پارس ناز پورتال

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی «407»

 

بهترین و دیدنی ترین عکس های بازیگران و چهره هاي معروف ایرانی در اینستاگرام که روز گذشته به اشتراک گذاشته اند را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

خودتان وقتی می‌بینید که ارسلان قاسمی دارد درس لذت بردن از زندگی می‌دهد, باید متوجه شوید که قطعا یکجای کارتان می‌لنگد*

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)اروپاگردی برزو محترم و سیامک انصاری کماکان ادامه دارد و حالا به ایستگاه اتریش رسیده اند.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)انتظار نداشته باشید عکس هاي برفی به این زودی ها تمام شوند. تا زمانی که حتی یک تکه برف روی یکی از درختان شهر باشد, باید عکس هاي عزیزان را لایک کنیم. سلفی برفی سارا و نیکا که وجداناً دقیق نمی‌دانیم کدام سارا و کدام نیکاست و مطمئنیم شما هم از ما چنین انتظاری ندارید*  

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)سارا محمدی جور خواهرش را «که در کویر است» کشید و این سلفی برفی را گذاشت. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)رویا مرعلمی و پسرش کارن درکنار آدم برفی جالبشان. رویا می تواند از الآن روی پسرش سرمایه گذاری کند, شاید تیم برتون دیگری به عرصه سینما پای گذاشت.  

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)عکس برفی خیره به افق کیانوش خان رستمی قهرمان دوست داشتنی وزنه برداری کشورمان. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)اي کاش ممنوعیت و محدودیتی در تتو کردن برخی اسامی مقدس وجود داشت. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)کول بازی حامد همایون با این دو آدم برفی که با اپلیکیشن برای آنها عینک و سبیل گذاشته و با بهنام بانی هم شوخی کرده است. نکته جالب اینجاست که بهنام حتی عکس را لایک نکرده است.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)می‌ترسیم ستاره حسینی آن قدر این میمیک مصنوعی لب ماهی طور را در عکس هایش عملی کند که تا پایان عمر همین شکلی بماند. نمی دانم نخستین بار چه کسی به وی گفته که با این میمیک خوب می شود. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)هوتن شکیبا و نوید محمد زاده به اتفاق رفیقشان در مقابل اصلی ترین سمبل روشنفکری در ایران, یعنی /مخالفت/ با هر چیزی که واژه /نه/ نمود اصلی آن است. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)هلیا امامی درکنار آدم برفی اي که گویا توسط سبزی فروش سر کوچه شان خلق شده است. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)یادی کنیم از استاد عباس کیارستمی که همیشه عاشق طبیعت بودو اگر بود یقیناً از این برف کم سابقه به وجد می آمد و شاید دوربین خودرا برمیداشت و به دل طبیعت میرفت. روحش شاد و یادش گرامی.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)پیش از بیانیه صادر کردن و صحبت کردن بجای مردم – جدا از این که حرفتان حق است یا ناحق – به این موضوع فکر کنید که چقدر در میان مردم محبوبیت دارید و تا چه حدی جایگاه زبان مردم شدن را دارید.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)پرویز پرستویی می‌تواند خودرا دراین جایگاه ببیند و حرف هایش همیشه محترم است.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)اتفاق تلخی که یک جامعه را نگران کرده و تیتر خبر هاي ورزشی را پر بازدید تر از هر زمانی. جوان آینده دار فوتبال کشورمان محتاج دعاهای همه ی ماست. پاشو باشوی کوچک استقلالی ها. یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ.

پست امیرحسین صادقی در همین باره.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)مهسا علافر, هانیه توسلی و سایر همکاران پس از تماشای فیلم /گرگ بازی/ که در گروه هنر و تجربه به اکران در امده است. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)عمو نادر سلیمانی یک آبادانی خونگرم و صنعت نفتی اصیل, پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی به حمایت از تیم محبوبش پرداخت. آبادان برزیلته* 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)دلنوشته لادن طباطبایی در مورد عشق و انسان و زندگی و هر چیز دیگری که از ذهنش خطور کرده, با عکسی غیرمرتبط از سها خانم. من که حوصله ام نکشید تا پایان بخوانم, امیدوارم شما توانایی اش را داشته باشید.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)سام نوری و فرهاد خان آئیش در پشت صحنه فصل دوم سریال /دیوار به دیوار/ که این روز ها در مرحله فیلم برداری است.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)علیرضا آرا خیلی به قوه طنز خود خاطرجمعی دارد. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)ممنون از هومن سیدی که جملات بزرگان رابه نام خود نمی زند و مقداری شعور برای مخاطب خود قائل است, کاری که خیلی ها به اسانیِ باسلق خوردن می‌کنند. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)مینا وحید هم از برف نیاسر عکس گرفت و به اشتراک گذاشت. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)شهریار فوتبال هم برای مهدی قائدی آرزوی سلامتی کرد. دعاهایمان روانه بوشهر است تا مهدی هرچه زودتر به هوش بیاید. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)اسکار معذب ترین و سوژه ترین عکس برفی سال را هم تقدیم می‌کنیم به پزشک محمود صادقی نماینده محترم و دردمند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)ابراز شعف معصومه رحمانی بخاطر برنده شدن یک جایزه برای بازی اش در نمایش /آناکارنینا/ در جشنواره تئاتر فجر.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)عکس عالی استاد محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای نامی کشورمان درکنار نوه هاي عزیزش با لباسهای محلی. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)تبریک فراوان به آقا رضا قوچان نژاد بابت بدنیا آمدن فرزندش که امیدواریم همیشه سلامت باشد و قدمش سرشار از خیر و برکت برای رضا و همسرش باشد. دست تقدیر که می گویند همین است, شاید اگر کارلوس کی روش وقتی نام بازیکن ایرانی الاصلی راکه در لیگ هلند خوب میدرخشید را شنید, به آن بی توجهی می کرد و و رضا دعوت نمیشد, هیچگاه به این زودی ها به ایران بازنمیگشت و با ساره بیات و خواهرش آشنا نمی شد و حالا این فسقلی وجود نداشت. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)داریوش فرهنگ با پست کردن این عکس درکنار مهدی مظلومی بر شایعه بازگشت این کارگردان به ایران صحه گذاشت. البته در شایعات آمده بود که مهدی مظلومی پس از بازگشت به ایران, بازداشت شده است. مهدی مظلومی پس از ترور و کشته شدن مدیر عامل شبکه جِم, دیگر فیلمی برای این شبکه نساخته بود. پیش از این هرمز سیرتی و رابعه اسکویی هم به میهن بازگشته بودند و اخباری مبتنی بر بازگشت رامسین کبریتی و چکامه چمن ماه هم شنیده می شود. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)پژمان جمشیدی در مراسم /دو قدم مانده به سیمرغ/ برای فیلم /سو تفاهم/ در پردیس ملت حاضر شد ودر نشست خبری آن حاضر شد.  

