پارس ناز پورتال

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور 

تعداد زیادی از فوتبالیست ها هستند که اقدام به انجام خالکوبی هاي زیاد و متنوع روی همه ی اعضای بدن خود می کنند مثل ابراهیموویچ که تقریباً تمام بدن خودرا خالکوبی کرده است. خالکوبی در بین ستارگان فوتبال بازار داغی دارد، از لیونل مسی گرفته تا ابراهیموویچ و بوآتنگ همه ی به خالکوبی علاقه زیادی دارند.

 

دراین میان بعضی از فوتبالیست هاي مشهور هم مثل کریستیانو رونالدو از معدود استثناهایی هستند که بدنشان از هر نوع تتو و خالکوبی به دور است. در ادامه بعضی از چشمگیرترین خالکوبی فوتبالیست ها را می بینیم.

 

۱.تونی کروس

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

روی ساعدهای تونی کروس، ملی‌پوش زبردست کشور آلمان، از خالکوبی خبری نبود. او اما وقتی پدر شد، تغییر عقیده داد و آملی «Amelie» و لئون «Leon»، دختر و پسرش را روی ساعد خود با خالکوبی ابدی تولید. چهره، اسم و تاریخ تولد پسرش، لئؤن روی ساعد چپ و چهره‌، اسم و تاریخ تولد دخترش آملی روی ساعد راست ستاره‌ي آلمانی باشگاه رئال مدرید خالکوبی شده است.

 

۲. دیوید بکام

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

دیوید بکام، ملی‌پوش سابق انگلیس و یکی از ستارگان پیشین عالم فوتبال، نیز اسم فرزندان خود و همینطور چهره‌ي همسرش، ویکتوریا را روی بدن خود خالکوبی کرده است. بکام برای حضرت عیسی و کتاب مقدس انجیل چنان اهمیتی قائل است که چهره‌ي مسیح به همراه ستارگان و فرشتگان را روی بدن خود حک است. جمله “من به معشوقم تعلق دارم و معشوقم به من” که جمله‌اي از انجیل است نیز روی بدن بکام و همسرش، ویکتوریا خالکوبی شده است.

 

 ۳: زلاتان ابراهیممویچ

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

سه سال پیش بود که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن‌ژرمن در آن دوران، درکنار خالکوبی‌هاي واقعی‌اش، اسم ۵۰ نفر راکه از گرسنگی رنج می‌کشیدند، به نمایندگی از ۸۰۵ میلیون گرسنه در دنیا روی بدنش نوشت. او پس از آنکه گلی برای باشگاهش به ثمر رساند، پیراهنش را در آورد تا بدن کاملا حک‌شده‌اش را نشان دهد. از آنجا که در آوردن پیراهن در زمین بازی مجاز نیست، داور نیز به ابراهیموویچ کارت زرد نشان داد.

 

۴. ژروم بوآتنگ

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

ژروم بوآتنگ، مدافع ملی‌پوش بایرن مونیخ افزون بر عکس فرزندانش و همینطور متونی ریزنوشته و بلند، نماد‌ها و عکسهایی از عالم فوتبال را نیز روی بدن خود خالکوبی کرده است. روی بازوی راست او توپ مخصوصاً مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا خالکوبی شده و جام جهانی فوتبال که او درسال ۲۰۱۴ به همراه تیم ملی کشور آلمان به آن دست یافت، روی پشت ساق پای او.

 

۵. مارکو رویس

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

مارکو رویس، ستاره‌ي تکنیکی بوروسیا دورتموند از ستارگان بوندس‌لیگاست که پیوسته از مصدومیت رنج می برد. در حالی که دیگر ستارگان بزرگ فوتبال بیش از همه ی اسم اعضای خانواده‌ي خودرا روی بدنشان خالکوبی میکنند، او اسم خود، مارکو و تاریخ تولدش ۳۱ ماه مه ۱۹۸۹ را روی ساعدش حک کرده است.

 

۶: لیونل مسی

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

لیونل مسی ستاره بزرگ باشگاه بارسلونا و تیم ملی فوتبال آرژانتین نه تنها با شیرین‌کاری‌هایش در زمین بازی که با خالکوبی‌هایش نیز نظر فوتبال‌دوستان را جلب میکند. یکی از این خالکوبی‌ها بوسه‌اي سرخ‌رنگ است که در مرز بین بالاتنه و پایین‌تنه حک شده است.

 

البته پیش ازآن نیز مسی با عکسهایی که از خالکوبی‌هایش در شبکه‌هاي اجتماعی از جمله در توئیتر منتشر شده بود، سروصدای زیادی بپا کرد. او سال گذشته میلادی پشت ساق چپش رابا خالکوبی پوشاند، تا بعضی از عکسهایی که پیشتر خالکوبی کرده بود را از دید مخفی کند. البته هنوز عدد ۱۰ که اسم مسی با آن پیوند خورده، پدیدار است.

 

۷. تیمو هورن

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

تیمو هورن، دروازه‌بان اف ث کلن پشت بدن خودرا با تصویری خالکوبی کرده که در واقع تابلویی مذهبی است. دراین خالکوبی همینطور عباراتی آمده است که در غسل تعمید این دروازه‌بان بکار رفته بود.

 

۸. آرتورو ویدال

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

آرتورو ویدال، ملی‌پوش تنومند شیلی نه فقط به خاطر مدل مو که به خاطر خالکوبی‌هاي متعددش زبانزد است. عبارت “شاه آرتور” از جمله عباراتی است که درکنار عکسهای گوناگون روی بازوی او خالکوبی شده است.

 

۹: اشکان دژاگه

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

اشکان داژاگه، ستاره‌ي تیم ملی فوتبال ایران که بزرگ‌شده‌ي برلین است، هویت آلمانی و ایرانی خودرا بر بدن خود با خالکوبی جاودانه کرده است. از جمله خالکوبی‌هاي او واژه‌هاي تهران و برلین است.

 

۱۰. لروی سانه

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

 

سانه ستاره جوان تیم ملی فوتبال کشور آلمان جدیداً عکس شادی پس از گلش برابر موناکو را بر روی کمرش خالکوبی کرده است، وی دراین خصوص میگوید: تصویر من پس از گلزنی برابر موناکو است. لحظه بسیار خاصی برای من بود چون بعنوان یک کودک، بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا یک رویا قلمداد می‌شود.

 

بدن پاک از خالکوبی کریستیانو رونالدو

خالکوبی به سبک فوتبالیست های مشهور

بدن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید از هرگونه خالکوبی کاملا پاک است. او اما علیرغم نداشتن خالکوبی همواره بدن ورزیده‌ي خود رابه نمایش می گذارد. ناگفته نماند که رونالدو خود در ارائه محصولاتی چون کرم ضدآفتاب، کرم پوست و همینطور عطر فعالیت دارد.

 

رونالدو البته در سراسر دنیا هواداران زیادی دارند که برای آنکه عشق و علاقه خود به ستاره‌ي بزرگ‌شان را نشان بدهند، تصویر و اسم وی را بر بدن خود خالکوبی میکنند.

 

داوینچی خالکوبی
اسکار بوگه که به داوینچی خالکوبی شهرت گرفته، از خالکوبان مورد اعتماد و محبوب فوتبالیست‌هاست. بازیکنان بوندس‌لیگای کشور آلمان و همینطور دیگر لیگ ‌ها برای (آرایش) بدن خود سراغ او می روال.