پارس ناز پورتال

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها 

شما در آرامش هستید: بدبختی در کمین است.

شما از دیگران میخواهید که آرام باشند: بسیار عصبانی خواهید شد.

اشخاصی که در جنگ هستند آرام میکنید: با دوستانتان درآرامش خواهید بود.

بچه ها را آرام می‌کنید: خوشبختی

از همسایه خود میخواهید که آرام باشد: آینده شما روشن خواهد بود.

 


حتماً بخوانید :  نتیجه تعبیر خواب توسط حضرت یوسف


 

درباره اسرار رویاها

اینبخش و از دست ندین – چون مربوط به یک سوم از کل زندگی شماست . هر انسان دارای ۲ دنیاست … یک دنیای بیرونی که همون محیط پیرامون اون آدمه و دوم دنیای درون که مربوط به روح و عوامل ارتباطی روح مانند جهان هایي که انسان میتونه در زمانی که دراین دنیاست به اونا سفر کنه و همچنین سفیران روح که انسانها رو کمک می‌کنند .

 

وقتی روح ازبدن کسی جدا میشه اون آدم میمیره و دیگه هیچ چیزی و احساس نمیکنه و جسمش بدون هیچ حسی باقی میمونه. شما اگه جلوی یک شماره سکه سر انسان دیگه اي رو ببرین واسه اون سکه هیچ فرقی نمیکنه چون روحی نداره …

 

و همن طور اگه جلوی یک انسان مرده این کارو انجام بدین … برای مثال یک آدمی که شب خوابیده و صبح دیگه بیدار نشده شما بیاین چشمای این آدم و باز کنین باهاش حرف بزنین آیا این آدم چیزی میبینه ؟ یا میشنوه ؟ نه . چون روحی در بدن نداره .

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

شما هر چیزی که دارید از روح دارید و به هر طبقه اي هم که لازم باشه برسین با روح میتونین برسین . جسم فقط یک ابزار و یک امانته که باید به وسیله ي اون دراین دنیا زندگی کنین. پس خودتون و بشناسین که کی هستین …

 

حالا بریم سر بحث خواب و رویا …

هر انسانی دارای دنیای درونه و میتونه از این دنیای درونش تمام استفاده لازم و ببره … اما به شرطی که این دنیا رو بشناسه … اونو بعنوان بخشی از خودش قبول کنه و از همه ی مهمتر شرایط و واسه ظهور دنیای درونیش فراهم کنه ..

 

خواب هاي قبل از بلوغ :

انسانها در دوران کودکی و نوجوانی، بدلیل پاکی و عصمت و دل صافی که دارن خواب هاي بیشتری مشاهده می‌کنند، هر چه انسانها بزرگتر می شوند ، رفته رفته نفسانیات بر آنها غلبه می‌کند ، انسان در زمان بلوغ میفهمد که شر و خیر چه تفاوتی باهم دارند ، خوب و بد چه چیزهایی هستند، گناه و اعمال نیک چه ثمراتی برای انسان دارد ، و خواه نا خواه انتخاب می‌کند که به سمت یکی از این ها حرکت کند.

 

که اکثر جوان ها راه تاریکی را انتخاب می‌کنند زیرا که راه نفس راهی جذابتر است. از این رو ، رویاهای آنها رو به خوابهای کابوس مانند و خوابهای به محتوا و … خواهد آورد . زیرا از هدف اصلی دور گشته اند.
اکثر ما ، در دوران قبل از بلوغ خواب ها و رویاهای ناب معنوی دیده ایم که هنوز نیز آنها رابه خوبی به یاد داریم .

 

یک کودک برداشتی از خوب و بد ندارد ، یک کودک همه ی را دوست دارد ، یک کودک درگیر ذهن و نفسانیات نیست ، یک کودک زمان بازی کردن فقط به بازی کردن فکر می کند و زمان فیلم دیدن غرق در فیلم دیدن می شود ، زیرا فکر و ذهنی ساکت و ارام دارد .این نوع زندگی کردن ، یک روش ناب عرفانی برای زیستن است که با حضور بلوغ در انسان، رنگ و بوی خودرا از دست می‌دهد.

