پارس ناز پورتال

چرا باید اقدام به خرید دستگاه فارادیک کرد

چرا باید اقدام به خرید دستگاه فارادیک کرد

یکی از معضلات و مشکلات فراگیر در سطح جهان، مشکل چاقی و اضافه وزن است. با توجه به اینکه روند کاهش وزن مستلزم داشتن تمرینات ورزشی مستمر و رژیم غذایی اصولی است، بسیاری از پس انجام آن بر نمی آیند.

 

به همین دلیل برخی از مراکز درمانی و ورزشی به خرید دستگاه جی فایو یا خرید دستگاه فارادیک روی آورده اند. دستگاه فارادیک به واسطه ارسال فرکانس های مختلف به نقاط تجمع چربی، موجب شکسته شدن بافت چربی و در نتیجه لاغری می شود.

 

آشنایی با دستگاه فارادیک

 

افزایش وزن علاوه بر تاثیرات منفی که بر سلامت جسم دارد منجر به تضعیف روحیه و کاهش اعتماد بنفس نیز می شود. از این رو با خرید دستگاه فارادیک می توان فارغ از رژیم غذایی و ورزش های سنگین، در کمترین بازه زمانی به بهترین نتیجه دست یافت. استفاده از این دستگاه شرایطی را برای لاغری موضعی نیز ایجاد کرده است.

 

در واقع شیوه عملکرد این دستگاه به این شکل است که پالس های الکتریکی، فرکانس های بالایی را به مناطق تجمع چربی ارسال می کند. این فرکانس ها با اثر گذاری بر بافت های چربی موجب تخریب و شکستن آنها می شود. همچنین این دستگاه میزان گردش خون و در نتیجه اکسیژن رسانی به بافت ها را افزایش می دهد به همین دلیل می توان آن را مناسب برای  برطرف کردن آثار افتادگی پوست بعد از زایمان دانست.

چرا باید اقدام به خرید دستگاه فارادیک کرد

خرید دستگاه فارادیک

مدت زمان استفاده از این دستگاه، برای ملموس شدن میزان اثرگذاری آن، به حجم توده های چربی بدن وابسته است. همچنین استفاده مستمر و منظم از آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. لازم به ذکر است استفاده از دستگاه فارادیک و تعیین میزان پالس های الکتریکی آن، امری تخصصی است بنابراین برای جلوگیری از مشکلات و اختلالات احتمالی بهتر است روند لاغری با این دستگاه تحت نظر پزشک صورت گیرد.

 

مزایای دستگاه فارادیک

استفاده از دستگاه فارادیک علاوه بر لاغری دارای محاسنی به شرح زیر است:

 

* تقویت ماهیچه های تحلیل رفته

* ایجاد تناسب اندام به واسطه شکل دهی به عضلات

* برطرف کردن افتادگی شکم حاصل از زایمان

* مناسب برای مرتفع کردن افتادگی سینه و بیضه ها

* مناسب برای لاغری موضعی

* بهبود جریان لنفی و کاهش مواد زائد

 

خرید دستگاه فارادیک برای چه مراکزی کاربردی است

خرید دستگاه فارادیک تنها مختص مراکز لاغری نیست بلکه مراکز فیزیوتراپی و باشگاه های ورزشی نیز می توانند از این دستگاه جهت تحریک ماهیچه های بدن و تقویت آنها استفاده کنند. در واقع دستگاه فارادیک با ایجاد انقباض و انبساط های متوالی علاوه بر حذف بافت های چربی اضافه، موجب تقویت بافت های ماهیچه ای نیز می شود.

 

لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه به معنای عدم رعایت رژیم غذایی و یا ترک برنامه های ورزشی نیست. مسلما زمانی استفاده از این دستگاه می تواند کارآمد باشد که رژیم غذایی و برنامه ورزشی مناسبی در کنار آن تعریف شده باشد.

چرا باید اقدام به خرید دستگاه فارادیک کرد

کاهش وزن با دستگاه فارادیک

سخن پایانی

استفاده و خرید دستگاه فارادیک در سطح جهان بسیار متداول است زیرا استفاده از این دستگاه به واسطه ارسال پالس های عصبی علاوه بر لاغری موجب شکل گیری عضلات می شود. از محاسن دیگر این دستگاه عدم وجود عوارض جانبی است.

 

همچین اثرگذاری آن وابسته به هیچ تحرکی نیست. در نهایت باید گفت لازم است افرادی که قصد خرید دستگاه فارادیک را دارند به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از این دستگاه با کاهش سایز همراه است نه کاهش وزن.