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)مریلا خانم زارعی هم در همین مراسم حضور داشت. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)ملیکا خانم دقیقا تکلیفمان را مشخص کن که مانند چه چیزی دوستمان داری؟ 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)محسن جان پست هایت را کامل بنویس. الآن آقایان همه ی عینک به چشم مخاطب شما هستند ولی خب چیزی نگفته اي*

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)صفحه حنا خانم و آقا آروین که توسط پدر و مادر این دو فسقلی اداره می‌شود, این پست برفی را از زبان این کوچولو ها گذاشته و با کودکان بی سرپناه و زمين لرزه زده کرمانشاه هم دردی کرده است. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)کیمیا خانم علیزاده پس از گذراندن دوران مصدومیت و بازیافتن سلامتی اش, فعالیت هاي تبلیغاتی خودرا از سر گرفت. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)تبریک نوید محمدزاده به ستاره پسیانی بازیگر با استعداد تئاتر و سینما که برنده جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر فجر شد. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)استوری سحر قریشی که با آن میتوان فعالین حقوق حیوانات را ماه ها شکنجه روحی داد. *

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)پژمان بازغی و دخترش نفس خانم در حاشیه حضورشان در مراسم /دو قدم مانده به سیمرغ/ برای فیلم /هایلایت/ به کارگردانی اصغر نعیمی.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)سمیرا حسنپور و همسر جان این روز ها در حال گشت و گذار در گرجستان هستند.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)آرزوی سلامتی کارن همایونفر برای استاد داریوش شایگان نویسنده, اندیشمند, فیلسوف و روزنامه نگار نامی کشورمان که متاسفانه حالشان خوب نیست. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)سلفی حدیثه تهرانی در گریم کار جدیدش. فقط یک ایرانی می تواند چهار میلیون پول گوشی بدهد برای 50 گرم وزن کمترش, ولی دور آن قالب دو کیلویی بیندازد. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)خاطره بازی امید معلم از روزهای خوش پا پدر بودن. در یکی از دورهمی هاي آن روز ها که دیگر تکرار نخواهد شد. حضور بهنام بانی بدون سبیل در گوشه سمت راست تصویر از نکات جالب این عکس است.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)مهدی جهانی شب گذشته یک میهمان فوق ویژه در کنسرت اش داشت. پدرش. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)امرحسین مدرس و همسر جان هم عکس برفی گرفتند. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)روناک یونسی هم آیفون ده خود رابه نمایش گذاشت. گوشی اي که با پول هزینه شده برای آن می‌شود یک کانکس برای یک خانواده زمين لرزه زده تهیه کرد. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)عکس کلاسیک و جالب بابک جهانبخش درکنار یک خودرو قدیمی در شهرک سینمایی. اتومبیل باز ها در پیدا کردن نام خودرو کمکمان کنند.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)سلفی سارا روستاپور یا همان خاله سارای محبوب بچه ها درکنار جمعی از کودکان عزیز. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)آزاده زارعی هم به لطف یک عکاس این عکس برفی را گرفت و با یک روز تاخیر به اشتراک گذاشت تا در ترافیک تصاویر برفی سوخت نشود.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)مهرداد صدیقیان هم همچنین. 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)برای افسانه پاکرو فرقی نمی کند که برف باریده, زمين لرزه آمده یا کسی مرده. در هر صورت عکس هاي آرشیوی و روتوش شده اش را می گذارد.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)با آن‌ نرمال ترین اکتور تهران چه کنم؟ 

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)اگرهم اندک امیدی بود با این استوری شما, از بین رفت.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)

شهرام قائدی در دو گریم بهنام بانی و بهاره رهنما روز خوبی را برایتان ارزو می‌کند. تا مطلب بعدی, خداوند یار و نگهدارتان.

خبرهای داغ از اینستاگرام بازیگران و ستاره های محبوب ایرانی (407)

 

مطالب مربوط :

عکسهای بازیگران و اینستاگرام بازیگران و چهره های مشهور ایرانی «406»

عکس های بازیگران | اخبار داغ چهره ها در شبکه های مجازی «405»

عکس های بازیگران | اخبار داغ دنیای ستاره های مشهور «404»

عکس های بازیگران |جدیدترین خبرهای داغ از دنیای هنرمندان «403»