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

دیدن آینده در خواب :

برای هر یک از ما پیش آمده است که صحنه اي از آینده را در رویا مشاهده کرده باشیم و سپس همان صحنه و یا همان اتفاق در آینده برای ما تکرار شده باشد. این یعنی دیدن آینده در رویا . رویایی آگاهانه که خبر از آینده می دهد . اکثر ما علت اینگونه از رویاها را نمی‌دانیم.

 

این رویاها پیامی را برای ما در بر دارد؟ بعنوان مثال شما در رویا می‌بینید که با فلان شخص دیدار خواهید داشت، سه روزبعد درست همان شخص را در بیداری ملاقات میکنید!!!این جا توجه کردن به چند نکته حائز اهمیت است، این که چگونه من از آینده با خبر شدم؟

 

و چگونه همه ی چیز مرتب شد که من در فلان روزبعد از سال‌ها فلان شخص را در بیداری ملاقات کنم؟! تفکر در مورد هردو این سوالات ، پاسخ ها و پیام هاي بسیاری را برای ما دارد.

 

چگونه می توان این دسته از رویاها را تقویت کرد؟ با قدم برداشتن در مسیر آگاهی و داشتن ذهنی آرام تر و بی دغدغه تر ، و با حضور قلبی پاک تر، اتفاق هاي آینده، رفته رفته بیشتر بیشتر به آینه ي دل ما تابانده می شوند تا ما بتوانیم آگاهی و قابلیت هاي انسانی را بیشتر و بیشتر در خود حس و درک کنیم ،و ایمان آوریم که انسان تنها جسم و استخوان نیست .

 

سانسورگر ذهن :

بارها و بارها برای ما اتفاق افتاده که صبح از خواب بیدار شدیم و خوابهایی که دیدیم و اصلآ یادمون نبوده …ذهن انسان دارای سانسونگره . سانسورگر بر گرفته از افکار و اندیشه هاي انسانه و اگه روح اون فرد در هنگامیکه خوابه به جاهایی سفر کنه که دیدن اون جاها یا تجارب انسان و دچار سردرگمی میکنه سانسورگر بطور خود کار تمام تجارب روح را پاک میکنه و صبح که فرد از خواب پا بشه میدونه خواب دیده اما هیچ چی یا دش نمیاد.

 

مثال من آدمی هستم که هیچ اعتقادی به جهان آخرت ندارم … سانسورگر ذهن منم واسه محافظت از ذهن من مثل من بار میاد . و اگر روح من در هنگام خواب به جهان برزخ سفر کنه سانسورگر اینو پاک میکنه . علت این کارم اینه که اگه این خواب یاد من بمونه ذهن من دچار دوگانگی میشه و مشکلات بعدی… سانسورگر ذهن من در اصل محافظ ذهن منه. واسه این که بتونین سانسورگر و دور بزنین تکنیکی هست که در پایین توضیح میدم.

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

مترجم ذهن :

ذهن هر انسان دارای مترجمه . مترجم نقش ترجمه خواب هاي ما رو بر عهده داره . با یک مثال بحث و روشن می‌کنم. شما در سفر و تجربه اي از جهانی دیگه اشکال و موجوداتی میبینین که شاید بسیار عجیب باشند ، شاید یگ جسم پرنده اي ببینین که مثل هیچ کدوم از تجهیزات روی زمین ما نباشه ، دیدن این عکسهای و اشکال در ذهن شما بطور کل نا مفهوم خواهد بود

 

چون اصلا همچین موجوداتی و اجسامی تا به حال ندیدین، حالا تو ذهن شما باور به این صورته که موجودات جهانهای دیگه مثل روبات هستند و با بشقاب پرنده سفر میکنن. ذهن شما رویای شما رو به صورت باوری که دارین ترجمه میکنه تا شما خوابی رو که دیدین معنی اونو متوجه بشین ، چون دیدن چهار تا اشکال و موجودی که تا حالا مثل و نمونه اونو اصلا ندیدین هیچ معنی از خواب بشما نمیده بلکه باعث میشه فک کنین کابوسی ترسناک دیدین پس مترجم میاد رویای شما رو به صورتی بهتون نشون میده که معنی خواب رو متوجه بشین.

