پارس ناز پورتال

خرید بیت کوین از صرافی رمزارز کیف پول من

خرید بیت کوین از صرافی رمزارز کیف پول من

امروزه حتما در مورد بیت کوین مطالبی را شنیده‌اید و شاید به دنبال آن از شبکه‌ای به نام بلاک‌چین مطلع شده‌اید. حتی ممکن است که سوالی در مورد هدف عرضه این ارز دیجتال در ذهنتان به وجود آمده باشد و اینکه چگونه می‌توان این ارز را خرید و فروش کرد و یا به دلیل مجازی بودن چگونه می‌توان آن را ذخیره نمود.

 

ارزهای دیجیتال در حالت کلی به صورت پول فیزیکی نیستند و یک سیستم متمرکز آن‌ها را کنترل نمی‌کند. شاید شما نیز جزو کسانی هستید که می‌خواهید اطلاعات بیشتری را در مورد رمزارزها  و کیف پول‌ها کسب کنید؛ بنابراین مطالعه مطلب زیر به شما پیشنهاد می‌شود.

 

هدف از عرضه رمزارز بیت کوین چه بود؟

بیت کوین رمزارزی است که وابسته و تحت کنترل هیچ گروه و نهادی نیست. قوانینی در شبکه رمزارز بیت کوین وجود دارد که به صورت کدهای برنامه‌نویسی بوده و افراد با ورود به این شبکه، این قوانین را می‌پذیرند.

 

هدفی که در عرضه بیت کوین وجود دارد، انتقال و ذخیره پول با امنیت بالا است. به عبارتی هدف از بیت کوین و دیگر رمزارزها، کنترل پول توسط صاحبان پول است، یعنی شبکه بیت کوین، با رمز عبوری (کلید خصوصی) که در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد، فقط به صاحب کلمه رمز، اجازه خرید و فروش بیت کوین را می‌دهد.

 

مقاله پیشنهادی: استخراج بیت کوین 0 تا 100

خرید بیت کوین از صرافی رمزارز کیف پول من

بیت کوین در سال 2008 معرفی و عرضه شد. البته سازنده این رمزارز از نام مستعار ساتوشی ناکاموتو استفاده می‌کند که به صورت کلی فرد یا گروه بودن آن بر کسی روشن نیست. ساتوشی ناکاموتو مقاله‌ای را ارائه کرد که در آن از پول الکتریکی سخن به میان آورده و این مقاله تحت عنوان «وایت پیپر» شناخته می‌شود.

 

البته شروع به کار شبکه بیت کوین از سال 2009 بود.یک سری از عوامل وجود دارند که تاثیر مستقیم بر ارزش بیت کوین می‌گذارند؛ این عوامل از قبیل عرضه و تقاضا، فورک، هاوینگ، رخدادهای سیاسی، رسانه‌های اجتماعی برشمرده می‌شوند.

 

از طرفی عواملی ممکن است وجود داشته باشد که نابودی بیت کوین را رقم بزنند؛ ارزی بهتر از بیت کوین معرفی شود، محدودیت‌هایی از طرف دولت‌ها ایجاد شود و همچنین اگر فورک‌های زیادی در شبکه بیت کوین به وجود بیاید، ممکن است بیت کوین را به نابودی بکشاند. ضمن اینکه افزایش قیمت برق و یا قطعی برق باعث عدم استخراج بیت کوین توسط ماینرها شده و کم کم زمینه برای نابودی بیت کوین فراهم می‌شود.

 

مزایای خرید بیت کوین

تا این قسمت با مفهوم بیت کوین و هدف از عرضه آن آشنا شدید، حال به بیان تعدادی از مزایای آن می‌پردازیم.

 

پرداخت وجه بدون محدودیت

یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن بیت کوین، آزادی پرداخت وجه است؛ چراکه انتقال و دریافت پول در هر ساعت و مکانی امکا‌ن‌پذیر می‌شود. گویا کنترل پول، در خود دستان شماست.

 

امنیت

وقتی از بیت کوینی که دارید پشتیبان تهیه می‌کنید، یعنی برای آن رمزنگاری انجام می‌دهید و هیچ‌کس به جز شما امکان دسترسی به آن را نخواهد داشت. هر پرداخت و تراکنشی که در شبکه بیت کوین انجام می‌پذیرد، قابلیت برگشت ندارد و اطلاعات شخصی افراد وارد شبکه نمی‌شود؛ بنابراین معامله‌گرها از هر لحاظ امنیت بالایی داشته و از ضرر در برابر تقلب ایمن هستند.

