پارس ناز پورتال

خرید آنلاین انواع بخاری بدون دودکش از “فروشگاه جاویدکالا”

خرید آنلاین انواع بخاری بدون دودکش از “فروشگاه جاویدکالا”

معرفی بخاری های گازی آبسال

با فرا رسیدن فصل سرد سال، همه مردم به دنبال یک وسیله گرمایشی مناسب و ایمن هستند که بتواند محیط خانه آن ها را همیشه گرم نگه دارد. در گذشته برای گرم کردن خانه از آتش و وسایل ابتدایی استفاده می کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع بخاری ها به بازار، همه افراد جذب این وسیله شدند.

 

شرکت های لوازم خانگی مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد که این محصول را در مدل های متنوعی ساخته و روانه بازارهای داخلی و بین المللی می کنند، به همین دلیل است که در فروشگاه ها، برندهای مختلفی از این وسیله گرمایشی وجود دارد. اما سوال اینجاست که کدام برند بخاری، ایمن و با کیفیت است؟ امروز در این مقاله قصد داریم شما را با بخاری آبسال به طور کامل آشنا کنیم. برای آشنایی بیش تر با این محصول، لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

خرید آنلاین انواع بخاری بدون دودکش از "فروشگاه جاویدکالا"

تاریخچه شرکت آبسال

شرکت آبسال یکی از شرکت های سازنده لوازم خانگی می باشد که در سال ۱۹۵۶ میلادی در کشور ایران، تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۸۳ میلادی با نام “یونیورسال پی ال سی” به فعالیت خود ادامه داد و از آن سال به بعد نام خود را به آبسال تغییر داد.

 

شرکت آبسال اکنون یکی از شرکت های شناخته شده در سراسر جهان است که دارای ۳۴۸ شعبه در مناطق مختلف کشور ایران بوده و از طریق این شعب، کالاها و خدمات پس از فروش خود را عرضه می کند. یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت، مدل های مختلف بخاری آن می باشد که به دلیل استقبال زیادی که از آن شده است، در این مقاله به معرفی این محصول می پردازیم.

 

شرکت لوازم خانگی آبسال، به عنوان یکی از اولین تولید کننده های بخاری دودکش دار و بخاری بدون دودکش هوشمند در ایران به شمار می رود وه برای ساخت محصولات خود از طرح ها و مدل های بروز اروپا، استفاده کرده است.مدل بخاری بدون دودکش آبسال، از جمله مدل هایی است که در بازار فروش لوازم گرمایشی، فروش بالایی را به خود اختصاص داده و از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد.

 

معرفی بخاری های بدون دودکش آبسال

در این مدل بخاری، دودکش وجود ندارد و همین امر سبب  شده است که بتوانید آن ها را در تمام نقاط منزل خود و یا محیط کاری، بدون هیچ دغدغه و نگرانی نصب کنید. از مزایای بخاری بدون دودکش آبسال می توان به کم حجم بودن آن ها و امکان جا به حایی و حمل نقل ساده آن ها، اشاره کرد.

خرید آنلاین انواع بخاری بدون دودکش از "فروشگاه جاویدکالا"

نکاتی در مورد بخاری بدون دودکش آبسال

بخاری آبسال در رنگ های متنوع و مدل های مختلفی توسط شرکت آبسال به همراه ضمانت نامه ۲ ساله، تولید و عرضه می شود.‌ از گران ترین مدل این محصول می توان به مدل ۴۴۰ و ۴۳۷ مجهز به فن و ارزان ترین آن متعلق به ندل G431، است.  از این بخاری می توان به دو صورت ایستاده و زمینی استفاده کرد.

 

سوخت مورد نیاز برای همه بخاری های بدون دودکش آبسال، گاز مایع می باشد، به جز دو مدل آن:

 

1- بخاری بدون دودکش مدل F437 که سوخت مورد نیاز آن از گاز شهری است.

 

2- بخاری بدون دودکش مدل 440 که درپشت بخاری مجهز به یک مخزن برای کپسول گاز می باشد.