 

خواب هاي سریالی :

گاهی رویایی رابه طور سریالی مشاهده می کنیم، هر شب این رویا تکرار می‌شود. گویا می‌خواهد چیزی رابه ما بگوید .از یاد نبرید که بهترین تعبیر کننده برای خواب هایتان خود شما هستید.رویاها تصویری از درون و نا به سامانی هاي درونی ما هستند ، رویاها یا راه درست رابه ما نشان می دهند و یا شامل اخطار هاي درونی هستند.

 

خواب هاي سریالی بطور حتم پیامی را در بر دارند که بسیار نیز مهم است. در مورد اینگونه از رویاها بیشتر تفکر کنید.بعنوان شخصی که در چندین شب متوالی می بیند که مسیر خانه را گم کرده است، این رویا نشان از گمراهی خود شخص دارد که درون بر روی آن تاکید فراوان دارد.

 

خواب هاي غیر واقعی :

بعنوان مثال بارها اتفاق افتاده در خواب دوستان یا مادر و پدر خودم رو دیدم اما اتفاقی که در خواب دنبال می ‌شد اصلآ شبیه خصوصیات پدر مادرم نبود …بعد که تو ظاهرشخصیت هاي خوابم دقت می کردم می‌دیدم این اصلا مادر من نیست بلکه یه کم شبیه مادر منه … نکته اینجاست که عواملی هستند

 

که نیاز به انرژی روح انسان دارن و این موجودات که جن هم جزء همین موجوداته با رویا سازی از کسانی که در نزدیکی ما هستند وارد هاله ي روحی ما میشن و وقتی انرژی مورد نیاز خودشون و تامیین کردن از رویا ي ما خارج میشن. پس در خواب هاتون به شخصیت ها دقت کنین که آیا واقعی هستند یا نه ، چهره هاي نا مشخص ، خواب هاي در هم بر هم به احتمال ۹۵% برای گمراهی شماست نه هدایت شما +ز دنیای درون.

 

خواب هاي آشفته :

خوابهایی هم هستن که اصلا ربطی به هیچ موضوعی ندارند و انسان فقط چندین اتفاق پوچ و داستان بی محتوا در رویا میبینه و بعد از خواب بیدار میشه … این خوابا بعلت آشفته بودن ذهن اون فرده یا اتفاق بدی که برای اون افتاده باعث برهم زدن آرامش اون فرد شده و یا عواملی مثل عصبی بودن و … همه ی بر تولید خوابهای آشفته نقش دارند و موثرند. اگر خواب در همی میبینید که هر چی فک میکنین چیز با محتوایی توش نبوده اون خواب هیچ تعبیری نداره و بر گرفته از آشفتگی هاست.

 

سرکوب شدن انرژی :

بعنوان مثال پسری به دختری بسیار علاقه منده ودر لحظه اي پیش خودش فکر کرده که چی میشه اگه من با این دختر دوست بشم و یا اون به من پیشنهاد بده … و معذرتآ شب قبل از خواب پیش خودش فک کرده که با این دختر هم آغوش شده و …

 

انسان با هر فکری که میکنه نسبت به شدت و قدرت اون فکر انرژی در پیرامون خودش آزاد میکنه و اگه بدونه که این فکر تحقق پذیر نیست و یا در حد یک خیال بافیه اون انرژی در فرد سرکوب میشه و فرد در همون شب یا چندین شب بعدش رویایی میبینه در خواب که شبیه خیال بافی هاش بوده …

 

برای مثال همون پسر خواب میبینه که داره با دوست دخترش آمیزش میکنه و صبح که بیدار میشه تعجب میکنه که چرا من این خواب و دیدم . که اگر شما لحظه اي به افکار گذشته خودتون فک کنین متوجه میشین که آیا این خواب از سرکوب شدن فکرهای قبلیتون بوده یا نه .

