پارس ناز پورتال

خوردن آب منی توسط زن از نظر پزشکی و شرعی

مجموعه : حذف شده است
خوردن آب منی توسط زن از نظر پزشکی و شرعی

خوردن آب مني توسط زن از نظر پزشکي و شرعي

خوردن آب مني مردان کاري است که در برخي از زوج ها انجام مي شود و در اين ميان نکات مربوط به اين کار از نظر علمي و شرعي مهم مي شود. خوردن مايع مني از نظر شرعي حرام مي باشد چرا که در شرع اسلام مني از نجاسات است و خوردن نجاست حرام است. که البته همچون ساير احکام اسلام درمورد سلامتي اين حکم نيز به شرح ذيل منشاء پزشکي هم دارد .

 

ديدگاه علمي و پزشکي در زمينه بلعيدن ( خوردن ) مايع مني :
به نقل از دکتر شيخ السلامي : مايع مني مايعي است که سرشار از فروکتوز مي باشد( فروکتوز قندي است که در ميوه ها موجود مي باشد) و برخي ويتامينها و مواد غذايي در آن وجود دارد و وظيفه اين مايع تامين منبع انرژي لازم براي اسپرم مي باشد.همچنين ميليونها اسپرم درون اين مايع شناورند. يکي از منابع ويروسهايي مثل هپاتيت ب و ث و همچنين ويروس ايدز نيز در صورت ابتلا فرد به اين بيماريها مي باشد.

 

در صورتي که فرد بيماري آميزشي داشته باشد نيز باکتري ها و ميکروب بيماري درون اين مايع به وفور يافت مي شوند و به دليل غني بودن آن از مواد مغذي به راحتي در آن رشد و نمو مي نمايند. اگر فرد سالم بوده و هيچگونه بيماري نداشته باشد خوردن مايع مني تاثيري ندارد ولي اگر فرد مبتلا به يکي از اين بيماريها باشد خوردن مايع مني مي تواند منجر به انتقال بيماري گردد.

 

در مجموع به علت اينکه بسياري از بيماريها مخفي بوده و در آزمايشات فقط مشخص مي گردد و فرد ناقل خاموش بيماري مي باشد خوردن مايع مني توصيه نمي گردد و کاري است اشتباه.متاسفانه در برخي از فيلمهاي پورنو تصاوير خوردن مايع مني توسط زنان فاحشه به تصوير کشيده مي شود و همين عاملي شده تا افراد با تقليد از اين فيلمها اقدام به چنين کاري کنند که اشتباه بوده و مي تواند ناقل بيماريها باشد.

 

لذا چه از نظر شرعي و چه از نظر پزشکي خوردن مايع مني امري اشتباه مي باشد و خطرات زيادي براي افراد دارد .