پارس ناز پورتال

تورهای دبی را در لحظه آخر رزرو کنید

تورهای دبی را در لحظه آخر رزرو کنید

شهر دبی از مدرن­ترین و پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه است. این شهر که در کشور امارات قرار دارد، به واسطه عوامل و جاذبه­ های مختلفی از جمله معماری خاص بناها، سواحل شگفت انگیز، امکانات تفریحی متنوع و جالب و… بسیار مورد توجه و علاقه مردم سراسر جهان قرار گرفته است.

 

یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گذراندن تعطیلات، شهر دبی می ­باشد. این شهر به شدت روی بخش گردشگری تاکید دارد و بابت آن سالانه چندین میلیارد دلار هزینه می کند. به همین سبب، امکانات و مراکز تفریحی فوق العاده جالبی در این شهر ساخته شده و همچنان توسعه می­ یابند. این شهر جذاب هر فردی را عاشق خود می­ کند؛ اگر این شهر توجه شما را نیز جلب کرده است، با ما برای معرفی بیشتر جزییات همراه شوید.

تورهای دبی را در لحظه آخر رزرو کنید

قیمت تور دبی در سایت لحظه آخر چقدر است؟

معمولا قیمت تورها به دلیل نوسان قیمت­ها ثابت نیستند به همین دلیل ممکن است هر لحظه دچار تغییراتی شوند. اما برخی از تورها قیمت­هایی از پیش تعیین شده دارند که معمولا به صورت چارتری یا لحظه آخری به فروش می ­رسند. این نوع از بلیط­ ها در سایت لحظه آخر قیمت بسیار مناسبی دارند می توانید با مراجعه به لینک پایین، از لیست قیمت ها مطلع شوید. 

 

قیمت تورها به عوامل مختلفی بستگی دارند که هر کدام می­توانند قیمت را دچار تغییر کنند. یکی از این عوامل، زمان سفر است. این عامل را می­توان مهم­ترین عامل تعیین قیمت دانست. معمولا در زمان­هایی که تعطیلات رسمی وجود دارد، قیمت تورها افزایش چشمگیری می ­یابند.

 

برای مثال در فصل تابستان قیمت تور دبی افزایش می­­ یابد. عوامل دیگری که در تعیین 💶 قیمت تور دبی 💶 نقش دارند شامل نوع پرواز، نوع ایرلاین،کلاس پروازی، نوع هتل و تعداد ستاره­های آن، گشت شهری( دلخواه)، خدمات CIP , VIP و ترانسفر فرودگاهی با ماشین­های لوکس و سایر خدمات می شوند.

تورهای دبی را در لحظه آخر رزرو کنید

تورهای دبی در نوروز ۱۴۰۱

معمولا در زمان­های خاصی مانند تعطیلات نوروزی، آژانس­های مسافرتی از جمله لحظه آخر، امکانات، خدمات و برنامه­ های خاصی را برای تورهای گردشگری در نظر می گیرند تا مطمئن شوند که مسافران حداکثر لذت را از سفر خود می ­برند. در این بازه زمانی به علت پرطرفدار بودن این مقصد از سوی ایرانیان، افزایش قیمت تورها و بلیط ­ها به کرات اتفاق می­افتد.

 

تعطیلات نوروز، فرصت بسیار خوبی را برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده یا دوستانتان در شهر تفریحی و گردشگری دبی فراهم می­ کند. در فصل بهار، سواحل شهر دبی درخشان ­تر از هر روز به نظر به نظر می­رسند و جزو یکی از محبوب­ترین مقاصد گردشگران نیز می ­باشد. تفریحات آبی بسیار زیاد موجود در سواحل این شهر، نوید یک لذت فراموش نشدنی را به شما می­ دهند.

