پارس ناز پورتال

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان

رنو مگان یکی از ماشین‌هایی باکیفیت و محبوب است که به صورت وارداتی از سال 2006 به صورت مونتاژی وارد کشور شد. این ماشین به دلیل امکانات و ویژگی‌های خوبی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده؛ اما اگر به هر دلیلی دچار مشکل شود یا قطعات آن نیاز به تعمیر داشته باشند،

 

در برخی از موارد ممکن است برای افراد پیدا کردن تعمیرگاه رنو مگان کار سختی باشد؛ چراکه این خودرو، یک خودرو بدتعمیر و مشکل برای اکثر مکانیک‌هاست. ما در این مقاله قرار است در مورد این موضوع صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال چنین تعمیرگاهی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با ما همراه باشید.

 

خودرو مگان به چه سرویس‌های دوره‌ای نیاز دارد؟

این خودرو همان‌طور که گفته شد، به دلیل قابلیت و امکاناتی که دارد، شاید نسبت به سایر خودروهای دیگر بیشتر نیاز به سرویس داشته باشد. از مهمترین سرویس‌های خودرو مگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* تسمه تایم: در هر 60 هزار کیلومتر تسمه تایم این خودرو باید تعویض شود؛ چراکه اگر در این مسافت تسمه تایم تعویض نشود، پاره خواهد شد و به قسمت مهم موتور آسیب می‌رساند. در این صورت، شما باید هزینه‌های زیادی را برای تعمیر خودرو بپردازید.

 

* تعمیر گیربگس مگان: در خودروی مگان این روغن باید در هر 50 هزار کیلومتر تعویض شود؛ چراکه عدم انجام این کار در ماشین مگان، باعث افت فشار روغن خواهد شد و به قطعات داخلی خودرو آسیب می‌رساند.

 

* تعویض روغن موتور و فیلترها: در هر 7 هزار کیلومتر باید حتما روغن موتور و فیلترها را تعویض کنید؛ چراکه اگر دیر به دیر این کار انجام شود؛ روغن موتور کیفیت خود را از دست می‌دهد و در نهایت با جرم داخل موتور، باعث می‌شود که موتور آسیب ببیند. اگر هم بتوانید زودتر از این تاریخ روغن موتور را تعویض کنید که خیلی بهتر است؛ زیرا باعث می‌شود قطعات ماشین عمر طولانی‌تری داشته باشند.

 

وقتی که صحبت از روغن‌ریزی خودرو مگان می‌شود، می‌بینیم که خیلی از افراد این مشکل را دارند. قسمت مهم در خودرو مگان که روغن ریزی در آن اتفاق می‌افتد، سر سیلندر است که وقتی پاره یا سوپاپ کج می‌کند، باعث می‌شود که سر سیلندر باز شده و دچار روغن‌ریزی شود؛ همین مشکل باعث شده که به قسمت‌های دیگر خودرو هم آسیب وارد شود.

 

علاوه بر این، ریپ زدن خودرو مگان هم یکی دیگر از مشکلاتی است که صاحبان این خودرو با آن درگیر هستند. اگر چنین مشکلی دارید، حتما باید به تعمیرگاه تخصصی خودرو مگان مراجعه کنید تا عیب اصلی مشخص شود. چراکه ممکن است هر تعمیرگاهی نتواند به صورت دقیق و شفاف، عیب خودرو شما را شناسایی کند. در برخی از موراد سنسور اکسیژن می‌تواند باعث ریپ زدن ماشین شما شود.

 

ایران رنو؛ بهترین تعمیرگاه مگان

 

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان

تصور خیلی از افراد این است که روغن گیربکس مگان اصلا نیازی به تعویض ندارد! در حالی که باید بگوییم اینطور نیست. این روغن در خودروی مگان حتما باید هر 50 هزار کیلومتر تعویض شود که فقط با دستگاه‌های اتوماتیک مخصوص قابل تعویض می‌باشد.

