پارس ناز پورتال

خرید لوازم یدکی جک جی 5 از یدک مارکت

خرید لوازم یدکی جک جی 5 از یدک مارکت

خودروهای کمپانی جک در ایران محبوبیت زیادی دارند. امروزه می‌بینیم که تعداد زیادی از خودروهای چینی در تردد خیابان‌ها می‌کنند. به دنبال تعدد این خودروها در جاده‌ها، بی شک نیاز به خرید لوازم یدکی خودروهایی مثل جک اس 5 و جک جی 5 بیشتر شده است.

 

متاسفانه این کمپانی‌ها در ایران نمایندگی قوی ندارند و صاحبان این خودروها در خرید لوازم یدکی جک با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شوند. در ادامه فروشگاه لوازم یدکی یدک مارکت را برای خرید لوازم یدکی جک و دیگر خودروهای چینی به شما معرفی می‌کنم تا بدانید چقدر راحت می‌توانید قطعات اصلی خودروی خود را تهیه کنید.

خرید لوازم یدکی جک جی 5 از یدک مارکت

خرید اینترنتی یا حضوی؟

آیا بهتر است لوازم یدکی خودرو را حضوری بخریم یا اینترنتی؟ پاسخ این سوال را می‌توان از جنبه‌های مختلفی داد. به طور مثال فرض کنید خانه شما روبه‌روی یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی است که تمام قطعات خودروی شما را دارد.

 

در این مورد نیازی به خرید اینترنتی قطعات یدکی برای شما وجود ندارد. اما اگر به صورت طبیعی درنظر بگیریم، محل زندگی همه‌ی ما در نزدیکی یک فروشگاه بزرگ لوازم یدکی نیست و شاید لازم باشد زمان زیادی را برای خرید قطعه مورد نظر صرف کنیم.

 

از طرفی خرید آنلاین لوازم یدکی به منزله‌ی حضور فروشگاه یدکی در خانه ما است. در خانه نشسته‌ایم، قیمت لوازم یدکی جک را در سایت یدک مارکت چک می‌کنیم، قطعه مورد نظر را به راحتی سفارش می‌دهیم. این عمل آنقدر آسان و ساده است که زین پس خرید طقعات یدکی خود را به این شکل انجام خواهید داد.

 

از طرفی بعضی از فروشگاه‌ها قطعات اصلی بعضی از خودروهای جدید مثل جک S5 و جک J5 را ندارند و به جای آن قطعات نامعتبری را به شما می‌دهند. پس یکی دیگر از دلایلی که به سراغ خرید اینترنتی جک اس 5 و جک جی 5 از یدک مارکت می‌رویم، عدم وجود قطعات اصلی در فروشگاه‌های محلی است.

 

مراقب قطعات تقلبی باشید

 

همانطور که می‌‌دانید امروزه در بازارهای مختلف از جمله بازار لوازم یدکی شاهد قطعات تقلبی و فیک زیادی هستیم. این قطعات با قیمت ارزان‌تر و کارکرد ضعیف به بازار عرضه می‌شوند و صاحبان خودرو هم برای این که هزینه کمتری پرداخت کنند به سراغ این گزینه‌ها می‌روند.

 

درحالی که این قطعات به خوبی نمی‌توانند جای قطعات اصلی را بگیرند. این عدم تناسب می‌تواند در بلند مدت آسیب‌های جدی به خودرو وارد کند. به خصوص در قطعات مهمی مثل لوازم جلوبندی و لوازم موتوری خودرو. به همین علت است که برای خودروهای نبستا گران قیمتی مثل جک اس 5 خرید لوازم یدکی اصلی، اقتصادی‌تر است.

 

شناخت بیشتر درباره خودرو جک جی 5

 

به عنوان صاحب خودرو و خریدار لوازم یدکی، بهتر است اطلاعات فنی از خودروی خود بدانید. به این صورت هنگام خرید چالش‌هایتان بسیار کمتر می‌شود. خودروی جک جی 5 را می‌توان جزو اولین خودروهایی دانست که نظر ما را به خودروهای چینی کمی تغییر دهد.

 

پیش از ورود خودروهایی مثل جک جی 5 به ایران تصور می‌شد خودروهای چینی از کیفیت لازم برخوردار نیستند. اما با ورود جک J5 و امکاناتی که این خودرو نسبت به قیمت آن ارائه داد، استقبال خوبی این ماشین نسبتا مدرن شد.

 

جک جی 5 در سال 92 وارد ایران شد و در آن زمان با قیمت مناسبی که داشت، امکانات مدرنی را در مقایسه با خودروهای هم رده‌ی خود ارائه داد. پس از استقبال خوب از این خودرو، شرکت کرمان موتور با همکاری جک مدل دنده‌ اتوماتیک جک جی 5 را هم به ایران وارد کرد. موتور 1.8 لیتری و 4 سیلندر با قدرت 140 اسب بخار عملکرد خوب این خودرو را نسبت به قیمت آن نشان می‌دهد.

 

آیا استهلاک خودروی جک جی 5 زیاد است؟

در کل اگر بخواهیم استهلاک خودروهای وارداتی را با خودروهای ایرانی مقایسه کنیم، مسلما خودروهای خارجی استهلاک بیشتری دارند. چرا که خیلی از قطعات این خودروها وارداتی هستند و قیمت بیشتری نسبت به لوازم یدکی خودروهای ایرانی دارند.

