پارس ناز پورتال

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستند

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستند

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستند 

زنان ارتشی در جهان معمولا به گونه اي قوی و محکم و با خشونتی مرد گونه در عملیات حاضر می‌شوند اما زیبایی زنانه انها کماکان در جای خود باقیست.امروزه زنان پابه پای مردان در اساس هاي گوناگون فعالیت میکنند. آنها نه تنها فعال بلکه بسیار دقیق، منظم و آینده نگرند. در بعضی از کشورها خانم ها وارد ارتش می‌شوند

 

و نقش هاي مهمی را از جمله کماندو، سرباز یا جنگنده، به عهده میگیرند. سابقه حضور زنان در ارتش به 400 سال قبل باز می‌گردد، یعنی درست در جنگ هاي جهانی اول و دوم. اما آیا می‌دانید که زیباترین زنان جهان در ارتش کدام کشورها فعالیت دارند.اگر می‌خواهید با جذاب ترین ارتش زنان آشنا شوید، با ما همراه باشید. در این فهرست رومانیایی‌ها در صدر آن بعنوان زیباترین زنان نظامی جهان معرفی شده‌اند.

 

کشور آمریکا
ایالات امریکا یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان هست که یکی از قدرتمندترین ارتش هاي جهان را با حضور زیباترین زنان دارد. از سال 1948 تاکنون زنان در جنگ ها حضور دارند اما قبل از آن بعنوان پرستار، تدارکات لباسهای سربازان و کمک به جنگنده ها فعالیت میکردند. در سال 2012 تنها 14 درصد از زنان در ارتش کشور آمریکا فعال بودند اما حال 165000 زن در فهرست نیروهای ارتش و بیش از 35000 در کارهای دفترداری ارتش فعالیت دارند.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندجمهوری چک
ارتش جمهوری چک زیباترین زنان نظامی را دارد. در قبل، حکومت چک حضور زنان را در نیروهای نظامی ممنوع اعلام کرده بود اما پس از جنگ جهانی دوم آنها این اجازه را کسب کردند. در طول جنگ جهانی دوم زنان بعنوان اپراتور تلفن، خدمه اسحله و پرستار بیمارستان ها در کنار نیروی هوایی زنان بریتانیا فعالیت داشتند.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندلهستان
لهستان هم یکی از کشورهایی هست که زیباترین زنان جهان را دارد که ارتش آن نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. در حال حاضر 2500 زن در نیروی هوایی، دریایی و نیروهای ویژه ارتش این کشور مشغول به خدمت میباشند و دولت لهستان حقوق یکسانی را برای آنها، درست مثل مردان، قائل شده هست. طبق تحقیقی که در سال 2007 انجام شد، 800 زن در ارتش لهستان کار می‌کنند که 471 از آنها افسر، 308 افسر درجه دار و 21 نفر دیگر رتبه هاي دیگر دارند. آنها در لباسهای نظامی هم مثل روزهای عادی زندگی شان جذاب و چشمگیرند.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندبریتانیا
یکی از جذاب ترین ارتش هاي جهان، ارتش بریتانیاست، بدین علت که زنان از سال 1990 تا به حال در ارتش این کشور حضور دارند. اگر چه آنها در جنگ ها نقشی ندارند اما اخیرا دولت در حال اقدامی هست تا وظایفی را در طول جنگ به آنها بسپارد.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندپاکستان
در فهرست جذاب ترین زنان نظامی، نام کشور پاکستان نیز قرار دارد. در واقع پاکستان نخستین کشور مسلمان هست که زنان نه تنها در ارتش بلکه در جنگ ها نیز حضور دارند. از سال 1947 به بعد بود که زنان پاکستانی وظایفی را در نیروهای نظامی از آن خود کردند.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندیونان
نیروی نظامی یونان نیز یکی از نیروهای مشهور در جهان هست که زنان زیبایی را در خود جای داده هست. این زنان نه فقط به دلیل زیبایی، بلکه به علت دانش ادبیات شان نیز جذابیت دارند. اخیرا پسران بالای 18 سال باید به طور اجباری به مدت 9 ماه در نظام یونان خدمت کنند اما حضور زنان در این امر اختیاری هست.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندروسیه
زنان روسی در همه ي جای جهان به زیبایی شهرت دارند اما این حقیقت مانع از ورود آن‌ها به ارتش نشد. گرچه نه تنها زیبایی بلکه ارتش نظامی زنان روسیه نقش مهمی را در ارتش آن کشور به خصوص در جنگ جهانی دوم به عهده داشته اند. بعنوان مثال در جنگ کبیر میهنی آنها به برترین شکل ممکن عمل کردند. اضافه بر آن، روسیه یکی از قوی ترین و بزرگترین نیروهای نظامی جهان را دارد.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستندرومانی

 به گزارش پارس ناز اگر چه قدرت نظامی زنان رومانیایی در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ضعیف هست اما آنها از نظر زیبایی در صد جدول قرار دارند. آنها نه تنها جذاب بلکه بسیار هم سخت کوش و توانمندند به طوری که نقش مهمی را در نیروی هوایی رومانیایی در جنگ جهانی دوم ایفا کردند. امروزه نیز آنها در نیروی دریایی، هوایی و زمینی این کشور فعالیت دارند.

جذاب ترین زنان ارتشی در این کشورها هستند

عکس های زیباترین دختر ارتشی