 

یک نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که خودرو مگان حتما باید در تعمیرگاه تخصصی تعمیر شود، چون یک خودرو سخت و پیچیده‌ای است و تعمیرات آن باید در نهایت دقت توسط تعمیرکار انجام گیرد.

 

تعمیرکار خودرو مگان متاسفانه در ایران کم است و اگر این فرد مهارت لازم را نداشته باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده نکند، کیفیت و عمر ماشین پایین خواهد آمد. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین تعمیرگاه مگان در تهران است که با وجود تعمیرکارهای ماهر در این زمینه می‌توانید با خیال راحت خودرومگان خود را به آن‌ها بسپارید.

 

تمامی لوازم مصرفی مگان در این تعمیرگاه اورجینال است و به‌هیچ عنوان از لوازم نامرغوب و فیک استفاده نخواهد شد. علاوه بر این به دلیل که کارشناسان فنی این تعمیرگاه، مهارت‌های لازم در زمینه تعمیرات خودروی مگان را دارند، به راحتی می‌توانند تمامی مشکلات ماشین شما را رفع کنند و بهترین راهکار را برای آن در نظر بگیرند.

 

آنچه که این تعمیرگاه رنو مگان را متمایز می‌کند، تفاوت نوع خدمات آن با سایر تعمیرگاه می‌باشد. تعویض روغن گیربکس در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود؛ این در حالی است که خیلی از افراد به دلیل بالا بودن قیمت و تجربه نداشتن در مورد این دستگاه، اعتقاد دارند که این کار بهتر است با دستگاه انجام نشود.

 

اگر تعمیرکاری بخواهد بدون دستگاه این کار را انجام دهد، به دلیل اینکه در حین انجام کار، 3 لیتر از روغن در داخل فیلتر باقی می‌ماند، گیربکس دچار افت فشار روغن خواهد شد و به خودرو در نهایت آسیب می‌رسد. به طور کلی اگر خودرو شما نیاز به سرویس داشته باشد، یا اینکه لازم باشد که قطعات آن را تعویض کنید، ایران رنو می‌تواند بهترین تعمیرگاهی باشد که شما انتخاب می‌کنید.

 

ایران رنو  به عنوان تعمیرگاه مگان برای خودروی مگان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 

* تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای

* تعمیر کامل موتور

* تعمیر سرسلیندر

* تعویض روغن موتور

* تعویض لنت

* تعویض رادیاتور بخاری

* ایربگ

* تعویض دسته موتور

* تعویض بلبرینگ چرخ

* کارشناس فنی

* باز و بسته کردن داشبورد

 

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، مگان یکی از خودروهای سخت و پیچیده است که تعمیر آن نسبت به سایر خودروها باید با دقت بیشتری همراه باشد؛ از طرفی هم قطعات اورجینال آن به راحتی هرجایی پیدا نمی‌شود.

 

همه‌ی تعمیرگاه نمی‌توانند مشکلات ایجاد شده برای خودروی مگان را برطرف کنند؛ این در حالی است که تعداد محدودی از این تعمیرگاه به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهند که دارای کارشناسان فنی هستند و قطعات اورجینال برای خودرو شما در نظر می‌گیرند.

 

یکی از این تعمیرگاه‌ها که به آن در این مطلب اشاره کردیم، تعمیرگاه ایران رنو است که به عنوان تعمیرگاه مگان به صورت تخصصی و همچنین تعمیر گیربکس مگان فعالیت دارد. اگر شما هم خودرو مگان دارید و بنا به هر دلیلی لازم است که آن را سرویس کنید و یا اینکه قطعات آن را تعویض کنید، حتما به این تعمیرگاه سر بزنید.

 

آدرس تعمیرگاه: تهرانپارس/ بلوار بابائیان/ خیابان پنجم شیدایی/ کوچه 7 شمالی/ پلاک 10

 

تلفن: 02177785114/ 02177785115

 

شماره همراه: 09120996450 حامد رضایی