 

بنابراین طبیعی است که ماشین‌هایی مثل جک J5 هزینه‌های بیشتری برای صاحبان خودرو داشته باشند. به عنوان مثال بیمه شخص ثالث جک اس 5 حدودا 2 میلیون تومن در سال است.

خرید لوازم یدکی جک جی 5 از یدک مارکت

انواع لوازم یدکی جک J5

خوب است به عنوان صاحب خودرو انواع لوازم یدکی خودروی جک جی 5 را بشناسید تا هم به موقع اقدام به تعویض آن‌ها کنید، هم هنگام خرید لوازم یدکی J5 به سراغ گزینه‌هایی متناسب با خودروی خود بروید.

 

انواع لوازم یدکی برای هر خودرو به چند دسته اصلی تقسیم می‌شود. بعضی از آن‌ها به صورت مککر و در زمان مشخصی تعویض می‌شوند و بعضی از آن‌ها شاید هیچوقت نیاز به تعویض شدن نداشته باشند.

 

* لوازم یدکی موتوری: قطعاتی که مستقیما روی عملکرد خودرو تاثیرگذار هستند در دسته‌ی لوازم موتوری خودرو قرار می‌گیرند. در خرید لوازم یدکی موتوری جک جی 5 خود فقط به دنبال قطعات اصلی باشید تا از هزینه‌های سنگین تعمیر موتور خودرو در امان باشید. خوشبختانه خرید لوازم یدکی اصل جک جی 5 را می‌توانید از یدک مارکت انجام دهید. قطعاتی مثل شمع، سر سیلندر، سوپاپ و … تعدادی از قطعات موتوری خودرو به حساب می‌آیند.

 

* لوازم مصرفی: این دسته از لوازم یدکی به صورت مدون نیاز به تعویض دارند به همین دلیل به آن‌ها لوازم مصرفی می‌گویند. قطعاتی مثل لنت جک جی 5، شمع‌ها، فیلتر هوا، فیلتر بنزین و … در دسته‌ی لوازم یدکی مصرفی قرار می‌گیرند.

 

* لوازم جلوبندی: قطعاتی که وظیفه‌ی حفظ تعادل، کنترل و تعلیق خودرو را برعهده دارند به لوازم جلوبندی معروف‌اند. به طور مثال قطعاتی مثل فنرها، کمک‌فنرها، طبق، سیبک فرمان و …

 

* لوازم برقی خودرو: لوازم برقی خودرو قطعاتی هستند که ارتباط مستقیم با برقی خودرو دارند. برخی از این قطعات اهمیت بسیار زیادی دارند. به طور مثال بدون باتری شما قادر به روشن کردن خودرو نخواهید بود. یا همینطور دینام خودرو جک جی 5. این قطعات طول عمر تقریبا مشخصی ندارند و در صورت خرابی نیاز به تعویض آن‌ها خواهید داشت.

 

* لوازم بدنه خودرو: این قطعات شامل سپر جلو و عقب جک J5، گلگیرها، کاپوت و … می‌شود. خوشبختانه با رانندگی با دقت هیچ گاه نیاز به تعویض این قطعات پیدا نخواهید کرد. فقط در صورت تصادف‌های کوچک و بزرگ است که لوازم بدنه خودرو را تعویض می‌کنیم.

خرید لوازم یدکی جک جی 5 از یدک مارکت

تمام قطعات اصل خودروی جک جی 5 را از یدک مارکت تهیه کنید

 

یکی از فروشگاه‌های متخصص در زمینه‌ خرید و فروش لوازم یدکی خودرو یدک مارکت است. فروشگاه یدک مارکت سال‌هاست که تامین‌کننده‌ی قطعات اصل خودروهای چینی موجود در ایران است. همینطور می‌توانید لوازم یدکی خودروهای سایپا و ایران خودرو را هم از این فروشگاه خریداری کنید.

 

اما نقطه قوت این فروشگاه در تامین لوازم یدکی اصل خودروهای وارداتی است. با کمیاب بودن قطعات خودروهایی مثل مدل‌های جک، برلیانس، لیفان و … شما به راحتی می‌توانید قطعات اصل این خودروها مثل لوازم یدکی جک اس 5 را از یدک مارکت تهیه کنید.

 

مزیت‌های خرید قطعات یدکی از یدک مارکت

هنگام انتخاب یک فروشگاه خوب است به مزیت‌های خرید از آن‌ها دقت کنیم. بعضی از این مزایا اهمیت بیشتری دارند، مانند با کیفیت بودن محصول و قیمت مناسب آن. تیم متخصص یدک مارکت هم برای ایجاد یک تجربه‌ی خرید خوب برای کاربران مزیت‌هایی را برای خریداران قرار داده است. در قسمت زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

* دارای ای نماد که نشان‌هنده‌ی اعتبار این فروشگاه آنلاین است.

 

* قطعات موجود در انبارهای یدک مارکت وارداتی و از برندهای معتبر هستند.

 

* یدک مارکت گروهی از متخصصان خودروهای چینی و ایرانی را برای مشاوره قبل از خرید کاربران قرار داده است.

 

* ارسال قطعات در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر کشور انجام می‌شود. زمان ارسال برای شهر تهران کمتر از 12 ساعت، استان تهران کمتر از 24 ساعت، سایر استان‌ها حدودا 3 الی 4 روز می‌باشد.

 

* در صورت خرابی و بی کیفیت بودن قطعات ضمانت بازگشت وجه دارید و می‌توانید قطعه را پس فرستاده و وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

 

* ارسال رایگان به سراسر کشور در خریدهای بالای 3 میلیون تومن.