 

به‌صرفه بودن هزینه‌ها

در شبکه بیت کوین هیچ پرداختی وجود ندارد و تقریبا به صفر میل می‌کند. همچنین صرافی‌های آنلاینی مانند کیف پول من، وقتی بیت کوین را به پول (ارز فیات) تبدیل می‌کنند، هزینه کمتری را برای کاربران ایجاد می‌کنند و از این لحاظ در پردازش معملات به کاربران کمک بسیاری می‌کنند.

 

کیف پول من چگونه عمل می‌کند؟

صرافی آنلاین کیف پول من که یکی از اولین و معتبرترین صرافی‌های آنلاین داخل کشور است، امکان خرید، فروش و ذخیره بیت کوین را برای کاربران فراهم کرده است. این کیف پول دیجیتالی، یک رمز عبور (کلید خصوصی) در اختیار کاربر قرار می‌دهد و کاربران با استفاده از این رمز عبور می‌توانند به رمزارزهای خود دسترسی داشته باشند.

 

شما می‌توانید با استفاده از صرافی کیف پول من به انواع کیف پول دسترسی داشته باشید؛ همچنین برای ذخیره هر ارز دیجیتال در کیف پول مخصوص خود، می‌توانید از مشاوران و کارشناسان کیف پول من کمک بگیرید.

 

در صرافی کیف پول من، انواع کیف پول پشتیبانی می‌شود و اکثر این کیف پول‌ها به صورت نرم افزاری هستند. هر کیف پول نسبت به نوع آن، کارکرد متفاوتی دارد. وقتی که کیف پولی را در صرافی کیف پول من، برای ذخیره رمزارز مورد نظر انتخاب می‌کنید، برای شما یک آدرس عمومی (Public Adress) تعریف و رمزارزها را در آن نگه‌‌داری می‌کند.

 

آدرس‌های عمومی شبیه به شماره حسابی است که شما از بانک دریافت می‌کنید، با این تقاوت که این آدرس‌ها به صورت دیجیتالی ور برای نگه‌داری رمزارزها هستند. البته هر رمزارز یک آدرس عمومی مخصوص دارد؛ برای مثال برای خرید و ذخیره بیت کوین آدرس مخصوص به آن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

وقتی که در کیف پول من از یک کیف پول استفاده می‌کنید، موجودی‌ها و ارزهایی را که در آن ذخیره کردید، به شما نمایش داده می‌شوند. البته تا زمانی که آدرس فقط دراختیار شما باشد و با این آدرس انتقال موجودی‌ها در بلاک‌چین برای شما ممکن می‌شود.

 

وقتی شما دارای رمز عبور و یا همان کلید خصوصی هستید، نشان‌دهنده مالک آدرس است. صرافی کیف پول من این رمز عبور را با امنیت بالا نگه‌داری می‌کند و شما با وارد کردن آن، می‌توانید به آدرس‌های عمومی ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا کنید.

 

در حالت کلی، صرافی کیف پول من شبیه به یک بانک است که شما با انتخاب کیف پول مخصوص، صاحب یک حساب بانکی می‌شود. در این صورت آدرس‌های عمومی نیز به منزله شماره حساب شما هستند.

 

کیف پول من چه ویژگی‌هایی دارد؟

در صرافی آنلاین کیف پول من، برای هر حساب کاربری می‌توان کیف پول‌های مختلفی ساخت تا رمزارزهای گوناگونی را ذخیره کرد. در این صرافی ضریب امنیتی نگه‌داری رمزارزها بسیا بالا بوده و به راحتی صاحب اصلی کلید خصوصی می‌تواند به ارزها دسترسی داشته باشد.

 

نکته مهم اینکه در کیف پول من، حساب کاربری خود را با حساب‌های بانکی می‌توانید شارژ کنید و امکان خرید و فروش و تبدیل ارزها به واحد تومان نیز وجود دارد.کیف پول من، جزو سایت‌هایی است که مشکل قطعی و فیلترینگ ندارد و از این رو، می‌توانید با خیالی آسوده در این صرافی سرمایه‌گذاری انجام دهید.

 

از طرفی رابط کاربری آسان و پلتفرم جذاب آن، هر معامله‌گری را به سمت خود جذب کرده، تا جایی که در حال حاضر، بیشتر از یک میلیون کاربر از خدمات این صرافی بهره‌مند می‌شوند.

 

چگونه می‌توان بیت کوین را خریداری کرد؟

بیت کوین همانند دیگر رمزارزهای موجود در سرتاسر جهان از طریق صرافی‌های آنلاین قابل خریداری است. آنچه که باید به آن توجه کرد، امنیت صرافی انتخابی است. اگر می‌خواهید از صرافی‌های آنلاین خارج از کشور برای خرید بیت کوین اقدام کنید، ممکن است با گذشت زمان با مشکلاتی به دلیل وجود محدودیت‌ها و یا حتی با هک حساب کاربریتان مواجه شوید؛ بنابراین بهتر است که از صرافی‌های آنلاین امن و قابل اعتماد داخل کشور برای سرمایه‌گذاری در زمینه رمزارزها کمک بگیرید.

