پارس ناز پورتال

خرید پرفکت مانی قیمت ووچر پرفکت مانی با کارتی شو cartisho.com

خرید پرفکت مانی قیمت ووچر پرفکت مانی با کارتی شو cartisho.com

پرفکت مانی

یکی از روش‌های پرداخت در سطح جهانی که به دلیل سهولت، امنیت و همچنین کارمزدهای نسبتا کم بسیار شناخته شده است، سیستم پرداخت پرفکت مانی است که حساب‌های الکترونیکی و ووچرهای پرداختی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

این روش پرداخت که از سال ۲۰۰۷ میلادی شروع به کار کرده، دفتر اصلی خود را در کشور سوئیس قرار داده اما شرکت خود را در پاناما ثبت کرده تا تحت تاثیر قوانین و تحریم‌های بین‌المللی قرار نگیرد.

 

از آنجاییکه بعضی از کشورها جزو تحریم‌های بانکی بوده و ارائه‌ی خدمات با آن‌ها ممکن بود با محدودیت روبرو شود، سیستم پرداخت پرفکت مانی تصمیم گرفت تا تابع قوانین مناطق آزاد بوده و بتواند به تمامی کاربران از سرتاسر جهان از جمله ایران، خدمات خود را ارائه کند.

 

برای بررسی قیمت پرفکت مانی می‌توانید به وبسایت کارتی شو مراجعه نمایید تا هم در خصوص این روش پرداخت اطلاعات جامعی کسب نموده و هم بهترین قیمت را برای خرید و فروش انواع ووچر، پیدا کنید.

 

امنیت پرفکت مانی

از پرفکت مانی برای پرداخت‌های محدود بین 1 تا 1،000 دلار و با استفاده از ووچرها (کدهای الکترونیکی ۱۰ الی ۱۶ رقمی) استفاده شده و به دلیل تعدد حساب‌ها و همچنین محدود بودن هر ووچر، عموما هکرها تمایلی به حمله به این پلتفرم پرداخت آنلاین نداشته‌اند.

 

با این حال، پرفکت مانی از روش‌های نوین رمزنگاری برای حفظ امنیت حساب کاربران خود استفاده کرده و تا کنون موردی در خصوص از دست رفتن پول بخاطر حمله‌ی هکرها، گزارش نشده است.

 

همچنین به دلیل قابلیت صدور ووچرها پرفکت مانی بدون افتتاح حساب (همانند تهیه کارت هدیه) و مصرف سریع آن، عملا ووچرها پرفکت مانی هدف مناسبی برای حمله‌ی هکرها نبوده و از این جهت امنیت آن‌ها بسیار بالا است.

 

خدمات پرفکت مانی

خدمت اصلی پرفکت مانی، ایجاد بستری امن و سریع برای انجام تراکنش‌های مالی است که این هدف را با ارائه‌ی حساب‌ها و ووچرهای دلاری و یورویی ایجاد کرده است. کاربر با افتتاح حساب می‌تواند به سادگی پول‌های خود را به صورت الکترونیکی و در قالب دلار، یورو، طلا و بیتکوین ذخیره و نگهداری نموده و در صورت نیاز از همان حساب خود برای خرید از درگاه‌های اینترنتی استفاده نماید.

 

همانطور که متوجه شدید، حساب‌های پرفکت مانی تنها برای حفظ موجودی ارزی نبوده، بلکه می‌توان طلا و بیتکوین را نیز با استفاده از موجودی حساب پرفکت مانی خریداری کرد. امکان خرید بیتکوین با استفاده از دلار پرفکت مانی، خود مزیتی است که در سایر روش‌های پرداخت رایج ارائه نشده و یا میزان کارمزد و سیاست قیمت گذاری آن‌ها بسیار سختگیرانه است.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

به نقل از وبسایت کارتی شو، ووچرها پرفکت مانی همانند گیفت کارت بوده اما برای استفاده از آن‌ها باید به سایت‌هایی مراجعه کرد که درگاه پرفکت مانی را داشته باشند. ووچرها، کدهایی الکترونیکی هستند که متشکل از حروف انگلیسی کوچک و بزرگ و اعداد هستند و حاوی مبلغ مشخصی که کاربر پیشتر سفارش داده است، خواهند بود.

 

ووچرهای پرفکت مانی را می‌توان با موجودی‌های 1 الی 1،000 دلاری سفارش داد و هر زمان که نیاز شد، تمام یا بخشی از آن را استفاده کرد. بسیاری از سایت‌های معتبر جهانی از جمله کارگزاری‌های فارکس، وبسایت‌های خدماتی، وبسایت‌های پیشبینی ورزشی و … همگی قابلیت پرداخت با استفاده از ووچرهای الکترونیکی از جمله ووچرهای پرفکت مانی را ارائه کرده‌اند.

 

چطوری ووچر پرفکت مانی بخریم؟

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید پرفکت مانی، مراجعه به وبسایت کارتی شو است. این مجموعه از یک پنل تمام اتوماتیک استفاده کرده که تمامی درخواست‌ها را به صورت اتوماتیک انجام داده و ووچرهای خریداری شده را به سرعت برای خریدار ارسال خواهد کرد.

