پذیری در جایگاه بالایی قرار دارد و دارای ویژگی هایی دیگری همچون ساخت سریع، نصب آسان، طول عمر بالا، مصرف برق پایین، ظاهری مدرن و زیبا و داشتن قیمتی مناسب می‌باشد.

 

گروه تابلو سازی نوین لایت

یکی از معروف ترین، بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت تابلو سازی در ایران گروه تابلو سازی نوین لایت می‌باشد که از سال ۱۳۷۰ تا کنون به کمک نیروهای مجرب و مهندسین متخصص در زمینه‌های مختلف تابلو سازی به هموطنان عزیز ارائه خدمات می‌نماید. این مجموعه انواع مختلفی از تابلوهای تزئینی و تبلیغاتی مورد نیاز مشاغل مختلف را به صورت کاملاً حرفه ای با کیفیت بالا طراحی و اجرا می نماید. تابلو نئون فلکس، تابلو چلنیوم، تابلو روان، تابلو لایت باکس و بسیاری تابلوهای تبلیغاتی دیگر توسط شرکت تابلو سازی نوین لایت مطابق با سلیقه مشتری تولید و عرضه می‌شود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و جامع‌ تر از تمامی خدمات این شرکت پیشنهاد می کنیم وارد سایت نوین لایت به آدرس https://novinlight.com شده و ضمن بازدید از تمامی محصولات و خدمات این گروه، از مشاوره و راهنمایی های متخصصین و مهندسین این مجموعه نیز بهرمند شوید و بهترین تابلوهای تبلیغاتی را جهت تزئین مغازه و محل کسب خود تهیه نمایید.