 

نقش دخنانیات و داروها بر خواب :

اگه شما در روز از دخانیات یا قرص استفاده کرده باشین و مخصوصآ قرص مسکن و آرام بخش باعث میشه رو خواب هاي شما تاثیر منفی بذاره … برای مثال دارین خواب برادر خودتونو میبینین یه دفعه اي همه ی چی غیر عادی میشه دادشتون شمارو میزنه و … این به هم ریختگی ها در رویا ناشی از همون مصرف دخانیات و قرص هاست.

 

فشار ناشی از رقابت :

مثال من همین هم اکنون دارم برای شما از رویاهای زیبا و دلنشین میگم که هر شخصی دوست داره اینارو تجربه کنه ، حالا شما هم بیاین از همین هم اکنون بدون درنظر گرفتن چیزی بگین آره منم میخوام ببینیم ، خدایا به منم بده تا منم ببینم این کاملا اشتباهه، هر چیزی نیاز به مقدماتی داره ، هر انسانی پذیرش این رویا هارو نداره ، بعضی ها ضعیف هستن ، بعضی قوی ، بعضی بی جنبه و کم ظرفیت که تا خوابی ببینن فک میکنن انسان فوق العاده پاکی هستند و …

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

تنها زمانی خواب یا تجربه اي برای انسانی رقم خواهد خرد که اون انسان بستر ورود خواب رو آماده کرده باشه. که تشخیص این بستر بر عهده من نیست بلکه اونو خدای بزرگ متعال نسبت به هر انسانی تشخیص میده.

 

تاریکی در رویا :

معمولآ خواب تعداد زیادی از آدما در تاریکی مرور میشه این تاریکی نشانه تاریک بودن دل اون آدمه و هر چقدر اون آدم رو به کارای خوب و پسندیده و همچنین رو به پرستش بیاره باعث میشه خواب هاي روشن تر و واضح تری ببینه. اون افرادی که خواب هاشون در روشنایی دنبال میشه و خواب هاي واضحی میبینن این برای روشنی دلشونه و اونایی که خواب هاشون در تاریکی دنبال میشه …

 

خوابهای صادقه :

خواب هاي صادقه دارای موضوع مشخص و با مفهوم است … کتاب تعبیر خواب تا حدی در تعابیر خواب کمک کننده میتونه باشه اما هیچ کسی مثل خودتون نمیتونه معنی خواب شمارو درک کنه … هر چقدر شما شبا سبکتر بخوابین خواب هاي واضح تری میبینین . شخصیت ها اگه دقیقا همون اشخاص باشن این نشان از خواب درسته .

 

خواب اگه در روشنایی باشه بهتره . خواب هایي که در اوایل صبح دیده میشن زود تر تعبیر میشن و هر چقدر در ساعات شب دیده بشن دلیل بر تعبیر طولانی مدت اون خواب هاست … هر خوابی دارای معنی نیست و هر خوابی درست نیست …

 

اما نباید نسبت به خواب ها بی توجه بود …چون روح در زمانی که جسم خوابه به خیلی از جاها میره که خیلی حرف ها و مطالب مهمی رو با خودش میاره که اگه سانسورگر اجازه بده انسان از اونا با خبر میشه … پس تا اونجایی که میتونین دنبال تعصب و غرور نباشین و یک انسان متعادل باشین تا خواب هاتون حذف نشه.

 

دور زدن سانسور گر ذهن :

اگه میخوایین خواب هاتون یادتون بمونه بهترین کار اینه که یه دفترچه با یک خودکار ودر کنار تخت خودتون بزارین و صبح به محض این که از خواب بیدار شدین شروع کنین به نوشتن هر چیزی که از خواب یادتون مونده … حتی اگه چرت و پرت هم در خواب دیده بودین اونو بنویسین …

 

و بازم میگم به محض این که از خواب بیدار شدین سریع شروع به نوشتن خوابها کنین… اولش که ننوشتین چیزی یادتون نمیاد اما بعدش به محض این که شروع به نوشتن میکنین خوابها مرور میشن … اینکار و هرروز انجام بدین و میبینین که بعد مدتی هیچ خوابی و از دست نمیدین و با دنیا یا زندگی درونتون کاملا آشنا میشین . بعد از مدتی اگر نوشته هاتون رو با زندگی تون مقایسه کنین متوجه میشین که خوابهاتون حرف هاي زیادی برای گفتن داشتن.