 

اگر خواستار یک هتل عالی و با کیفیت به همراه خدمات جانبی و پروازهای فرست کلس هستید، باید بگوییم که در این زمان قیمت تورهایی با شرایط این چنینی بسیار بالا خواهد بود بنابراین راهکارهای دیگری برای کاهش قیمت این نوع از تورها پیشنهاد می­شود. اگر قصد سفر دارید بهتر است همیشه به صورت آماده باش، لوازم و وسایل مورد نیاز خود را جمع کرده باشید.

 

معمولا در این زمان­ها به دلایل مختلفی، مشتریان تورها و بلیط ­های خود را کنسل می­ کنند و یا یک پرواز، با صندلی­های خالی مواجه می­ شود. این زمان­ها بهترین فرصت را به شما می­ دهند تا پروازها را با حداقل قیمت ممکن رزرو کنید. به این نوع از پروازها، پروازهای چارتری یا لحظه آخری می­ گویند که قیمت بسیار پایینی نیز دارند.

 

البته باید نکته­ هایی را در این میان بدانید 👈 می­ دانید که برای هر سفر خارجی، باید ویزا تهیه کنید. متاسفانه پروسه گرفتن ویزا از سفارت امارات و دیگر سفارت­ ها، ممکن است تا بیش از یک هفته به طول بینجامد بنابراین شما اگر قصد رزرو تور دقیقه نودی را دارید باید از قبل ویزای خود را گرفته باشید و پس از آن در مدت زمانی که ویزا مهلت دارد، یک تور دقیقه نودی را رزرو و خریداری کنید.

تورهای دبی را در لحظه آخر رزرو کنید

قیمت تور دبی از شهرهای مختلف ایران

همان طور که گفتیم، قیمت تورهای دبی ممکن است بر اساس مبدا، نوع پرواز، نوع هتل رزروی و… افزایش یا تغییر داشته باشند. به نسبت این که چه چیزی مد نظرتان است، با یک جستجو ساده می­ توانید توری با شرایط دلخواه خود بیابید. یکی از مهم­ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت، شرکت هواپیمایی و سایر موارد جانبی مربوط به پرواز، از جمله مبدا است.

 

تور دبی از شیراز

تورهایی که در سایت لحظه آخر از مبدا شیراز به دبی وجود دارد، شامل مواردی مانند هتل انتخابی، بلیت رفت و برگشت هواپیما، ویزا، ترانسفر و بیمه می­ شود. سایت توسط سیستم به طور روزانه به روزرسانی شده و قیمت ­ها دچار تغییراتی می­ شوند امام معمولا در بازه­­ های زمانی مختلف قیمت­ها مشابه یکدیگر هستند. برای مثال یک تور با امکانات ایده­آل ۴روزه قیمتی در حدود ۸ تا ۱۵ میلیون قیمت دارد.

 

تور دبی از مشهد در لحظه آخر

معمولا رزرو پروازها و تورها در زمان­ هایی به غیر از تعطیلات رسمی، به صورت دقیقه نودی یا لحظه آخری امکان پذیر است. البته باید قیمت آن را به دلیل دقیقه نودی بودن آن به صورت آنلاین و از خود سایت لحظه آخر چک کرد.

 

تور دبی از مشهد

قیمت بلیط­ های تور دبی از مبدا مشهد، با در نظر گرفتن فاکتورهای نوع هتل و نوع پرواز، قیمتی در حدود ۷ الی ۱۶ میلیون دارند.

 

تور دبی از اصفهان لحظه آخر

اگر به دنبال تورهای لحظه آخری و دقیقه نودی هستید، بهتر است به سایت لحظه آخر مراجعه نموده و به قسمت تورهای دقیقه نودی بروید. در آن جا با وارد کردن مبدا خود یعنی اصفهان، می ­توانید هر لحظه از تورهای دقیقه نودی مطلع شوید.

 

تور دبی از اصفهان

معمولا تورهایی که برای پروازهایی از مبدا اصفهان هستند، تقریبا هزینه­ های مشابه با مبدا شیراز یعنی ۸ تا ۱۵ میلیون قیمت دارند. دقت داشته باشید که هر لحظه ممکن است قیمت­ها دچار تغییر شوند.