پارس ناز پورتال

جذاب ترین طراحی های پیراهن تیم ملی کشورهای شرکت کننده جام جهانی

جذاب ترین طراحی های پیراهن تیم ملی کشورهای شرکت کننده جام جهانی

رویداد مهم جام جهانی هر 4 سال یکبار برگزار می‌شود. این بار و پس از 4 سال قرعه به نام قطر افتاده و این مسابقات در قطر برگزار خواهد شد. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر برگزار خواهد شد و 32 تیم در این مسابقات با هم به رقابلت خواهند پرداخت.

 

8 گروه تقسیم شده در جام جهای از A تا H در ترکیب‌های مختلف کنار هم قرار گرفته‌اند و در هر گروه 4 گشور حضور دارند. 4 مسابقه در هر روز برگزار می‌شود و این روند تا 12 روز ادامه دارد. شرکت‌کنندگان هر تیم با لباسی مخصوص در جام جهانی حاضر خواهند شد. این لباس‌ها از قبل طراحی و معرفی گردیده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم تا جذاب‌ترین طراحی‌های پیراهن هر تیم را مورد بررسی قرار دهیم.

 

لباس تیم ملی فرانسه

این بی‌شک یکی از بهترین طراحی‌های نایک است که برای تیم ملی فرانسه انجام داده است. پیراهن‌های تیم ملی فرانسه در دو رنگ سورمه‌ای و سفید طراحی شده‌ است. تشیرت آبی با ترکیب رنگ طلایی و لوگوی برند نایک به شکل ساده طراحی شده است.

 

طراحی روی پارچه با الهام از برگ‌های بلوط طراحی شده است و نشانه قدرت، صلح و همبستگی است. طراحی منحصربه فرد این لباس با یقه‌ای ظرف و خاص یکی از زیباترین طراحی‌های جام جهانی است.

 

نمونه دیگر لباس و شلوار ورزشی مردانه برای فرانسه با رنگ سفید و تزئینات سورمه‌ای رنگ است. روی پارچه این لباس طرح‌های از نمادها و اتفاقات مهم این کشور نقش بسته است. ترکیب رنگ سفید با سورمه‌ای یک طراحی زیبا برای جام جهانی 2022 است که نمی‌توان برای آن قیمت گذاشت.

 

لباس تیم ملی استرالیا

لباس تیم ملی استرالیا نیز توسط برند نایک طراحی شده است. این لباس در دو رنگ و دو طراحی کاملا متفاوت ارائه شده است. طراحی این دو لباس با الهام از طبیعت این کشور به رنگ‌های سبز و زرد است. در حقیقت این دو رنگ نشانه جنگ‌های سبز استرالیا و مناظر شنی آن است.

 

لوگوی لباس به خوبی بیانگر دریا و صخره‌های موجود در استرالیا خواهد بود. این به عنوان دومین لباس با طراحی زیبا در جام جهانی 2022 قطر است که از نظر رنگ و طراحی حرف متفاوتی برای گفتن دارد. لباس این تیم در جام جهانی 2022 به خوبی تمایز آن با سایر کشورها را بیان خواهد کرد.

 

لباس تیم ملی مکزیک

جذاب ترین طراحی های پیراهن تیم ملی کشورهای شرکت کننده جام جهانی

طراحی لباس تیم ملی مکزیک به خوبی بیانگر تارخ و فرهنگ این کشور است. نمادهای طراحی شده روی پارچه لباس این تیم به خوبی فرهنگ و هنر مکزیک را به نمایش گذاشته است. می‌توانیم بگوییم آدیداس به خوبی از پس طراحی این لباس با رعایت تناسبات فرهنگی مکزیک بر آمده است.

 

یکی از پیراهن‌ها به رنگ سبز و دیگری با رنگ کرم طراحی شده است که طرح‌های زیگزاگ روی پیراهن سبز به خوبی طرح سنتی آزتک را به یاد می‌آورد. این لباس در عین زیبا بودن اصالت سنتی مکزیک را به همراه خود دارد. لباس کرم رنگ تیم ملی مکزیک با داشتن طرح واره‌هایی از آثار تمدن باستان مکزیک دیگر بار اصالت و فرهنگ و تمدن مکزیک را به تصویر کشیده است.