 

سفر روح در خواب :

اگه شما تمام نکات بالا رو به خوبی رعایت کنین و ذهنتون و از وابستگی هاي مادی و پوچ . همچنین مشغله فکری دور کنین کم کم خواباتون روشن تر و شفاف تر میشه و باعث میشه روز به روز تجارب بالاتری تو زمینه رویا کسب کنین و این عوامل باعث میشه شما بتونین در خواب هاتون خودتون تصمیم بگیرین و عملی انجام بدین – چون در اکثر خواب ها انسان کنترلی نداره و نمیدونه که داره خواب میبینه …

 

اگه شما در خواب هاتون بدونین که هم اکنون خوابین و دارین خواب میبینین یعنی شما در مرحله ي خوبی جای دارین و میتونین در خواب هاتون از افرادی که میبینین سوالاتی درمورد دین … آفرینش … خدا و… بپرسین به جوابایی میرسین . به این مدل خواب دیدن که فرد در رویا هم دارای اختیاره و میتونه مثل بیداری کارایی که میخواد انجام بده سفر روح در رویا میگن …

 

شما اگه به این مرتبه برسین یعنی هم در بیداری و هم در خواب شبانه زنده این و دارین با اختیار کامل زندگی میکنین . این به هیچ وجه چیز عادی نیست و رسیدن به این مرتبه هم کار آسونی نیست . انسان هاي عارف و کسانی هم چون شاعرین و انسان هاي بزرگ به این مرتبه میرسن .

 

و لازمه بگم شما وقتی به این مرتبه میرسین از طریق عواملی به امر خدا رویاهایی معنوی و آموزشی میبینین تا خوب یاد بگیرین که در خواب نظارت کار ها رو خودتون تو دست بگیرین اون آدمایی که شمارو در خواب راهنمایی میکنن اساتید خواب نام دارند .

 

چون این بخشی از زندگی روح در خارج از کالبد فیزیکی یا همون جسم شماست . شما در خواب به وسیله ي فکرتون میتونین حرکت کنین یا حرف بزنین … روح با فکر حرکت میکنه نه با اعمال حرکتی . تمام این حرفایی که تا این جا خوندین عین حقیقته چون توسط خود من و انسان هاي بسیار زیادی دیده شده و همچنین در مطالعات .

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها

اگر هم باور ندارین این بخود شما بر میگرده و نظرتون کاملآ قابل احترامه و همون طوریم که گفتم این قابلیت ها با آدمی هست و این یه جادوگری نیست و این بخشی از هر انسانه و تنها مشکلی ما آدما داریم اینه که خودمون و نیمشناسیم و خودمون و کم و تنها فرض می کنیم.

 

خواب هاي شیطانی :

هر خوابی که خارج از منطق و عرف جامعه و زندگی الانتون بود رو دیدید بدونید اون خواب دروغه ، یا به قول مشهور شیطانیه ، مثال اگر در خوابی شما به گناهی تشویق میشید ، به زدن کسی تشویق میشید ، یا این کارها در شما زیبا جلوه داده میشه ، همه ی این‌ها خواب هاي نادرست محسوب میشن .

 

پرواز و سقوط در خواب :

اگر شما در خوابتون دیدید که در حال پرواز کردن هستید ، یا بجای راه رفتن قدم هاي بسیار بلند ور میدارید ، این نشان از رشد وجودی و معنوی شماست ، هر چقدر انسان بزرگ‌تر و بهتری باشین این پرواز ها بیشتر و بیشتر میشه ، ودر هر بار یک تجربه معنوی با خودش به همراه خواهد داشت . اگر خواب میبینید در بالای برج یا کوهی هستید اون هم باز نشانه منزلت و بزرگی شما نزد خداست. اگر هم در خواب ها در حال سقوط باشین یعنی از بزرگیتون نزد خدا کم شده ، حالا اگه یک نگاهی به حرف ها و کاراتون بندازین میتونین متوجه شین کدوم کارتون یا حرف یا رفتارتون باعث شده افت کنین.

