پارس ناز پورتال

خرید اکانت قانونی fifa 23 برای کنسول های بازی

خرید اکانت قانونی fifa 23  برای کنسول های بازی

سری مختلف بازی‌های fifa سال‌های زیادی است که توسط افراد مختلف در سراسر دنیا انجام می‌شود و طرفداران زیادی دارد. نسخه‌های مختلف این بازی نیز هر سال منتشر می‌شود و تغییرات زیادی با نمونه‌های قبلی دارد.

 

در سری جدید فیفا که با عنوان fifa 23 معرفی شده است، دیگر پسوند fifa وجود ندارد و نام اصلی این نسخه EA Sports FC  است. این نام­گذاری نشان می‌دهد که دیگر نسخه بعدی برای این بازی وجود نخواهد داشت و این سری آخر است.

 

در سری fifa 23 سبک بازی، گیم پلی، بازیکنان و تیم‌ها معمولاً دچار تغییرات خاصی نشده‌اند؛ اما طرفداران بازی‌ منتظر تغییرات ویژه‌ای در این سری از نسخه‌های FIFA هستند تا با خرید اکانت قانونی fifa 23 لذت انجام این بازی را دو چندان کنند. برای آشنایی با نحوه خرید اکانت قانونی این نسخه در ادامه با ما همراه باشید.

 

ارتقا سطح fifa 23 با تغییرات فوق‌العاده!

 

در نسخه‌های مختلف قبلی بازی fifa یکی از اصلی‌ترین مشکلات، نبود مهارت‌های مختلف مثل گلزنی برای بازیکنان، عدم توانایی بازیکنان برای زدن شوت مناسب بود و همچنین گیم‌پلی حالت تعادلی نداشت.

 

در سری جدید تکنولوژی، هایپرموشن به­عنوان یک فناوری در این حوزه شناخته شد و از سنسور‌های پیشرفته برای افزایش کیفیت حرکت بازیکنان کمک گرفت تا اسیکل‌های متفاوتی مثل شوت زدن یا پاس دادن را به­راحتی انجام دهند.

 

وجود این تکنولوژی به­عنوان یک تغییر فوق‌العاده در گیم‌پلی سری جدید بازی‌های فیفا باعث شد تا محیط بازی بیشترین شباهت را به میدان فوتبال داشته باشد.در نسخه fifa 23 بیش از 600 انیمیشن بسیار با‌کیفیت آماده‌سازی شده که تمام حرکت‌های بازیکنان و واکنش آن‌ها به تکل‌ها شبیه به واقعیت شده است.

 

علاوه­بر این برای حمایت از بازی‌های فوتبال زنان، لایسنس‌های بی‌شماری از تیم‌های باشگاهی زنان نیز در این نسخه طراحی شده است. جام جهانی فوتبال قطر و جام جهانی فوتبال زنان در استرالیا و نیوزلند نیز در این سری از بازی‌های fifa 23 وجود دارد و به­صورت فایل الحاقی به بازی اضافه خواهد شد.

 

خرید اکانت fifa 23 برای کنسول بازی PS5

 

قبل از خرید اکانت این نسخه از بازی‌های فیفا برای کنسول‌های بازی پلی استیشن 5، بهتر است بدانید که تغییرات موجود در این بازی علاوه­بر این که شامل موارد گرافیکی و لایسنس­های مختلف است، بخش‌های دیگری مثل ultimate Team  و کریر مود تفاوت‌هایی با نمونه‌های قبلی دارد. این تفاوت‌ها باعث می‌شود شما بتوانید ساعت‌های زیادی را در این بازی صرف کنید و تیم‌تان را تا جایی که می‌توانید قوی‌تر کنید.

 

شرکتی که در حوزه ساخت بازی EA  یا همان  fifa 23فعالیت می‌کند با تیم‌های بسیار پرطرف‌دار دنیا قرارداد دارد و به­همین دلیل بیش از 1000 بازیکن از 30 لیگ مختلف با تمام جزئیات در این بازی حضور دارند.

 

 عملکرد گرافیکی این نسخه بر روی کنسول پلی استیشن 5 در سطح بسیار بالایی قرار دارد و گیمر حس تماشا فوتبال واقعی را خواهد داشت؛ به­طوری که شما می‌توانید برای خودتان یک تیم بسیار حرفه‌ای بسازید و یا از میان تیم‌های موجود یکی را انتخاب و بازی کنید.