 

صرافی کیف پول من با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یکی از بهترین کیف پول‌های موجود در ایران است که با یک محیط آسان و قابل اطمینان از بیش از 1200 رمزارز پشتیبانی می‌کند. برای خرید بیت کوین، کافی است که با ثبت نام در سایت Kifpool.me برای ایجاد حساب کاربری اقدام کنید.

 

بهتر است که برای جلوگیری از هک حسابتان، احراز هویت را انجام دهید؛ در این مرحله به همراه اطلاعات کاربری، عکس سلفی و کارت ملی خود را ارسال می‌نمایید. در مرحله پایانی باید یک شماره حساب با نام خودتان را وارد کنید.

 

برای خرید بیت کوین، دو راه را در پیش دارید؛ راه اول اینکه، اگر صاحب رمزارزهای دیگری هستید، می‌توانید آن‌ها را تبدیل به بیت کوین کنید، حتی می‌توانید از رمزارزی مانند تتر که واحد پول دیجیتال است، استفاده نمایید.

 

راه دوم، با استفاده از پول رایج و با شماره کارت بانکی خود اقدام به خرید بیت کوین کنید. در کیف پول من ثبت سفارش برای خرید بیت کوین را انجام داده و به مدت چند دقیقه تا 48 ساعت باید صبر کنید تا سفارش شما در بلاک‌چین ثبت شود.

 

کیف پول‌های رمزارز بیت کوین

همان طور که گفتیم، برای ذخیره و نگه‌داری رمزارز بیت کوین به یک کیف پول دیجیتالی نیاز است. انواع کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد. در این قسمت به معرفی تعدادی از بهترین کیف پول‌هایی که می‌توان رمزارز بیت کوین را در آن‌ها ذخیره کرد، می‌پردازیم.

 

کیف پول بلاک‌چین (Blockchain)

این کیف پول تحت وب است و جزو یکی از فدیمی‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. البته با این کیف پول می‌توانید به جز بیت کوین، رمزارزهای دیگری مانند تتر و اتریوم را ذخیره کنید. همچنین اپلیکیشن موبایلی با امنیت بسیار بالا برای این کیف پول طراحی شده است.

 

کیف پول بیت کوین والت (Bitcoin Wallet)

این کیف پول به صورت اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس طراحی شده و جزو اولین اپلیکیشن‌هایی به شمار می‌رود که در سال 2013 معرفی شده است. البته نکته مهم اینکه، در این کیف پول فقط بیت کوین می‌توانید ذخیره کنید.

 

کیف پول اکسودوس (Exodus)

این کیف پول با سیستم عامل‌های دسکتاپی، اندروید و آی او اس سازگار است. این نرم افزار به دلیل رابط کاربری جذاب و ساده از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده و بیشتر از 100 رمزارز را پشتیبانی می‌کند.

 

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)

این کیف پول سخت افزاری است و تقریبا از همه رمزارزها پشتیبانی می‌کند. این کیف از امنیت بالایی برخوردار بوده و امکان هک آن تقریبا به صفر می‌رسد. ولی در کل، کیف پول‌های سخت افزاری در ایران دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

 

چرا خرید بیت کوین از صرافی کیف پول من پیشنهاد می‌شود؟

از آنجایی که برای خرید، ذخیره و فروش انواع رمزارزها مانند بیت کوین به صرافی‌های آنلاین نیاز است، باید به دنبال صرافی با امنیت بالا بود تا ریسک سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به شدت پایین آورده شود.

 

صرافی‌های آنلاین زیادی در سرتاسر جهان وجود دارد که هر کدام دارای یک سری معایب و مزایا هستند. ولی پیشنهاد می‌شود که از صرافی‌های آنلاین داخلی استفاده شود تا بعدها دچار مشکل نشوید.

 

صرافی آنلاین کیف پول من از بیشتر از 1200 رمزارز پشتیبانی می‌کند. همچنین این صرافی کمترین تعرفه و کارمزد را در بین صرافی‌های دیگر دارد. به طوری که برای هر معامله حدود 0.25 الی 2 درصد آن را به عنوان کارمزد کسر می‌شود.

 

از طرفی نگه‌داری رمزارها در این صرافی هیچ هزینه‌ای ندارد و رایگان است. این صرافی به صورت 24 ساعته در خدمت کاربران است تا پاسخ‌گوی مشکلات آن‌ها باشند.