 

تقاضای از خدا :

این نکته رو خوب هواستون باشه ، فرض شما امشب از خدا میخواین که بشما حقیقت رو نشون بده ، یا از خدا میخواین که خدایا من رو به خودت برسون ، من رو هدایت کن ، به من راه رو نشون بده ، حالا شما توقع دارین یک فرشته در خواب بیاد بگه بله راه اینه چاه اینه و خدا هم اینه ، این کاملا اشتباست ،

 

شما اگر زمینه اي داشته باشین در اون شب که این تقاضای رو کردین یا چند شب بعد بعنوان مثال میبینین که دارین نماز میخونین ، یا دارین به فقیری کمک میکنین ، شما هم خیلی عادی از این خواب رد میشین ،

 

در صورتی که این جواب همون خواسته ي شماست ، که داره بشما میگه که اگر میخوای به اون سعادت برسی باید نماز بخونی و دست فقیران رو بگیری ، این یک مثال بود ، امکان داره شما نسبت به درونتون هر خوابی ببینین. اگرم خواب قابل توجهی ندیدین بدونین هم اکنون موقع خوبی واسه تصمیم شما نیست ، چون برای دیدن خواب ها و دریافت کمک اول باید زمینه ورود رو فراهم کنین که اون زمینه پاکی و راستی شماست.

 

حرکت در خواب :

این حرف من و یادتون باشه ، در خواب هاتون محو محیط نباشین ، بلکه جست‌وجو گر باشین ، رمز حرکت در خواب شما علاوه بر پاکی و راستی ، استفاده از فکره ، شما در خواب با دست و پا نمیتونین حرکت کنین بلکه باید با فکر حرکت کنین.بعنوان مثال فکر کنین که میخواین پرواز کنین نه این که در خواب دست و پا بزنین . کار ها و صحبت ها در خواب با فکر انجام میشه .

 

امتحان درونی :

زمان هایي هست که انسان که سعی میکنه عملی رو مرتکب نشه ، بعنوان مثال میاد که سیگار کشیدن رو ترک کنه ، ابتدا به خودش قول هایي میده ، که من دیگه سیگار نمیکشم ، بعد از چند روز که اینکار رو انجام نداد فرد فکر میکنه که از پس اینکار بر اومده و دیگه سراغ سیگار نمیره ، حال ما در هر زمینه اي که از عملی دست بکشیم ، مخصوصا در مورد نظارت نفسانیات پنج گانه، بعد از مدت کوتاهی خوابی رو خواهیم دید.

 

اگر مقصود سیگار کشیدن بوده باشه ، فرد در رویا میبینه که مجلسی هست و بعد از صرف ناهار سیگاری بهش تارف میکنن ، فرد هم نمی دونه که داره رویا میبینه ، اگر در رویا سیگار بکشه ، به این معنی هست که هنوز کار رو تموم نکرده و باید بیشتر و بیشتر تلاش کنه ،

 

اما اگر در رویا از سیگار کشیدن امتناع کرد ، یعنی این که تا بدین جای کار به خوبی جلو اومده و موفق بوده – و این یعنی موفق شدن در امتحان درونی . امتحان درونی مانند یک آماده باش میمونه ، که فقط جنبه ي یک تلنگر و گوش زد رو داره ،

 

چون اگر فرد در خواب سیگار رو قبول و استفاده کنه ، فرداش که بیدار شد باید این سوال رو از خودش بپرسه ؟ چرا با این که گفتم سیگار رو ترک کردم اما بازهم در خواب سست بودم و سیگار رو کشیدم ؟ پس هنوز کار دارم و باید حواس خودم رو جمع کنم . به احتمال خیلی بالا هم شما زمان هایي که شروع به بازرسی نفس میکنید بعد از چند شب نمونه این خواب ها رو خواهید دید ، پس با معنی اون آشنا باشین