 

به­همین دلیل خرید اکانت قانونی fifa 2023  برای گیمر‌های علاقه‌مند به دنیای فوتبال توصیه می‌شود. شما پس از انجام یک­بار بازی پرهیجان در این نسخه تفاوت­های آن را با سری قبلی به وضوح خواهید دید.

خرید اکانت قانونی fifa 23  برای کنسول های بازی

برای کنسول بازی PS4 اکانت قانونی بخرید!

 

خرید اکانت قانونی fifa 23 برای کنسول بازی ps4 نیز امکان‌پذیر است. کمپانی فعال در حوزه ساخت این نسخه از بازی‌های فیفا به خوبی می‌داند که fifa 23 جزء پرفروش‌ترین بازی‌های هر سال در دنیا است و برای حفظ این رتبه باید ویژگی‌های جدیدی داشته باشد.

 

به­همین دلیل سال به سال کیفیت و عملکرد این نسخه‌ها بهتر شده و طرف‌داران بیشتری هم پیدا می‌کند. یک قابلیت جدید به نام  CROSS PLAYدر این نسخه طراحی شده که یکی از بزرگترین تفاوت‌ها با نمونه‌های قبلی است.

 

این قابلیت به کاربران کنسول‌های بازی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی این امکان را می‌دهد که بتوانند به­صورت هم‌زمان با هم بازی کنند. گسترش میزان همکاری با لینک‌های مختلف جهانی در این نسخه و وجود هم‌زمان جام جهانی مردان و زنان باعث شده تا ویژگی‌های مثبت بازی fifa 23 افزایش پیدا کند.

 

شرکت سازنده این بازی تأکید کرده است که فناوری‌های قبلی از نظر کیفی تا 10 برابر نیز ارتقا پیدا کرده‌اند و قدرتمند‌تر از نسخه‌های گذشته در این نمونه ظاهر شده‌اند. طراحان بازی همه دوربین‌های استادیوم را استفاده می‌کنند و ویژگی‌های واقعی بازیکنان را با دقت بسیار بالایی الگو‌برداری می‌کنند. در‌نتیجه در زمین بازی نمایش حرکات واقعی‌تری از بازیکنان مشاهده می‌کنید.

 

انتخاب تصویر کاور نسخه 23 بازی فیفا از میان بازیکنان قدرتمند

 

در مجموعه بازی‌های فیفا یکی از پرطرف‌دار‌ترین قسمت‌ها مربوط به تصویر موجود در جلد بازی fifa 23 است. به طوری که هر سال قبل از انتشار سری جدید بازی طرف‌داران درباره این مورد بحث و گفت­وگو می‌کنند و تصویر بازیکنان احتمالی را حدس می‌زنند.

 

تاکنون تصویر بازیکنان مختلف محبوب در سراسر دنیا مثل لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، امپابه و مارکو رویس بر روی کاور این بازی‌ها قرار گرفته است. معمولاً هنگام انتخاب تصویر برای جلد بازی، افرادی که از نظر ورزشی سال خوبی را گذرانده باشند و از لحاظ بدنی در سطح بهتری باشند در اولویت هستند. همچنین بازیکنانی که جوایز فوتبالی بیشتری را در میادین مختلف از آن خود کرده باشند، جزء گزینه­های اول هستند.

 

اکانت قانونی fifa 23 را پیش خرید کنید!

 

طبق اعلام شرکت سازنده این نسخه از بازی‌های فیفا در تاریخ 30 سپتامبر سال جاری میلادی این بازی برای کنسول‌های مختلف منتشر خواهد شد. به­همین دلیل برای اینکه بتوانید در هنگام انتشار به این بازی دسترسی داشته باشید، باید آن را پیش خرید کنید.

 

زمانی که شما این اکانت قانونی fifa 23 را پیش خرید می‌کنید، در‌واقع، قیمت آن برای شما قطعی است و هرگونه نوسان قیمت تا هنگام انتشار، هزینه اضافه‌ای برای شما نخواهد داشت.

 

همچنین خرید اکانت برای نسخه جدید بازی فیفا این امکان را به شما می‌دهد که به پک‌های بخش آنلاین بازی فیفا دسترسی پیدا کنید و دیتا دانلودی بازی برای شما زودتر فعال خواهد شد.

 

علاوه­بر این موارد شما جزء اولین کسانی خواهید بود که این بازی را به لیست بازی‌های کنسول خودتان اضافه می‌کنید و لذت بازی فوق‌العاده فوتبال را تجربه خواهید کرد. شما برای خرید این اکانت می­توانید به سایت yungcenter مراجعه و اکانت fifa 23 را پیش خرید کنید.