 

ویژگی های بخاری بدون دودکش آبسال

* یکی از ویژگی های مثبت این مدل بخاری، وجود سنسور کنترل اکسیژن در آن می باشد. هنگامی که اکسیژن محیط ازحد استاندارد کم تر شود، بخاری به طور اتوماتیک خاموش می شود تا خطری ساکنین محیط را تهدید نکند.

 

* یکی دیگر از ویژگی های دیگری که این وسیله گرمایشی دارد و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان آن قرار گرفته است، ترموکوپل آن است. یعنی اگر بخاری بنا به هر دلیلی خاموش شود، وجود ترموکوپل سبب قطع شدن خودکار جریان گاز می شود و این ویژگی، سبب افزایش امنیت می گردد.

 

* بخاری های بدون دودکش آبسال، مجهز به سیستم گاورنر برای کنترل میزان گاز ورودی می باشد.

 

با وجود موارد فوق الذکر، متوجه خواهید شد که این مدل بخاری علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که دارد، ایمنی بسیار بالایی نیز دارد و به خوبی می تواند محیط را گرم نگه دارد.

خرید آنلاین انواع بخاری بدون دودکش از "فروشگاه جاویدکالا"

مزایای استفاده از بخاری بدون دودکش آبسال

* همان گونه که در بالاتر به آن اشاره شد این دستگاه مجهز به سیستم گاورنر یا همان فشار شکن است. این سیستم در زمانی که فشار گاز بیش تر از حد مجاز باشد، آن را تنظیم می کند.

 

* مجهز به ترموکوپل؛ گاهی ممکن است بخاری به دلایل مختلف خاموش شود و یا قطعی گاز موجب خاموشی بخاری شود. در این صورت ترموکوپل دستگاه، جریان گاز را به طور خودکار قطع کرده و حتی در هنگام در دسترس بودن گاز، هیچ جریان گازی از بخاری خارج نمی شود.

 

* این مدل بخاری بدون دودکش، مجهز به سیستم جرقه زن می باشد.

 

* از دیگر موارد امنیتی که سازندگان این محصول برای آن در نظر گرفته اند، وجود سیستم کنترل اکسیژن در آن می باشد که در صورت پایین بودن اکسیژن محیط از حد مجاز، بخاری به طور خودکار خاموش می شود.

 

* این بخاری دارای مدل های متنوعی می باشد که مدل ۴۴۰ آن، قادر است حرارت را به دو صورت تابشی و جا به جایی انتقال دهد. فشار گاز ورودی در این مدل بخاری، ۲۷.۹ بار می باشد.

 

* این بخاری ها، پایین ترین درصد اتلاف حرارت و انرژی را دارند به طوری که بازده حرارتی در آن ها ۹۰ درصد می باشد. این یعنی ۹۰ درصد سوخت را به انرژی و حرارت تبدیل می کنند و می توانند محیط را به خوبی گرم نگه دارند.

 

* یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های این بخاری، مدل ۴۸۱ می باشد که شیشه آن از جنس سکوریت بوده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.

 

* یکی دیگر از مدل های بخاری آبسال بدون دودکش، مدل ۴۳۷ مجهز به سیستم فن می باشد که به علت وجود فن گرما را سریع تر انتقال داده و محیط را زودتر گرم می کند.

 

معایب:

این بخاری با توجه به مزایای زیادی که دارد، دارای یک عیب است.  این بخاری به دلیل عدم وجود دودکش در آن، سبب پخش کردن گازهای سمی و مضر از جمله مونوکسید کربن در محیط می شود. اگر از این بخاری ها استفاده می کنید، به تهویه محیط خود توجه ویژه ای داشته باشید.

 

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی جاویدکالا

فروشگاه جاویدکالا یکی از معتبرترین سایت های عرضه کننده انواع مدل های مختلف بخاری های بدون دودکش آبسال همراه با ضمانت نامه می باشد. فروشگاه جاویدکالا ، محصولات خود را در برترین کیفیت، بدون واسطه و به صورت مستقیم از شرکت های سازنده خریداری می کند و با قیمتی نازل تر از بازار در اختیار مصرف کندگان قرار می دهد. اگر قصد خرید بخاری بدون دودکش آبسال را دارید، می توانید آن را در برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، بدون فوت وقت به صورت اینترنتی از فروشگاه لوازم خانگی جاویدکالا تهیه کنید.