 

دیدن کودک در خواب :

به کرار دیده شده که فرد در خواب میبینه دارای بچه اي هستش ، حالا میتونه اون بچه یک نوزاد باشه ، یا این که میتونه یک بچه چند ساله باشه.افراد دراین خواب ها گاهی این رو مشاهده میکنن که این بچه ، فرزند خودشونه و اون رو خیلی دوست دارند ،

 

گاهی این رو مشاهده میکنن که این بچه گمشده و دارن دنبالش میگردن ، و گاها هم این رو میبینن که بچه هنوز برای خودشون نیست اما این بچه رو دوست دارن و باهاش هم بازی هستند ، یا یکبار هم خود من دیدم که بچه اي دارم اما بچم باهام قهره ، حالا بسته به دنیای درونی فرد این خواب ها میتونه اشکال متفاوتی داشته باشه ، اما معنی این رویا چیه ؟

 

فرد زمانی که قدم در راه معنوی میذاره یا برای کسب اطلاعات معنوی شروع به جست‌وجو میکنه در اصل داره بعد معنوی خودش رو بیدار و زنده میکنه ، و اون رو مثل یک نهال باید پرورش بده تا بزرگ شه ، خواب فرزند دیدن هم بهمین معنی هستش ، شما زمانی که خواب فرزندی رو میبینین در اصل دارین بعد معنوی خودتون رو مشاهده میکنین ،

 

اگر بچه خودتون رو گم کرده بودین به این معنی هستش که بعد معنوی خودتون رو گم کردین و اگر دیدن با بچه بسیار شاد هستید و دارین بازی میکنین ، یعنی این که با بعد معنوی خودتون بسیار جور و مچ هستید، حالت هاي دیگه هم بهمین منوال ..

 

خواب هاي معنوی :

بارها شده انسانها خواب مرقد امام رضا ، مکه، طواف در مکه و یا خوندن نماز و قرآن رو دیدن ، یا در مواردی صحنه اي از بهشت رو دیدن و جایگاهشون رو ، این خواب ها به هیچ وجه شیطانی نیست و حقیقته ، و نشان از بزرگی جایگاه فرد نزد خدا داره ، و از طرفی هم نشانه عشق روح اون فرد به این مکانهاست ، بازم تاکید می کنم 

 

اگر اینجور خوابی میبینین به کسی نگین و تعریف نکنین ، چون باعث میشه که خواب هاتون رو از دست بدین ، چون خواب مخصوص یک فرده و نسبت به اعمال و ظرفیت هر شخصی خوابی بهش نشون داده میشه ، شما وقتی خوابتون رو برای کسی تعریف میکنین یعنی دارین خودنمایی میکنین که من این و دیدما ، اگر از جنبه هدایت باشه و اون هم برای فردی بگین که اهل دل باشه زیاد مورد نداره.

 

در کل باید راز نگه دار باشین و راز خواب هاي شما راز شماست. خود من اولا که خواب می‌دیدم انقدر که ذوق داشتم و خوشحال می شدم از اون طرف هم به خودم میبالیدم و خودم رو کسی فرض می کردم ،واسه دیگران هم خواب هام و به وضوح تعریف می کردم ، یک هفته نگذشت که دیدم پیر مردی در خوابم اومد و گفت خواب هات دیگه قطع شد.

 

همون شدو همون ، تا دو سال بعد از اون ماجرا من خوابی ندیدم.تمام توضیحاتی که دادم توسط دوستان و خود من امتحان شده و دیده شده ، نمونه این مطالب رو هم در جاهای دیگه میخونین اما به این صراحت بیان نشده ، همون طور که میبینین نوشته ها به صورت روان و خودمونی و با مثال بیان شده این نکات رو بلد باشین تقریباً نصف خواب هاتون رو میتونین به درستی تعبیر کنین و بشناسین.

 

تعبیر خواب جالب آرامش |درباره اسرار رویاها |تعبير خواب آرامش در کتاب سرزمین رویاها