 

لباس تیم ملی اکوادور

طراحی این لباس‌ها توسط برند ماراتن انجام گرفته است. هر دو لباس طراحی و رنگ‌های مدرن و قدرتمندی دارند. طراحی زیگزاگ روی پارچه زرد رنگ به همراه برند ماراتن و پرچم اکوادور از جزئیات ایت لباس است. لباس سورمه‌ای رنگ با ترکیب خطوط آبی کمرنگ به شکل هندسی در روی لباس و استفاده از رنگ سفید در حاشیه‌های لباس  دیگر طراحی برند ماراتن برای تیم ملی اکوادور است که زیبایی مدرنی در میان سایر مدل‌های موجود دارد.

 

لباس تیم ملی قطر

طراحی لباس تیم ملی قطر به عهده برند نایک بوده است. این لباس در دو رنگ جذاب و تاثیرگذار ارائه شده است. لباس قرمز رنگ که لباس اول تیم ملی قطر است با ترکیب رنگ سفید به صورت محدود یک طراحی مینیمال اما زیبا را دارد.

 

نکته دیگر در مورد طراحی این پیراهن، حاشه سر آستین این پیراهن است که باعث زیبایی هرچه بیشتر این پیراهن شده است. استفاده از پرچم قطر و لوگوی ناک در میانه لباس نکته دیگری است که این لباس را ساده اما شیک کرده است. لباس سفید رنگ تیم ملی قطر با استفاده از خطوط طلایی و بژ به خوبی شن‌های ساحلی قطر را در ذهن تداعی می‌کند. این لباس نیز مینیمال و جذاب طراحی شده است.

 

لباس تیم ملی آرژانتین

این لباس بی شباهت به سایر لباس‌های تیم ملی این کشور نیست. نماد پرچم سفید با خط‌های آبی پرچم آرژانتین در لباس اولی این تیم به چشم می‌خورد. این لباس توسط برند آدیداس طراحی شده است و در کنار زیبایی طراحی این برند توانسته شباهت پیراهن به پرچم را به خوبی بیان کند.

 

لباس بنفش رنگ آرژانتین با هدف نمایش برابری جنسیتی به این رنگ انتخاب شده است و نماد مبارزه برای این هدف بزرگ است. طراحی این دو لباس تا اندازه زیادی با هم تفاوت دارد و تنها پرچم و برند آدیداس روی این دو پیراهن تیم ملی آرژانتین مشابه هم هستند.

 

لباس تیم ملی آلمان

جذاب ترین طراحی های پیراهن تیم ملی کشورهای شرکت کننده جام جهانی

طراحی این لباس و انتاخاب رنگ آن با تمامی لباس‌های حاظر در جام جهانی متفاوت است. انتخاب رنگ این لباس‌های به حساسیت و دقت بالایی انجام شده که باعث جذابیت هرچه بیشتر این دو پیراهن شده است.

 

پیراهن اول با داستن یک خط چهن در میانه لباس به رنگ مشکی و برند آدیداس به همراه علامت پرچم یک پیراهن زیبا و متفاوت است. پیراهن دوم تیم ملی آلمان به رنگ قرمز مشکی طراحی شده است و طرح‌های زیگزاگ مانندی روی این پیراهن به چشم می‌خورد.

 

لباس تیم ملی بلژیک

با دقت به رنگ پرچم این کشور متوجه می‌شوید که برند آدیداس کار خود را به خوبی انجام داده است. طراحی اصولی و نزدیک به پرچم کشور بلژیک باعث زیباتر شدن هر دو پیراهن ارائه شده برای تیم ملی بلژیک شده است.

 

پیراهن اول این تیم قرمز، مشلی با شعله‌های آتش است. این شعله‌ها در قسمت سر آستین طراحی شده‌اند. در پیراهن دوم رنگ پایه لباس سفید انتخاب شده و از رنگ‌های نزدیک به رنگ پرچم این کشور برای تزئینات آن استفاده شده است.

 

تمامی کشور‌های پذیرفته شده طراحی مناسب و قابل قبولی برای جام جهانی 2022 قطر ارائه داده‌اند و ما در اینجا بهترین موارد را مورد بررسی قرار دادیم.

 

نویسندهک سارااقبالی