 

کافی است ابتدا در این سایت ثبت نام نموده و سپس مراحل احراز هویت (که بسیار ساده بوده و در چند دقیقه انجام می‌شود) را دنبال نمایید. سپس پنل اصلی کارتی شو به شما نمایش داده خواهد شد که محیط کاربری آن مطابق تصویر زیر است:

خرید پرفکت مانی قیمت ووچر پرفکت مانی با کارتی شو cartisho.com

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، ابتدا باید برروی گزینه “خرید از کارتی شو” کلیک کرده تا باکس جدیدی در صفحه باز شود، سپس از میان گزینه‌های موجود، گزینه‌ی “ووچر پرفکت مانی” را انتخاب نمایید. سپس مطابق تصویر زیر می‌توانید مقدار مورد نیاز را مشخص نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

پنل تمام اتوماتیک کارتی شو پس از ثبت سفارش، شما را به درگاه پرداخت منتقل کرده تا معادل ریالی آن را پرداخت نمایید. پس از تکمیل مراحل خرید، کد ووچر برای شما به صورت تمام اتوماتیک ارسال خواهد شد. مزیت خرید ووچر پرفکت مانی از کارتی شو، این است که تمامی خدمات به صورت آنی انجام شده و بهترین قیمت روز برای سفارشات در نظر گرفته خواهد شد.

خرید پرفکت مانی قیمت ووچر پرفکت مانی با کارتی شو cartisho.com

در هر سفارش، قیمت انواع ووچرها از جمله ووچر پرفکت مانی با توجه به قیمت آزاد دلار محاسبه شده و تنها مبلغی به عنوان کارمزد دریافت خواهد شد. کارتی شو بهترین قیمت را برای خرید انواع ووچر از جمله Perfect Money ارائه کرده است.

 

نمایندگی پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی یک مجموعه خدمات پرداخت بین‌المللی است که به کمک بستر اینترنتی پر قدرت خود، تراکنش‌های مالی را تسریع و تسهیل کرده است. این مجموعه بستر خدمات خود را کاملا برروی اینترنت ارائه کرده و هیچگونه مراجعه حضوری یا نمایندگی در کشورهای مختلف دنیا ندارد.

 

کارتی شو جزو معدود وبسایت‌هایی است که از خدمات این مجموعه استفاده کرده تا مستقیما ووچرهای پرفکت مانی را از حساب‌های این مجموعه صادر نماید. به همین جهت (عرضه‌ی بی واسطه)، کارتی شو توانسته بهترین قیمت را برای مشتریان خود فراهم کند.

 

بعضی از فروشگاه‌های دیگر ووچرهای پرفکت مانی، خود ابتدا ووچر را از کارتی شو تهیه کرده و سپس با قیمتی بیشتر به مشتریان خود عرضه می‌کنند. خرید از این وبسایت‌ها نه تنها باعث پرداخت هزینه‌ی بیشتر بوده، بلکه به دلیل اتوماتیک نبودن پنل کاربری، تحویل ووچرها نیز عموما با تاخیر انجام خواهد شد.

 

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

اگرچه می‌توان از خدمات پرفکت مانی (حساب و ووچر) به صورت بی نام و بدون احراز هویت استفاده نمود، اما تمامی مجموعه‌هایی که به صورت معتبر در ایران در حال فعالیت بوده و خدمات پرداخت خارجی را انجام می‌دهند، ملزم به احراز هویت کاربران خود هستند.

 

اگر وبسایتی بدون احراز هویت، اقدام به فروش پرفکت مانی نماید، مطمئن باشید که پیرو قوانین ایران نبوده و ممکن است در مدت کوتاهی، وبسایت آن فیلتر شده و یا حتی کسب و کارش به کلی تعطیل شود. بنابراین، برای امنیت پول خود، حتما از وبسایت‌های معتبر که تحت نظر مراجع مرتبط فعالیت می‌کنند، خرید خود را انجام دهید.

 

پرفکت مانی برای ایران

بر خلاف سیستم‌های پرداخت دیگر که هیچگونه خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کنند، پرفکت مانی با ایرانیان هیچگونه مشکلی نداشته و برای آنان هیچگونه محدودیتی قائل نشده است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون نگرانی از بلوکه شدن حساب و قطع دسترسی، از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

 

از طرف دیگر، سیستم‌های پرداختی همانند پی پل و ویزا کارت، نه تنها کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، بلکه حتی اگر متوجه ایرانی بودن صاحب کارت و حساب شوند، به سادگی موجودی وی را بلوکه خواهند کرد.

 

به همین جهت، احراز هویت پی پل و ویزاکارت عموما با طی کردن مراحل بسیار سختی انجام شده (دور زدن تحریم ها) و نهایتا هزینه‌ی دسترسی به این چنین سیستم‌های بسیار گران بوده و همواره ریسک‌هایی را به همراه خواهد داشت.

 

خدمات کارتی شو

کارتی شو در راستای کاهش فشار ناشی از تحریم‌های جهانی تاسیس شده و در این راستا، ده‌ها خدمات پرداختی مختلف را به کاربران ایرانی ارائه می‌نماید. کارتی شو امکان خرید و فروش انواع ووچر از جمله پرفکت مانی، وبمانی، پی سیف ووچر، پرمیوم ووچر و … و همچنین امکان خرید و تبادل رمزارزهای سرشناس همانند بیتکوین، اتریوم، دوج کوین، شیبا، پولکادات و … را فراهم کرده است.

 

تمامی خدمات با بهره گیری از پنل تمام اتوماتیک انجام شده تا کمترین میزان کارمزد برای درخواست ها لحاظ شده و همچنین به کمترین زمان برای انجام کارها، نیاز باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه، می‌توانید به سایت کارتی شو به نشانی Cartisho.com مراجعه نمایید.

 

مهمترین خدمت این مجموعه، ارائه امکان خرید تتر با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن بوده و همین امر نیز باعث شده تا لقب بهترین سایت خرید تتر را به دوش بکشد.