پارس ناز پورتال

خوش فرم کردن سینه و اندام در یک جلسه

خوش فرم کردن سینه و اندام در یک جلسه

اضافه وزن ، بزرگ بودن شکم ، شل شدن پوست ، افتادگی سینه یا کوچک بودن آن همگی از مواردی هستند که بسیاری از ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم و از ظاهر اندام خود راضی نیستیم.

 

شاید شما هم از این گروه باشید و به خاطر این عیوب اعتماد به نفس خود را از دست داده باشید! حتما می دانید که عمل های مختلفی وجود دارد که می توان به راحتی تمامی این ایرادات را به بهترین شکل ممکن رفع کرد ، ولی خب هر چقدر هم که این عمل ها ساده باشند ، باز هم جراحی به حساب می آیند و باید یک دوره زمانی را برای بهبود یافتن از هر کدام اختصاص داد.

 

حالا تصور کنید که یک نفر به صورت همزمان از مواردی که پیش تر گفته شد رنج ببرد و بخواهد برای هر کدام درد کشیده و سختی های دوره نقاهت را به جان بخرد. این افراد باید چه کار کنند؟ در کنار ما باشید تا یک راه حل عالی به شما پیشنهاد دهیم.

خوش فرم کردن سینه و اندام در یک جلسه

می توان در یک جلسه هم اندام و هم سینه را خوش فرم کرد؟

چنین کاری نشدنی و غیر قابل باور به نظر می رسد ، اما باید به شما این مژده را بدهیم که خیلی راحت می توان فقط با مراجعه به یک پزشک و ترکیب کردن همه عمل های لازم ، کار را یک سره کرد و بعد از تنها چند روز با یک ظاهر جذاب و چشمگیر در بین دوستان خود ظاهر شوید و آن ها را غافلگیر نمایید!

 

اما دقیقا چه جراحی هایی انجام می شوند تا یک زیباجو ، به آن اندامی که همیشه به دنبال آن بوده برسد و اعتماد به نفس از دست رفته خود را برگرداند؟ ابدومینوپلاستی ، لیپوساکشن ، پروتز سینه و لیفت سینه از این دست پروسه ها می باشند که البته فرق زیادی هم با یکدیگر دارند.

 

اگر می خواهید از طریق هر یک از آن ها اندام خود را خوش فرم نمایید ، باید اطلاعات جامع و مفیدی را در مورد هر یک داشته باشید تا بیهوده وقت و پول خود را هدر ندهید و همچنین هر چه سریع تر به هدفی که همیشه به دنبالش بودید برسید. ما اینجاییم تا این اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و تک تک آن ها را معرفی نماییم.

 

لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی چه فرقی دارند؟

البته که هر دو روش به جهت تناسب اندام و خارج کردن چربی انجام می شوند ، اما حتما فرقی میان آن ها هست که نام های متفاوتی برایشان برگزیده شده است. در لیپو ، از طریق برش های خیلی کوچک که روی شکم یا هر قسمت دیگری که چربی اضافه دارد ایجاد می شود.

 

بعد از آن ، یک لوله باریک و بلند که به آن کانولا می گویند ، از طریق همان سوراخ ها وارد بدن می شود. پزشک با کمک این کانولا که به یک دستگاه مکش وصل است ، سلول های چربی را به طور کامل بیرون می کشد. در آخر هم همان برش های کوچک بخیه زده می شوند برای همین جای زخم آن ها خیلی نمایان نمی شود.

 

به یاد داشته باشید چون سلول های چربی خارج شده اند ، دلیل بر این نمی شود که فرد دوباره دچار اضافه وزن نشود! پس باید حتما بعد از عمل یک رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید و ورزش را نیز در کنار آن ادامه دهید.

 

تا اینجا طرز کار لیپوساکشن را توضیح دادیم ، اما ابدومینوپلاستی چطور انجام می شود؟ اولین نکته ، این است که ابدو به معنی شکم و بطن می باشد ؛ پس این پروسیجر فقط این ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال وقتی چربی بازوها را بیرون می آورید ، ابدومینوپلاستی نکرده اید! البته تفاوت این دو روش محدود به این یک مورد نمی شود.

 

فرق دیگری که می توان ذکر کرد این است که در ابدو به غیر از بیرون آوردن چربی ، پوست شل شده و اضافی هم بریده می شود ، چون بهرحال چربی ها فضا اشغال می کنند و باعث کش آمدن پوست می شوند.

 

این نکته را در گوشه ذهن خود داشته باشید که بریدن پوست اضافی دیگر به وسیله برش های کوچک امکان پذیر نیست ، به خاطر همین برش بلندتری باید ایجاد شود. اما باز هم نباید نگرانی خاصی در این مورد داشته باشید چون برای مثال دکتر احمدعلی رجب پور سعی می کنند شکاف را دقیقا در چین زیر شکم بزنند تا بعد از عمل همه چیز طبیعی به نظر برسد.

 

لیفت با پروتزسینه فرق دارد؟

البته! در لیفت سینه ، فقط افتادگی سینه ها برطرف می شود و این عضو به سمت بالا کشیده شده تا سفت تر و خوش فرم تر به نظر آید. گاهی اوقات که افتادگی و شل شدگی زیاد باشد ، پوست هم باید بریده شود. برش هایی که در این رویکرد زده می شوند معمولا دور نوک ، زیر چین سینه و یا به صورت عمودی از نوک تا پایین این عضو قرار می گیرند.

 

توجه کنید در لیفت سایز سینه به همان اندازه باقی می ماند ، تنها موقعیت قرار گیری آن عوض می شود. پس در صورتی که می خواهید آن را بزرگ تر هم بکنید ، باید به سراغ پروتز سینه بروید.

 

چیزی که شاید خیلی از افراد از آن اطلاع نداشته باشند این است که فقط یک نوع پروتز نداریم و مدل های مختلفی برای آن وجود دارند و اگر درست انتخاب کرده باشید ، در آخر کار پستان ها فرمی طبیعی به خود خواهند گرفت.

 

اما اگر بخواهید در عین اینکه افتادگی برطرف می شود آن را بزرگ کنید چه می شود؟ همانطور که قبل تر گفتیم و شما نیز به خاطر همین موضوع به این مطلب مراجعه کردید ، باید گفت می توان به راحتی این دو کار را به صورت همزمان و در یک جلسه انجام داد و نه تنها یک بار سختی های جراحی را تحمل نمود ، بلکه به سرعت به اندام و سینه های خوش فرم رسید.

 

در مورد لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی نیز همین موضوع صدق می کند! اگر در چند جای بدنتان چربی اضافی دارید ، جای نگرانی نیست چون اول با لیپو چربی ها خارج می شوند و بعد ، با تکنیک ابدو پوست اضافی شکم بریده می شود.